Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #26 Skrevet 4. august 2015 Følte meg alltid utenfor. Mye dårlig samvittighet Vokste opp i jehovas vitner. Aldri bursdag. Jul.. og alt det. En far som slo. Anonymous poster hash: 17ab6...928 Jeg vokste opp i jv Kan vel si at jeg knapt hadde en skikkelig barndom. Mye av den handlet om møter tre ganger ikke uka, gå på feltet med blader og drite meg ut foran klassekamerater,lese i bibelen flere kvelder. Jeg fikk aldri oppleve det andre barn fikk. Som bursdag,jul,17 mai, diskotek og fritidsklubber samt fritidsaktiviteter. Ble isolert fra samfunnet. Heldigvis klarte jeg å komme meg ut av det. Anonymous poster hash: 056f7...a79
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #27 Skrevet 5. august 2015 Den var flott! Jo mer jeg ser tilbake på den, jo bedre blir den. Og jo eldre jeg blir:) Mine foreldre var glade i oss, de prøvde det de kunne for å gi oss ting vi trengte selv om de har sagt nå at de aldri har hatt en fet økonomi. Hadde jeg bare skjønt hva de har gjort for meg og søsknene mine, før jeg flyttet fra de .. Men det åpnet øynene mine, og jeg setter de utrolig høyt nå <3 Anonymous poster hash: fe2a7...64b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #28 Skrevet 5. august 2015 Følte meg alltid utenfor. Mye dårlig samvittighet Vokste opp i jehovas vitner. Aldri bursdag. Jul.. og alt det. En far som slo. Anonymous poster hash: 17ab6...928 Jeg vokste opp i jv Kan vel si at jeg knapt hadde en skikkelig barndom. Mye av den handlet om møter tre ganger ikke uka, gå på feltet med blader og drite meg ut foran klassekamerater,lese i bibelen flere kvelder. Jeg fikk aldri oppleve det andre barn fikk. Som bursdag,jul,17 mai, diskotek og fritidsklubber samt fritidsaktiviteter. Ble isolert fra samfunnet. Heldigvis klarte jeg å komme meg ut av det. Anonymous poster hash: 056f7...a79 17. mai? Anonymous poster hash: ce902...de8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #30 Skrevet 5. august 2015 Følte meg alltid utenfor. Mye dårlig samvittighet Vokste opp i jehovas vitner. Aldri bursdag. Jul.. og alt det. En far som slo. Anonymous poster hash: 17ab6...928 Jeg vokste opp i jv Kan vel si at jeg knapt hadde en skikkelig barndom. Mye av den handlet om møter tre ganger ikke uka, gå på feltet med blader og drite meg ut foran klassekamerater,lese i bibelen flere kvelder. Jeg fikk aldri oppleve det andre barn fikk. Som bursdag,jul,17 mai, diskotek og fritidsklubber samt fritidsaktiviteter. Ble isolert fra samfunnet. Heldigvis klarte jeg å komme meg ut av det. Anonymous poster hash: 056f7...a79 17. mai? Anonymous poster hash: ce902...de8 Ja fikk aldri oppleve 17 mai feiringen. Selve datoen fikk jeg oppleve hvis det var det du lurte på 😞 Anonymous poster hash: 056f7...a79
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #31 Skrevet 5. august 2015 Trygg og god barndom frem til skolealder, hadde venner og fikk løpe veldig fritt. Mye kjærlighet, men og ting jeg vil unngå hos mine barn ( ris som straff, mor som brukte martyrrollen mye for å understreke alt hun gjorde og ga opp for oss). Ble mobbet på barne og ungdomsskolen, hadde mye konflikter med mine foreldre men svært kjærlige besteforeldre. Ser tilbake og prøver å huske mer det positive enn det negative Anonymous poster hash: 6b74b...67e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #32 Skrevet 5. august 2015 Følte meg alltid utenfor. Mye dårlig samvittighet Vokste opp i jehovas vitner. Aldri bursdag. Jul.. og alt det. En far som slo. Anonymous poster hash: 17ab6...928 Hvordan er livet ditt nå? Er du med i jv nå? Anonymous poster hash: 28b0c...0e0
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. august 2015 #33 Skrevet 5. august 2015 Jeg har hatt en helt fantastisk barndom😊
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #34 Skrevet 5. august 2015 Jeg synes personlig det er veldig trist å se at mange her som har hatt en tøff barndom. Jeg vil gjerne sende en klem til alle ❤️ Hilsen Hi Anonymous poster hash: bdd0c...373
Blondzilla Skrevet 5. august 2015 #35 Skrevet 5. august 2015 Følte meg alltid utenfor. Mye dårlig samvittighet Vokste opp i jehovas vitner. Aldri bursdag. Jul.. og alt det. En far som slo. Anonymous poster hash: 17ab6...928 Jeg vokste opp i jv Kan vel si at jeg knapt hadde en skikkelig barndom. Mye av den handlet om møter tre ganger ikke uka, gå på feltet med blader og drite meg ut foran klassekamerater,lese i bibelen flere kvelder. Jeg fikk aldri oppleve det andre barn fikk. Som bursdag,jul,17 mai, diskotek og fritidsklubber samt fritidsaktiviteter. Ble isolert fra samfunnet. Heldigvis klarte jeg å komme meg ut av det. Anonymous poster hash: 056f7...a79 17. mai? Anonymous poster hash: ce902...de8 Jehovas vitner feirer ikke 17.mai. Ikke lov med flagg bla
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #36 Skrevet 5. august 2015 Ikke så bra. Mobbet, flyttet i sårbar tid, mamma og pappa kranglet. Vold og alkohol. pappa var voldelig, og prøvde å drepe mamma. Ambulanse og politi inom mange ganger... Anonymous poster hash: 08790...39c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #37 Skrevet 6. august 2015 Ikke så bra. Mobbet, flyttet i sårbar tid, mamma og pappa kranglet. Vold og alkohol. pappa var voldelig, og prøvde å drepe mamma. Ambulanse og politi inom mange ganger... Anonymous poster hash: 08790...39c Stakkars deg! ❤️ Klem Anonymous poster hash: bdd0c...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå