Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #51 Skrevet 4. august 2015 Hva spiser i gen da? Får han i seg nok frukt og grønt eller hår det mye i grøt? Anonymous poster hash: 8d225...7a4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #52 Skrevet 4. august 2015 Hva spiser i gen da? Får han i seg nok frukt og grønt eller hår det mye i grøt? Anonymous poster hash: 8d225...7a4 Altså. Vi har vært hos legen og konklusjonen er at hun drikker for lite. Hun har riktig kosthold og trenger ikle avføringsmiddel. Hun drikker ikke nok og derfor lurte jeg på hva som var "best" å gi når vi skal motivere henne til å drikke. Nå har hun drukket 50 ml i dag med juice/vann så da håper jeg at hun snart drikker nok vann også. Takk for masse fine tips alle sammen. HI Anonymous poster hash: fe0f8...2b2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #53 Skrevet 4. august 2015 Hva spiser i gen da? Får han i seg nok frukt og grønt eller hår det mye i grøt? Anonymous poster hash: 8d225...7a4 Altså. Vi har vært hos legen og konklusjonen er at hun drikker for lite. Hun har riktig kosthold og trenger ikle avføringsmiddel. Hun drikker ikke nok og derfor lurte jeg på hva som var "best" å gi når vi skal motivere henne til å drikke. Nå har hun drukket 50 ml i dag med juice/vann så da håper jeg at hun snart drikker nok vann også. Takk for masse fine tips alle sammen. HI Anonymous poster hash: fe0f8...2b2 Sugerør. Prøv det. Gøy å drikke av😊 Anonymous poster hash: 45a02...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå