Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Og hvor kjøper dere de? Treåringen min har fått stor seng og trenger flere sengesett, men jeg stritter litt imot å kjøpe Sabeltann eller Biler. Noen som har tips om andre tøffe, men ikke fullt så glorete, sett? Anonymous poster hash: 0da50...c49
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Vi har et Marius sengesett og et fra Julekongen som er guttete, men ikke skrikende. Enig med deg angående alle disse figurene. Går jo an å gå for ensfarget krepp. Anonymous poster hash: 70e12...af6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Vi har et Marius sengesett, et hvitt med noen figurer fra en bondegård på (traktor, kuer osv), og et med fantorangen på. Stort sett fantorangen som er i bruk, da dette er favoritten😄 Kjøpt på princess! Anonymous poster hash: f68cc...d7d
februarprins2013 Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 min er 2,5 år og har : kardemomme by cars Fantorangen x 2 Drømmehagen Ole brumm med venner
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Vi har alt til senga fra IKEA. Og sengetøyet er fargerikt og så guttete eller jentete du vil ha det, men uten kjente figurer. DET liker ikke jeg. De har mange fine kjønnsnøytrale med natur og dyremotiver, f.eks Anonymous poster hash: f9da8...9a9
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Vi har to høiesett, knerten og kardemomme by. Sabeltann kom i hus nå i vår, da oppdaga han sjørøvere og ble helt hekta. Blir 4 i høst. Anonymous poster hash: bf1d8...1f5
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Akkurat nå har et på med hjembyens hockeylag, ellers har han flere fotballsengetøy og et fra Hummel!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Vi har bare "vanlig" sengetøy, stort sett ensfarget. Dekorerer rommet med andre ting enn sengetøy. Anonymous poster hash: 50b12...bd9
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Vi har bare "vanlig" sengetøy, stort sett ensfarget. Dekorerer rommet med andre ting enn sengetøy. Anonymous poster hash: 50b12...bd9 Eller, kom på at vi har disse putetrekkene, de er ganske kule:-) https://www.etsy.com/listing/187946610/2-pillow-fighting-vintage-cops-and Anonymous poster hash: 50b12...bd9
junimamma81 Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Jeg er som deg, vil ha nøytrale sengesett uten Disney motiv, Har derfor mariustrekk og et hvitt fra kid. Er fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Min toåring har dinosaursett, arvet etter bror Insekter arvet etter bror Prinsessesengesett, arvet etter søster Hello kitty sengesett, arvet etter søster. Blått nøytralt sett, arvet etter far da han var liten Apekattsengesett, kjøpt på Jysk. Han liker prinsessene best Anonymous poster hash: 30f4a...921
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Du kan jo spørre barnet ditt hva han vil ha? Min 4 år gamle gutt har nettopp valgt seg ut prinsessesengesett! 👍 Utenom det har han cars, sabeltann, favorittfotballaget til storebror og drømmehagen. Anonymous poster hash: 7b561...f6f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #13 Skrevet 2. august 2015 Er det verkelig så ille at barna har sengesett med figurer/temaer på?? Husker selv at det var stor stas å ha sengesett med feks Kardemommeby på. Hva er farlig med det på et barnerom? Blir skremt av folks holdninger. Passer det ikke inn i interiøret da eller? Skal ikke barn få være barn?? Her burde dere mødre gå litt i dere selv! Anonymous poster hash: fe494...652
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Er det verkelig så ille at barna har sengesett med figurer/temaer på?? Husker selv at det var stor stas å ha sengesett med feks Kardemommeby på. Hva er farlig med det på et barnerom? Blir skremt av folks holdninger. Passer det ikke inn i interiøret da eller? Skal ikke barn få være barn?? Her burde dere mødre gå litt i dere selv! Anonymous poster hash: fe494...652 Er det virkelig et must å ha glorete sengetøy? Jeg hadde aldri dette som barn, savnet det heller ikke. kjenner ingen som har det nå heller. Barnas rom har forøvrig en leken og avslappet stil. Mange måter å leve på vet du, ingen grunn til å hisse seg sånn opp:-) Anonymous poster hash: 50b12...bd9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Er det verkelig så ille at barna har sengesett med figurer/temaer på?? Husker selv at det var stor stas å ha sengesett med feks Kardemommeby på. Hva er farlig med det på et barnerom? Blir skremt av folks holdninger. Passer det ikke inn i interiøret da eller? Skal ikke barn få være barn?? Her burde dere mødre gå litt i dere selv! Anonymous poster hash: fe494...652 Han har et sengesett med Hakkebakkeskogen og et med biler (vanlige biler), men jeg liker ikke de glorete Disneymotivene. Om jeg bør gå i meg selv på det grunnlaget er jeg usikker på. Han har ingen ønsker selv, han er ikke tre år enda, så frem til han ytrer ønske om noe spesielt kjøper jeg etter min stil. Takk for svar, alle sammen 😊 Hi Anonymous poster hash: 0da50...c49
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Jeg har heller ikke lyst til å kjøpe cars, batman, sabeltann eller andre "typiske" guttemotiver til gutten min. Han er så vidt passert 2 år, så han har heller ingen ønsker om å få noen sånne ting. Jeg håper vi slipper unna dette hysteriet, men det kommer sikkert noe for han også når han blir eldre. Har to søstre som har smågutter begge to, og det går veldig mye i cars og sabeltann, og nå begynner ninja turtles å komme for fullt..... Synes det blir for mye! Jeg synes det er vanskelig å kjøpe ting til gutter for tiden, for det er ikke så mange valgalternativer når man står der i butikken. Alternativene er for eksempel prinsesse hvis det er jente, eller cars hvis det er gutt. Hvorfor skal det alltid være så "tøffe" trykk for gutter? Hvorfor kan det ikke bare være søtt og barnslig? Jeg har kjøpt barbapapa og mumitrollet sengetøy til min gutt. Etterhvert har jeg lyst til å lage eget sengetøy, med f.eks. å sy på eller stryke på merker på ensfarget eller flerfarget sengetøy. Anonymous poster hash: 85f41...9d5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #17 Skrevet 3. august 2015 Vi har et som heter Men at work fra emmebridgewater.co.uk. Anonymous poster hash: 568be...2c0
Odine! Skrevet 3. august 2015 #18 Skrevet 3. august 2015 Vi har et som heter Men at work fra emmebridgewater.co.uk. Anonymous poster hash: 568be...2c0 EmmAbridgewater.co.uk Eller bare google Emma Bridgewater.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #19 Skrevet 3. august 2015 Han med junior dyne : dyreparken ( dette er tilogmed mest rosa) et mørk grønt med en flodehest på, lys gult med søte babydyr( matcher gardiner kjøpt da storebror var baby og arvet av han) blå med fisker og haier. Hvit med babydyr. Sort og blått cars. Hvitt med barbapappa med familie. Kun kjøpt ett av dem resten arvet av storebror. Bruker de lyseste og søteste mest men han bestemmer selv. Han er snart 4. Største er 7 og har vanlig str og har jake og skjørøverne, ole brum, blå med biler, mørk rosa med hjerter, beige med bamser. Pelle Politibil. Han liker også å bruke hvem som helst av dem men ønsker seg vel super mario, lego eller skylanders og det må jeg få kjøpt etterhvert for de han har har vært av de rimelige slaget ingen til 250-350kr Anonymous poster hash: f8d40...8ac
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #20 Skrevet 3. august 2015 Og dems seng de bestemmer selvfølgelig .... Med morsomt trykk siden de er barn. Dere med marius trykk og ikke vil ha figurer på senga( og sikkert ikke på klær heller) det er barn de er altså ikke små voksne med interiørblad rom , eller små dukker dere skal kle opp til å matche dere eller kun deres smak. Stakkars småjenter og gutter som blir nektet klær og sengetøy med favorittfigurer på.... Får nekte dere selv toms sko da og Mk vesker ol? Anonymous poster hash: f8d40...8ac
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #21 Skrevet 3. august 2015 Hadde dere faktisk spurt dem i butikken ville de ikke selv valg dritkjedelig marius eller ensfarget ... Det er helt sikkert , og nei ingen av dere skal komme å si at det er slik sengesett handelen har foregått sånn for det er jug. De ville valgt annet om dere ikke var så kjipe og opptatt av interiør og fasade. Stakkars barn Anonymous poster hash: f8d40...8ac
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #22 Skrevet 3. august 2015 Og dems seng de bestemmer selvfølgelig .... Med morsomt trykk siden de er barn. Dere med marius trykk og ikke vil ha figurer på senga( og sikkert ikke på klær heller) det er barn de er altså ikke små voksne med interiørblad rom , eller små dukker dere skal kle opp til å matche dere eller kun deres smak. Stakkars småjenter og gutter som blir nektet klær og sengetøy med favorittfigurer på.... Får nekte dere selv toms sko da og Mk vesker ol? Anonymous poster hash: f8d40...8ac Er det noen som nekter noe her? De av oss som ikke liker glorete sengklær er vel ganske enige om at når ungen selv ønsker det blir det kjøpt inn, men frem til det så kjører vi heller en koselig stil. Det handler også litt om å stå imot markedskreftene som lager behov. Man sover like godt med en ensfarget dyne som en med Cars på? Anonymous poster hash: 0da50...c49
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #23 Skrevet 3. august 2015 Hadde dere faktisk spurt dem i butikken ville de ikke selv valg dritkjedelig marius eller ensfarget ... Det er helt sikkert , og nei ingen av dere skal komme å si at det er slik sengesett handelen har foregått sånn for det er jug. De ville valgt annet om dere ikke var så kjipe og opptatt av interiør og fasade. Stakkars barn Anonymous poster hash: f8d40...8ac Stakkars barn? Tror kanskje du bør får hodet opp av navlen og se deg rundt på verdens barn før du sier stakkar om noen sengklær, altså. Anonymous poster hash: 0da50...c49
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #24 Skrevet 3. august 2015 Mange grunner til å være stakkars barn... Du trenger ikke fortelle meg om stakkars barn for du vet ingenting om meg eller mine barn og hva de har opplevd i livet , men vet du nettop pga hva en av dem har opplevd er det vel helt greit glede dem med de små tingene de kan få i livet og? Og fine sengesett de blir glad over å ligge i er en ting. Det er heller deg som ikke skjønner... Ligge like godt i ensfarget? De blir nok ikke like oppspilt av det? Men nei de sulter ikke i Syria de barna dine det er ok, de er heller ikke uteliggere men jeg mener likevel de ville likt senga bedre med et flott og happy sengesett! Anonymous poster hash: f8d40...8ac
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #25 Skrevet 3. august 2015 Han har brannmann Sam, ett annet med brannbil, jake og sjørøverene, ett med Tiger på og ett Ole brum. Er de 3 første som er favoritter. Til junior dyne hadde han jul i svingen, fantorangen og noen mer nøytrale med dyre figurer på. Han blir 5 år i september og har klare meninger og hva han vil ha både av sengetøy og klær. Anonymous poster hash: a3f61...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå