Gå til innhold

Hvilke sengesett har deres smågutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange grunner til å være stakkars barn... Du trenger ikke fortelle meg om stakkars barn for du vet ingenting om meg eller mine barn og hva de har opplevd i livet , men vet du nettop pga hva en av dem har opplevd er det vel helt greit glede dem med de små tingene de kan få i livet og? Og fine sengesett de blir glad over å ligge i er en ting. Det er heller deg som ikke skjønner... Ligge like godt i ensfarget? De blir nok ikke like oppspilt av det? Men nei de sulter ikke i Syria de barna dine det er ok, de er heller ikke uteliggere men jeg mener likevel de ville likt senga bedre med et flott og happy sengesett!

Anonymous poster hash: f8d40...8ac

Jeg evner heldigvis å gled barna mine på andre måter enn med glorete Disneyprodukter😂

Han har som sagt et sett med Hakkebakkeskogen og et med forskjellige typer bil på - tror du det er nok til å gjøre han lykkelig?

Hi

Anonymous poster hash: 0da50...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å lage problemer ut av alt ja, samme hva barna sover i da bare de ligger bra :)

Har heller ikke sansen for glorete og overpriset sengetøy, men fått I gave og de liker cars, sabrltann, mumi og spidermann men liker oxo helt vanlige. De er ikke så opptatt av det, men besteforeldre mener det er gøy å kjøpe. Gardinene er de mer opptatt av😀

Anonymous poster hash: 43372...c3e

Skrevet

Greit å lage problemer ut av alt ja, samme hva barna sover i da bare de ligger bra :)

Har heller ikke sansen for glorete og overpriset sengetøy, men fått I gave og de liker cars, sabrltann, mumi og spidermann men liker oxo helt vanlige. De er ikke så opptatt av det, men besteforeldre mener det er gøy å kjøpe. Gardinene er de mer opptatt av😀

Anonymous poster hash: 43372...c3e

Skrevet

Det er mulig det grenser mot omsorgsvikt etter dib-standard, men her i huset har vi når ungene har slutta med sprinkelseng flytta dem rett i stor seng med stor dyne og fra det øyeblikket brukt vanlig sengetøy til dem. Vårt sengetøy, voksensengetøy, det samme som resten av familen. Vi har mye fargerikt sengetøy og har til en viss grad latt dem få på sine yndlingsfarger og brukt de morsomste mønstrene til barna, men er det bare kjedelig som er rent så blir det kjedelig.

Og det verste er at de aldri har klaget. Stakkars, de vet ikke hvor vondt de har det.

Anonymous poster hash: a0043...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...