Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Eller, mer riktig: hva føler du at du burde operere? Av gode grunner. Jeg har delte magemuskler, og føler jeg burde operere de sammen igjen. Det er ekstremt sjenerende for meg, men også ubehagelig. Jeg "sliter med" gallestein og legen sa jeg burde operere vekk galleblæra, så jeg føler at jeg burde det også. Anonymous poster hash: 427b9...69e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Burde gått over hele kroppen med laser pga mannlig kroppsbehåring - men det er jo ikke en operasjon.. Anonymous poster hash: 2014e...c92
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Smartere hjerne kanskje??? Anonymous poster hash: db03d...b29
Gjest Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Ikke burde, men må - delte magemuskler og bukplastikk. Vil / har lyst - løftet opp og fylt i brystene mine Når vi første er inne på dette her, så kunne jeg vel ha tenkt meg litt fettsuging av lår Så overflatisk er jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Ikke burde, men må - delte magemuskler og bukplastikk. Vil / har lyst - løftet opp og fylt i brystene mine Når vi første er inne på dette her, så kunne jeg vel ha tenkt meg litt fettsuging av lår Så overflatisk er jeg. Da må jeg nevne fettsuging av lovehandles Anonymous poster hash: 427b9...69e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Fettsuging hele veien der det trengs her! Og kanskje en ansiktsløftning når jeg blir eldre? Anonymous poster hash: e0726...e80
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Burde fjerne noen føflekker for å sjekke de, og ønsker å ta laser i ansiktet pga synlige blodårer. Anonymous poster hash: 2646b...167
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Kroppen Anonymous poster hash: 22df7...f12
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Jeg er stygg, så bør vel fikse litt på det... Anonymous poster hash: a8372...2e1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Delte magemuskler her også.. Både sjenerende og upraktisk ved trening. Håper å få gjort det og bukplastikk, men vet ikke om jeg tørr. Ville gjerne lagt inn silikon i brystene, men pga mye cyster dropper jeg det. Anonymous poster hash: 5b28d...f98
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Nesa for den har en stygg klump midt på neseryggen. Men tenkte å bruke filler først og se om den gjør noe først. Puppene er slappe så burde tatt silikon og løftet de opp. Anonymous poster hash: cde28...463
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #13 Skrevet 2. august 2015 Foten og kne,men venter på operasjon på Bærum og Radiumhospitalet. Anonymous poster hash: 01565...c50
Gemini77 Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Har operert 15 ganger i mitt liv. Alle sammen medisinsk nødvendige operasjoner. Det vil også bli flere (har bechterew) så er ikke så keen på flere enn nødvendig. Men hvis det er noe jeg ville endre plastisk så kunne jeg tenke meg å gjøre nesa litt smalere foran på tuppen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #15 Skrevet 2. august 2015 Magen pga litt overflødig hud, men da vil jeg mer ned i vekt først Også vet jeg at jeg kan få brystreduksjon pga STOR forskjell på brystene mine, meeeeeen er usikker på å legge meg under kniven Anonymous poster hash: e568c...251
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Jeg burde ikke operere noe, ingen operasjon kan gjøre meg smertefri. Videre vil jeg tørre å påstå at kroppen min er ganske perfekt som den er å flatere midje, større pupper, mindre lår, rettere nese osv kommer ikke til å gjøre kroppen min mer perfekt eller gjøre at den kommer til å klare å gjøre mer fantastiske ting enn det den allerede klarer. Anonymous poster hash: 3f9f3...435
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #17 Skrevet 2. august 2015 Og folk lurer på hvorfor unge jenter har dårlig kroppsbilde... Anonymous poster hash: ba466...ddb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #18 Skrevet 2. august 2015 Vil så gjerne operere nesa og fylle pupper, er helt flat Anonymous poster hash: d7ae2...a81
anonomous Skrevet 2. august 2015 #19 Skrevet 2. august 2015 Må ikke operere noe, er igrunn fornøyd med kroppen slik den er, men skulle jeg fikset på noe så er det å få litt større pupper (er sånn ca helt flat) og fikset overbittet:p
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #20 Skrevet 2. august 2015 Hudlapp etter hemoroider i baken, men legen sier det ikke er verdt det. Også vil jeg gjerne fjerne hårvekst i bikinilinjen med laser.har mye hår der . Ellers er jeg ganske fornøyd Anonymous poster hash: b559c...055
Brennheite Badeand Skrevet 2. august 2015 #21 Skrevet 2. august 2015 Tja, jeg har en tå som er litt skakk. Kunne kanskje vært noe å korrigere.
Monica Skrevet 2. august 2015 #22 Skrevet 2. august 2015 Burde ikke operere noe, heller ikke noe jeg har lyst til. Selv om jeg ikke er helt perfekt. Men kunne tenke meg å fikse tennene mine, men det er litt for dyrt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #23 Skrevet 2. august 2015 Jeg burde ikke operere en dritt. Heldig og takknemlig Hæsjtægg kroppertopp og frisksomenfisk Anonymous poster hash: 427d0...ecd
TPK Skrevet 2. august 2015 #24 Skrevet 2. august 2015 Delte magemuskler, bukplastikk, fettsuging og brystløft. Men vet ikke om jeg tør...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #25 Skrevet 2. august 2015 Burde nok for rygg og nakke sin del hatt en brystreduksjon, de blir bare større og større Men er litt redd for resultatet, så venter noen år til jeg er sikker på at jeg er ferdig med barn ihvertfall.. Anonymous poster hash: 711e1...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå