Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 I dag kom hun på døren her.. Vi var egentlig på vei ut, og hadde hun kommet litt senere hadde vi ikke vært her.. Jeg var litt ut og inn for å hente inn tøy til tørk så jeg så henne komme kjørende.. Jec gikk ut til oppkjørselen og så da hun kom ut av bilen at hun rett og slett var kjempefull eller rusa eller noe.. Hun virket veldig snodig! Hun pekte på meg og lo.. og lo og lo.. hun sa: du er den dummeste jeg vet om, og så satt hun seg inn I bilen igjen og kjørte. . Jeg rakk ikke si noenting.. Jeg burde kanskje ringe politiet? Hun kan jo ikke kjøre rundt på den måten! Jeg er liksom litt handlingslammet.. har ringt en felles venninne som dro ut til henne isted.. jeg fikk sms om at venninnen sov.. felles venninne sier hun tok med seg bilnøklene hennes og la igjen en lapp med forklaring.. Er det nok tenker dere eller kan politiet gjøre noe med slike tilfeller? Jeg har ikke noe bevis for at hun var beruset, det bare virket sånn... Jeg er glad jeg var ute da hun kom, og at barna ikke møtte henne.. de kjenner henne jo godt og er glade i henne.. de ville blitt veldig redde av å se henne sånn.. Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Troll? Anonymous poster hash: 927b1...2c0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Troll? Anonymous poster hash: 927b1...2c0 Nei.. Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Hvis du er seriøs nå- har hun barn? I såfall må du sende melding til barnevernet, for en som oppfører seg slik kan ikke ha omsorg for barn! Og ja, når du vet noen kjører i ruset tilstand må du selvsagt kontakte politiet- hun kan ende med å ta livet av noen!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Ring politi ja! Anonymous poster hash: 04417...679
Tough Shit Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Jeg synes dette begynner å virke mindre og mindre sannsynlig etterhvert som innleggene dine tikker inn. Faren for å kjenne igjen dette er jo megastor dersom dette faktisk stemmer, og du virker som en litt nervøs type for å være ærlig. Tror ikke jeg klarer å tro deg lenger.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Hvis du er seriøs nå- har hun barn? I såfall må du sende melding til barnevernet, for en som oppfører seg slik kan ikke ha omsorg for barn! Og ja, når du vet noen kjører i ruset tilstand må du selvsagt kontakte politiet- hun kan ende med å ta livet av noen! Hun har ikke barn.. jeg har jo sørget for at hun ikke kjøre nå ihvertfall.. eller, ikke jeg, men felles venninne. Så du tenker at politiet ville ta det alvorlig selv om jeg ikke har noe som helst bevis? Hi Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Du burde selvfølgelig ha kontaktet politiet med det samme om du trodde hun kjørte i fylla! Hvorfor ventet du til nå? Om det ikke er for lenge siden så kan kanskje politiet ta en alkotest av henne om de har kapasitet. Anonymous poster hash: 50342...432
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Hun hadde vel spist hunden til lunsj og fått en reaksjon. Og så glemte hun vel koden på døra og tok en omvei for å telepatikline med mannen din. Kom sikkert på koden og dro for å hente rene sametruser til en ny jobbuke. Anonymous poster hash: b936e...353
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Er dette om den sexfikserte mannen som hadde sex med venninna til HI, og ble så forbanna da det kom ut? Anonymous poster hash: 0ee95...636
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Er du den samme med "den gale venninnen" og mannen med tidligere sexliv? I så fall er det på tide å gjøre som mannen din ønsket fra begynnelsen av - å anmelde henne for trakassering, få besøks-/kontaktforbud i det minste! Som LillaGorilla sider, om hun har barn så må du i tillegg til politiet også kontakte barnevernet. Om du gjør det har hun mulighet til å få hjelp. Anonymous poster hash: 50342...432
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 HAHAHA Hvorfor ga du henne ikke noe ananas på veien? Anonymous poster hash: f2eca...9b0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Du måtte få historien i gang igjen, HI? Anonymous poster hash: ead9a...b94
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2015 #15 Skrevet 2. august 2015 Jaja, nå sover hun og alt er i orden, og dere kan tenke gjennom om dere vil ha kontaktforbud.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Har vi en som er blitt litt avhengig av oppmerksomheten her inne tro? Dette begynner å bli litt vel drøyt nå. Anonymous poster hash: c28d2...15c
*SommerFrisk* Skrevet 2. august 2015 #17 Skrevet 2. august 2015 Ble det ikke avslørt her om dagen av hun som skrev historien ,at både denne og en rekke andre tråder var trolling? Jeg synes uansett dette blir for dumt! Men bare for å ha sagt det; er detsant så ringer du såklaet politiet
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #18 Skrevet 2. august 2015 OK, nå begynner det å bli bra med såpeopera her. Natta. Anonymous poster hash: 4d2c1...346
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #19 Skrevet 2. august 2015 Hva? Er dette trolling? Anonymous poster hash: 0ee95...636
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #20 Skrevet 2. august 2015 Hva? Er dette trolling? Anonymous poster hash: 0ee95...636 Dette var ikke blant de som ble avslørt som trolling i går. Anonymous poster hash: 80e4c...9c5
Engeln Skrevet 2. august 2015 #21 Skrevet 2. august 2015 Hei! Jeg har fulgt alle tråden(e) fra begynnelsen. Og har fra starten vært engasjert da jeg syntes det var en lei situasjon og jeg hadde medfølelse. Men jeg har ikke kommentert. I senere tid er det bare blitt flere og flere innlegg...er begynt å dra veeldig ut hele greien. Er dette troll ?! Er alt bare oppfunnet? Er begynt å tenke litt slik.. Eller så er jeg begynt å lure litt på at muligens du selv ikke er helt normal selv? Ikke vet jeg, bare er blitt litt mye.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #22 Skrevet 3. august 2015 Har tenkt at dette bare er tull en stund nå, men virker som mange har trodd på deg! Nå derimot, dro du den akkurat litt for langt! Noen folk her inne må ha store fritidsproblemer? Anonymous poster hash: f4dbd...051
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #23 Skrevet 3. august 2015 Dette er bare tull. Dere som har fulgt innleggene til Hi kan se at skrivemåten hennes er helt annerledes! Anonymous poster hash: 45aa4...d33
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #24 Skrevet 3. august 2015 Dette er ikke hun som har skrevet nei. Hun skriver ikke på den måten. Anonymous poster hash: 41fa7...3b2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #25 Skrevet 3. august 2015 Hvis dette er HI fra de andre innleggene, hvis dette er sant så tar du og mannen en tur til politiet og ordner en besøksforbud mot henne. Med mindre du synes det er greit at hun trakaserer deg og familien din. Anonymous poster hash: c4ee7...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå