Gå til innhold

Hva burde du operere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte kjønnsleppene. Har veldig lyst til å forminske de indre. De henger et godt stykke ut og blir nesten daglig tørre, såre og irriterte. Er også strevsomt under samleie, må brette ut med begge hender, ellers blir de klemt med inn og det gjør veldig vondt :( Men synes det virker skummelt å operere nedi der, så spørs vel om jeg tør noen gang.

Har også en slags hudfold i rompehullet som er veldig plagsom når jeg er på do. Den kom etter fødsel. Føler liksom ikke at jeg får bæsjet ordentlig og må tørke meg veldig mye. Kan ikke fordra den folden.

Anonymous poster hash: fb33a...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg burde sikker hatt silikon og meislet nesa litt kortere og fjernet skrukkene på magen etter 2 store barn/svangerskap.

Men aaaaaaldri i livet om jeg gjør det likevel!

Vil gjerne fjerne hår hist og pist, men der finnes kanskje ikke noe permanent løsning på denslags!?

Anonymous poster hash: ee1d0...24e

Skrevet

Iløpet av de neste 2-3 årene: fjerne overflødig hud div steder og fjerne noen føflekker.

Når jeg blir eldre/gammel så blir det nok brystløft eller brystreduksjon + fjerne løs hud under haka.

Hadde sikkert vært kjekt å fjerne alle arrene/ strekkmerker men da må jeg nok vinne i lotto først.

Skrevet

Skulle gjerne ha fjernet litt skrukkete hud rundt navlen. Det er vel kun en bukplastikk som kan fikse sånt. Og så burde jeg definitivt gjort noe med puppene. Små og helt tomme, med ødelagte brystvorter. Vi får se, kanskje jeg kan få noe kvantumsrabatt 😊

Skrevet

Jeg MÅ vel ingenting, men skulle gjerne hatt bukplastikk og brystforstørrelse. Og kanskje litt fettsuging av lår og rumpe.

Anonymous poster hash: 4904f...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...