Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #26 Skrevet 3. august 2015 Dette tror ikke jeg heller er Hi. Enig med de andre at hun skriver ikke på denne måten. Den opprinnelige hi har et godt språk, noe denne ikke har. Godt forsøk, men vi som har lest trådene i timesvis ser at det ikke er henne. Anonymous poster hash: 685e4...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #27 Skrevet 3. august 2015 Dette tror ikke jeg heller er Hi. Enig med de andre at hun skriver ikke på denne måten. Den opprinnelige hi har et godt språk, noe denne ikke har. Godt forsøk, men vi som har lest trådene i timesvis ser at det ikke er henne. Anonymous poster hash: 685e4...a6c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #28 Skrevet 3. august 2015 Ble litt oppgitt så leste ikke så nøye første gangen, ser hva dere mener. HI fra de andre trådene skriver annerledes. Anonymous poster hash: c4ee7...4b2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #29 Skrevet 3. august 2015 Den forrige HI skrev ofte setninger med prikk, prikk, prikk mellom, altså "..." Det gjør ikke denne HIen. Rart om ikke den ekte HIen sier ifra, om hun ikke er den "ekte" HI. Hun har alltid svart fort, og derfor tror jeg at hun er her inne ofte. Anonymous poster hash: 0ee95...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå