Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #26 Skrevet 4. august 2015 Juice er bedre enn saft, fortrinnsvis den som ikke er laget av konsentrat. Anonymous poster hash: e0653...556
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #27 Skrevet 4. august 2015 Det er da saft for småbarn i hyllene på butikken... Både på små flasker og i sånne drikkebokser. De er milde, men du kan selvfølgelig vanne de mer ut. Det viktigste er da at barnet drikker, er det ikke?? Anonymous poster hash: 3cd40...d2d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #28 Skrevet 4. august 2015 Prøv å koke pærer og mos det med stavmikseren. Setter fart på magen og det inneholder mye væske. Anonymous poster hash: 45a02...8ea
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #29 Skrevet 4. august 2015 Takk for svar. Hun ammes morgen og kveld. Hun blir kjempe sint om morsmelk tilbys på flaske, vet ikke hvorfor. MME nekter hun. Hun får malt i grøten sin. Men magen er fortsatt treg så legen sa vi MÅ få i henne mer drikke. Anonymous poster hash: fe0f8...2b2
Mor di! Skrevet 4. august 2015 #30 Skrevet 4. august 2015 De selger sviskejuice for babyer, ville ha prøvd den!
MMP Skrevet 4. august 2015 #31 Skrevet 4. august 2015 Mine sommerbabyer fikk utblandet sviskesaft. Naaaammmm Ellers kan du presse litt søte frukter for smakstilsetning i vannet? Eks klementin? Men... aller best er jo bare vann da.... :)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #32 Skrevet 4. august 2015 Duphalac. Anonymous poster hash: 97a3f...151
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #33 Skrevet 4. august 2015 Duphalac. Anonymous poster hash: 97a3f...151 Gir da ikke avføringsmiddel til en baby som drikker for lite. Anonymous poster hash: fe0f8...2b2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #34 Skrevet 4. august 2015 Har du forsøkt å gi vann med skje? En del barn liker det bedre enn å drikke fra flaske. Anonymous poster hash: e313e...d80
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #35 Skrevet 4. august 2015 Smootie, velling, pærejuice... Mange muligheter. Mitt barn ville bare drikke isvann, men ikke normalt temperert vann. Han gulpet nedpå med iskaldt vann ja. Anonymous poster hash: 6f9b1...5cb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #36 Skrevet 4. august 2015 Har du forsøkt å gi vann med skje? En del barn liker det bedre enn å drikke fra flaske. Anonymous poster hash: e313e...d80 Hun drikker litt fra vanlig kopp, det er gøy men ikke fra flaske. Jeg har nå blandet litt juice og vann og hun har faktisk drukket 20 ml for første gang fra flaske. Jippi. Så får vi bare tynne og tynne ut juicen til det bare er vann. Anonymous poster hash: fe0f8...2b2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #37 Skrevet 4. august 2015 Prøv å koke pærer og mos det med stavmikseren. Setter fart på magen og det inneholder mye væske. Anonymous poster hash: 45a02...8ea Det skal jeg gjøre. Kan kanskje koke svisker og pære sammen? Anonymous poster hash: fe0f8...2b2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #38 Skrevet 4. august 2015 Duphalac. Anonymous poster hash: 97a3f...151 Gir da ikke avføringsmiddel til en baby som drikker for lite. Anonymous poster hash: fe0f8...2b2 Smører kun tarmen. Jenta mi fikk dette før hun var 8 mnd etter anbefaling fra riksen. Anonymous poster hash: 97a3f...151
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #39 Skrevet 4. august 2015 Nypete? Du får sånt glass på butikken med nypete som du rører ut i varmt vann. Den er god. Masse c vitaminer også 😊 Der likte min lille godt, han fikk det når han var forkjøla. Anonymous poster hash: 4e369...6df
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #40 Skrevet 4. august 2015 Ikke HI, men min sliter og med hard mage. Lurer på noe angående sviskesaften og barnesaften fra Nestlé: kan de drikkes som de er eller bør de tynnes ut? Jeg blanda et par skjeer sviskesaft i melka/grøten uten at det hjalp, så lurer vel og på hvor mye de kan få om gangen? Anonymous poster hash: 3ad12...fd4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #41 Skrevet 4. august 2015 Ikke HI, men min sliter og med hard mage. Lurer på noe angående sviskesaften og barnesaften fra Nestlé: kan de drikkes som de er eller bør de tynnes ut? Jeg blanda et par skjeer sviskesaft i melka/grøten uten at det hjalp, så lurer vel og på hvor mye de kan få om gangen? Anonymous poster hash: 3ad12...fd4 Jeg ga min på 8mnd et helt glass med svisker (sånn fra nestle). Gikk noen timer, og så kom 3 (!) breddfulle bleier (sånn fra hals til nakke bleier). Hjelpe meg så fornøyd snuppa ble etterpå! 😊 Hadde før gitt noen skjeer med aviskemos uten effekt. Men ble litt desperat når det hadde gått over ei uke uten bæsj. (Hun var litt utilfreds, men ikke noe enormt.) Anonymous poster hash: 73a7e...55b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #42 Skrevet 4. august 2015 Har du prøvd vann med litt malt? Ellers virker sviskesaft som et godt tiltak. Anonymous poster hash: 2bc1b...9db
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #43 Skrevet 4. august 2015 Jeg blandet med stort hell ca 50/50 vann og appelsinjuice eller eplejuice da tuppa var yngre. Kjøper juice som ikke er tilsatt sukker (sunniva fra tine). Det er jo fortsatt endel sukker i, men det er forskjell på det sukkeret som naturlig finnes i frukta og raffinert sukker som er bøtta oppi i ettertid (som det gjerne er i "billigjuice" og saft) Alt som heter "juice" er uten sukkertilsetning. Anonymous poster hash: 2b6ec...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #44 Skrevet 4. august 2015 Sviskesaft er gull. Det kan du også lage veldig enkelt selv, i tillegg til å lage sviskemos i samme slengen som hun kan spise Anonymous poster hash: 1d9f6...540
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #45 Skrevet 4. august 2015 Prøv å koke pærer og mos det med stavmikseren. Setter fart på magen og det inneholder mye væske. Anonymous poster hash: 45a02...8ea Det skal jeg gjøre. Kan kanskje koke svisker og pære sammen? Anonymous poster hash: fe0f8...2b2 Malt, svisker i gorskjellig former og alle andre gode råd sluttet å virke på datteren min etterhvert. Gikk over på kokte pærer. Da løsnet det virkelig. Men etter passerte 1 år dabbet det også av. Nå er det makrell i tomat som hjør susen. 1 skive annenhver dag holder det ved like. Husk å styr unna banan. Det kan man fort bli hard i magen av. Anonymous poster hash: 45a02...8ea
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #46 Skrevet 4. august 2015 Prøv å koke pærer og mos det med stavmikseren. Setter fart på magen og det inneholder mye væske. Anonymous poster hash: 45a02...8ea Det skal jeg gjøre. Kan kanskje koke svisker og pære sammen? Anonymous poster hash: fe0f8...2b2 Malt, svisker i gorskjellig former og alle andre gode råd sluttet å virke på datteren min etterhvert. Gikk over på kokte pærer. Da løsnet det virkelig. Men etter passerte 1 år dabbet det også av. Nå er det makrell i tomat som hjør susen. 1 skive annenhver dag holder det ved like. Husk å styr unna banan. Det kan man fort bli hard i magen av. Anonymous poster hash: 45a02...8ea Beklager skrivefeil. 😳 Anonymous poster hash: 45a02...8ea
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #47 Skrevet 4. august 2015 Jeg gir babyen min på snart 3 mnd vann som er verken kaldt eller varmt, med bitte litt sukker og to-tre dråper sitron. Gir han også kamomille te. Og malt extrakt i melken:) Anonymous poster hash: dfb05...ee1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #48 Skrevet 4. august 2015 Takk for gode råd. Men spørsmålet var ikke hvordan jeg skal få i gang magen. Spørsmålet var hva som er best å gi å drikke når hun nekter vann. Anonymous poster hash: fe0f8...2b2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #49 Skrevet 4. august 2015 Takk for gode råd. Men spørsmålet var ikke hvordan jeg skal få i gang magen. Spørsmålet var hva som er best å gi å drikke når hun nekter vann. Anonymous poster hash: fe0f8...2b2 Kamomille te gjør susen i alle fall for min baby når han ikke ville bæsje Anonymous poster hash: dfb05...ee1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #50 Skrevet 4. august 2015 Takk for gode råd. Men spørsmålet var ikke hvordan jeg skal få i gang magen. Spørsmålet var hva som er best å gi å drikke når hun nekter vann. Anonymous poster hash: fe0f8...2b2 Kamomille te gjør susen i alle fall for min baby når han ikke ville bæsje Anonymous poster hash: dfb05...ee1 Oh sorry misforstå litt her.. Prøv vann, med sitron og sukker. Men har du prøvd med skje? Mini liker det best med skje, i steden for flaske Anonymous poster hash: dfb05...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå