Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Mannen er misfornøyd med mitt utseende etter svangerskap og fødsler (ikke overvektig). Hvem sitt problem bør det være? Mitt slik at jeg skal gjøre noe med det (er selv også misfornøyd, men kan leve med det), eller hans slik at han heller får jobbe med sine issues og komme over overfladiskheten sin? Det meste som er "galt" med kroppen går det ikke an å gjøre noe med uten å betale masse penger, mens man kan selvfølgelig også trene og sminke meg mer, bruke mer på klær og sminke. Problemet er at jeg faktisk verken har tid eller helse til å trene hver dag for å ha masse muskler og se ut som Jillian Michaels, og ønsker å prioritere penger på barna, hobbyen min osv istedet for svindyr sminke og frisør hver måned. Hva synes dere? jeg dusjer for øvrig hver dag, steller håret, har byttet ut briller med linser, har alltid pene og rene klær, ingen joggebukser og utvaska gensere, men topper/gensere/skjørt/kjoler/dongeri. Sminker meg også lett de dagene jeg orker, men ikke noe veldig omstendelig som 2 lag med foundation og lignende. Mannen klarer ikke å ha sex med meg siden jeg har "forfalt"; men jeg får masse nærhet, kyss, klem og varm armkrok på kvelden. Er det verdt det å pine seg selv for å oppnå en ideal, eller skal jeg drite i det og adressere problemet til mannen? Anonymous poster hash: 5af18...fd6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Wow, han kan brenne i mine øyne altså! Anonymous poster hash: 7fbc0...4ee
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Høres ut som en sjarmør. Hva i all verden er det som er galt med deg da? Jeg hadde faktisk ikke giddet å være sammen med en sånn overflatisk fyr. Jeg hadde dumpet han. Så hadde jeg nok begynt å trene, og gjort det jeg kunne for å føle meg bedre (og for å vise han at jeg kan når motivasjonen er den rette, altså fordi at JEG ønsket det)! Anonymous poster hash: 57002...e79
HvittHus Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Hans problem. Og siden dette er et problem som sitter i hodet hans, får han oppsøke hjelp asap før samlivet deres går i stykker. Slik oppførsel er nedbrytende og skadelig for forholdet over tid, så vil han ikke gjøre noe med problemet, bør du vurdere hva du skal gjøre videre.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Høres ut som om han har alt for høye forventninger til ett annet menneske. Er han så perfekt selv? Anonymous poster hash: 0ea82...1b9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Jeg hadde omsdressert hele mannen! For en kuk! Anonymous poster hash: 7a21d...29d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Virker som mannen din vil at du skal være noe du ikke er. (Og heller ikke skal behøve å være!) Ikke ditt problem! Anonymous poster hash: de7b2...ea7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Jeg lurer på hvordan han innbiller seg at du kommer til å se ut når du er 80? For jeg mener, uansett hvor mye man sminker seg eller trener eller opererer, så blir vi alle rynkete, slaskete og gamle til slutt. Både du og han. Skal han dumpe deg til fordel for en 20-åring da? Tror han at han selv er så innmari vakker når han er så gammal? Hvis man virkelig elsker hverandre, så ser man forbi dette og elsker hverandre også som slitne, gamle og grå.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Mannens problem. Helt klart. Dersom dette gir deg dårlig selvtillit (det skjønner jeg i såfall), hadde han fint fått dra å se om gresset er grønnere på andre siden. Anonymous poster hash: 32383...4e6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Mannen er misfornøyd med mitt utseende etter svangerskap og fødsler (ikke overvektig). Hvem sitt problem bør det være? Mitt slik at jeg skal gjøre noe med det (er selv også misfornøyd, men kan leve med det), eller hans slik at han heller får jobbe med sine issues og komme over overfladiskheten sin? Det meste som er "galt" med kroppen går det ikke an å gjøre noe med uten å betale masse penger, mens man kan selvfølgelig også trene og sminke meg mer, bruke mer på klær og sminke. Problemet er at jeg faktisk verken har tid eller helse til å trene hver dag for å ha masse muskler og se ut som Jillian Michaels, og ønsker å prioritere penger på barna, hobbyen min osv istedet for svindyr sminke og frisør hver måned. Hva synes dere? jeg dusjer for øvrig hver dag, steller håret, har byttet ut briller med linser, har alltid pene og rene klær, ingen joggebukser og utvaska gensere, men topper/gensere/skjørt/kjoler/dongeri. Sminker meg også lett de dagene jeg orker, men ikke noe veldig omstendelig som 2 lag med foundation og lignende. Mannen klarer ikke å ha sex med meg siden jeg har "forfalt"; men jeg får masse nærhet, kyss, klem og varm armkrok på kvelden. Er det verdt det å pine seg selv for å oppnå en ideal, eller skal jeg drite i det og adressere problemet til mannen? Anonymous poster hash: 5af18...fd6 Altså. Måten du legger det frem på her er det selvfølgelig han det er noe galt med. Men det kommer jo an på hvordan dere har hatt det før da. Hvis du har gått fra å være en dame som var veldig opptatt av egenpleie til å være en som ikke bryr seg i det hele tatt, da er det jo lov å bli litt skuffa over personlighetsforandringen. Men hvis du har vært en person som bare har brydd deg sånn passe og gjort en passe stor innsats, så har han jo ingenting han skulle ha sagt på at du lar naturen gå sin gang. Min mening er at han har lov til å bli litt lei seg hvis du "let yourself go" og aldri gjør deg fin for han (det går selvfølgelig begge veier). Men det begrenser seg til rene pene klær. Ikke trening og kroppsforandring. Anonymous poster hash: aa86f...baf
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Du får begynne å påpeke hans "feil", så kan du se hvordan han tar det. Han kan da umulig være perfekt selv??? Seriøst; en sånn mann hadde jeg ikke giddet å være sammen med. Nå har dere dessverre fått barn sammen, så da må du forlange at han får henvisning fra fastlegen til noen som kan fikse hodet hans. Anonymous poster hash: 0d552...bc0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 For en drittstøvel! Hadde sagt at jeg ønsket meg mann med større penis, slik at jeg slapp å fake orgasmer for å få det overstått! Anonymous poster hash: 7acae...885
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Det er åpenbart hans problem så lenge du passer på kroppen din slik at den ikke blir syk! Anonymous poster hash: 696bc...7e0
MotherOfDragons Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 Litt vanskelig å vite. Altså om du var en person som tok vare på deg selv, trente jevnt, spiste sunt og likte å kle deg pent, sminke deg og fikse håret og ble til en dass som ikke gidder å ta vare på deg selv så er den en ting. Men om du tar vare på deg selv og eneste "feilen" er at du har fått en kropp som må opereres pga svangerskap så er han dust. Det er jo ikke noe du kan trene bort om det er løs hud, strekkmerker etc. Så lenge du ellers holder deg fresh og tar vare på deg selv så har han virkelig noen issues han må jobbe med.
Gjest Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Ahhhh får fnatt av slike idiotiske mannfolk! Hva tror han du er? Ei barbiedukke? Ser han så jævla bra ut da? Hadde gått psykisk til verkes og sagt han har latterlig liten tiss som ikke klarer å tilfredstille meg, hverken nå eller seinere og at en vurderer en elsker! Gremmes over slike tullinger og ikke minst deres mødre som har oppdratt en overflatisk guttevalp som fremdeles ikke er kommet over puberteten og dens syn på kvinnekroppen! Kjenner jeg virkelig er glad for at jeg kan ha på meg en striesekk, ettervekst, småfet - men alikevel at gubben får res på utstyret! Kondolerer med årets premieidiot av et mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Litt vanskelig å vite. Altså om du var en person som tok vare på deg selv, trente jevnt, spiste sunt og likte å kle deg pent, sminke deg og fikse håret og ble til en dass som ikke gidder å ta vare på deg selv så er den en ting. Men om du tar vare på deg selv og eneste "feilen" er at du har fått en kropp som må opereres pga svangerskap så er han dust. Det er jo ikke noe du kan trene bort om det er løs hud, strekkmerker etc. Så lenge du ellers holder deg fresh og tar vare på deg selv så har han virkelig noen issues han må jobbe med. Jeg kunne ha gått ned 4-5 kilo ved hard trening som tar tid og går utover søvn og helse, men for min egen del så gidder jeg ikke. Har aldri vært jåledukke og veier vel 3-4 kilo mer enn da jeg møtte mannen. Anonymous poster hash: 5af18...fd6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #17 Skrevet 3. august 2015 Jeg synes ikke du skal ta det så høytidelig. Begynn bare å gå rask tur noen kvelder og kjøp klær som fremhever deg. Og kansje bruke en hårfarge som får deg til å gløde😊 Anonymous poster hash: c717c...509
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #18 Skrevet 3. august 2015 Jeg synes ikke du skal ta det så høytidelig. Begynn bare å gå rask tur noen kvelder og kjøp klær som fremhever deg. Og kansje bruke en hårfarge som får deg til å gløde Anonymous poster hash: c717c...509 Hvis jeg skal trene så må jeg stå opp før barna står opp og få eldste til å passe de minste. Da må jeg opp halv6ish etter en våkenatt... Bruker rett hårfarge og har pene klær til hverdags. Anonymous poster hash: 5af18...fd6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #19 Skrevet 3. august 2015 Jeg synes ikke du skal ta det så høytidelig. Begynn bare å gå rask tur noen kvelder og kjøp klær som fremhever deg. Og kansje bruke en hårfarge som får deg til å glødeAnonymous poster hash: c717c...509 for å gjøre mannen fornøyd merer du? Duuu! Telefonen ringte, det var 50-tallet som ville ha tak i deg! Anonymous poster hash: de7b2...ea7
MotherOfDragons Skrevet 3. august 2015 #20 Skrevet 3. august 2015 Litt vanskelig å vite.Altså om du var en person som tok vare på deg selv, trente jevnt, spiste sunt og likte å kle deg pent, sminke deg og fikse håret og ble til en dass som ikke gidder å ta vare på deg selv så er den en ting.Men om du tar vare på deg selv og eneste "feilen" er at du har fått en kropp som må opereres pga svangerskap så er han dust. Det er jo ikke noe du kan trene bort om det er løs hud, strekkmerker etc. Så lenge du ellers holder deg fresh og tar vare på deg selv så har han virkelig noen issues han må jobbe med. Jeg kunne ha gått ned 4-5 kilo ved hard trening som tar tid og går utover søvn og helse, men for min egen del så gidder jeg ikke. Har aldri vært jåledukke og veier vel 3-4 kilo mer enn da jeg møtte mannen. Anonymous poster hash: 5af18...fd6 Som sagt; så lenge du ikke lar deg selv forfalle totalt og driter i utseendet så bør han ta seg en bolle. 4-5 kg etter svangerskap er forgenglighetskilo og ikke, i mine øyne, kategori å la seg forfalle så lenge du ellers holder deg fresh med fine klær, litt sminke og litt stylet hår.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #21 Skrevet 3. august 2015 Litt vanskelig å vite.Altså om du var en person som tok vare på deg selv, trente jevnt, spiste sunt og likte å kle deg pent, sminke deg og fikse håret og ble til en dass som ikke gidder å ta vare på deg selv så er den en ting.Men om du tar vare på deg selv og eneste "feilen" er at du har fått en kropp som må opereres pga svangerskap så er han dust. Det er jo ikke noe du kan trene bort om det er løs hud, strekkmerker etc. Så lenge du ellers holder deg fresh og tar vare på deg selv så har han virkelig noen issues han må jobbe med. Jeg kunne ha gått ned 4-5 kilo ved hard trening som tar tid og går utover søvn og helse, men for min egen del så gidder jeg ikke. Har aldri vært jåledukke og veier vel 3-4 kilo mer enn da jeg møtte mannen. Anonymous poster hash: 5af18...fd6 Som sagt; så lenge du ikke lar deg selv forfalle totalt og driter i utseendet så bør han ta seg en bolle. 4-5 kg etter svangerskap er forgenglighetskilo og ikke, i mine øyne, kategori å la seg forfalle så lenge du ellers holder deg fresh med fine klær, litt sminke og litt stylet hår. 5 måneder siden fødselen og kronisk sykdom her, forresten. HI Anonymous poster hash: 5af18...fd6
MotherOfDragons Skrevet 3. august 2015 #22 Skrevet 3. august 2015 Litt vanskelig å vite.Altså om du var en person som tok vare på deg selv, trente jevnt, spiste sunt og likte å kle deg pent, sminke deg og fikse håret og ble til en dass som ikke gidder å ta vare på deg selv så er den en ting.Men om du tar vare på deg selv og eneste "feilen" er at du har fått en kropp som må opereres pga svangerskap så er han dust. Det er jo ikke noe du kan trene bort om det er løs hud, strekkmerker etc. Så lenge du ellers holder deg fresh og tar vare på deg selv så har han virkelig noen issues han må jobbe med. Jeg kunne ha gått ned 4-5 kilo ved hard trening som tar tid og går utover søvn og helse, men for min egen del så gidder jeg ikke. Har aldri vært jåledukke og veier vel 3-4 kilo mer enn da jeg møtte mannen. Anonymous poster hash: 5af18...fd6 Som sagt; så lenge du ikke lar deg selv forfalle totalt og driter i utseendet så bør han ta seg en bolle. 4-5 kg etter svangerskap er forgenglighetskilo og ikke, i mine øyne, kategori å la seg forfalle så lenge du ellers holder deg fresh med fine klær, litt sminke og litt stylet hår. 5 måneder siden fødselen og kronisk sykdom her, forresten. HI Anonymous poster hash: 5af18...fd6 Han kan ta seg en bolle.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #23 Skrevet 3. august 2015 Er du sikker på at problemet egentlig er at du har forandret deg. Jeg synes det er mer sansynlig at han sliter med å tenne på deg fordi du har blitt mor enn at det egentlig er noe galt med utseendet ditt. Hvis han har fått problemer med tenningen eller rene ereksjonsproblemer er det nok lettere for ham å innbille seg at det er deg det er noe "i veien med" enn at problemet ligger hos ham. Anonymous poster hash: ec39f...c8e
Iiiiik Skrevet 3. august 2015 #24 Skrevet 3. august 2015 Det er jo nokså tydelig hvem sitt problem dette er, i hvert fall er det tydelig at du ikke ønsker å gjøre det til ditt problem.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #25 Skrevet 3. august 2015 For en idiot! Hans problem! Skaff deg en elsker, så kan bare mannen din sitte der å sutre. Anonymous poster hash: c605f...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå