Gå til innhold

Neeei! Hvordan løse dette økonomisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ikke håp!

Sag av begge beina og et skudd i panna.

Anonymous poster hash: 48e0e...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ikke håp!

Sag av begge beina og et skudd i panna.

Anonymous poster hash: 48e0e...ea1

Jeg er nok litt nedfor akkurat nå, men tenker du må ha en rimelig bedriten lørdagskveld som klarer å lirke utav deg noe slikt.

Alt ordner seg, det må det bare gjøre på en eller annen måte. Jeg ba om råd, ikke om selvmordsmetoder ;-)

Anonymous poster hash: 7d993...17c

Skrevet

Takk for forslag. Får prøve det ut.

Men det er ikke slik at de kan tvinge meg til å dra på skolen selv om beina er frukket?

Koster skjorta å komme seg dit, 5 min i bratt bakke til busstoppet og bil kan jeg naturligvis ikke kjøre.

Kjenner jeg e r shelt ødelagt. Jeg er alenemor til ei jente på to år, og. Hele familien min bor i akdre delen av landet. Bor langt unna butikk (selv om jeg bor i en storby) og ser for meg at alt vil bli vanskelig. Har heller okke ei leilighet som er tilpasset eullestol bruk (bolig over to plan med dårlug planløsning).

At det er mulig!😥

Transport til og fra skole er nødvendigvis ikke et problem.

Når jec brakk benet på 90-tallet fikk jeg dekket taxi til og fra gymnaset.

Dette er lenge siden og en annen type skole, men det

er jo verd å undersøke.

Anonymous poster hash: 64c72...a85

Skrevet

Har du vært ansatt mer enn 4 uker får du sykepenger.

Anonymous poster hash: f712f...8ef

Ikke om feriejobben er over og hun ikke har noen jobb nå å være sykemeldt fra. For å få sykepenger i en deltidsjobb må hun ha blitt sykemeldt før jobben sluttet og ha jobbet minst 6 mnd eller ha kontrakt på minst 6 mnd for å få sykepenger videre når jobben slutter.

Anonymous poster hash: 842f7...895

Gjest Antarctica
Skrevet

Hva har du levd på i sommer da?

Sommerjobb eller bare hatt ferie?

Ring NAV og hør.

Har du hatt sommerjobb har du kanskje krav på noe, viss ikke må du kanskje leve på oppsparte midler?

Anonymous poster hash: 69938...e59

Jeg har jobbet ca. 100% i sommer, men trodde ikke je hadde krav på sykemelding før jeg har vært fast ansatt i 5 mnd? Dette er i en annen bedrift som jeg kun har jobbet for nå i sommer, har ikke jobbet noe gjennom skoleåret.

Vet ikke hvem som evt kan hjelpe meg. Har fått beskjed om at jeg skal ha gips i 8 uker. Og det er godt over 1 mnd's arbeidstid. Har ei veldig god lønn (ca. 44.000 kr i mnd) og dette vil nå jeg tape siden jeg ikke får startet opp. Er også redd jeg skal plages i ettertid og ikke kommer meg igang før om lang lang tid! :(

Hi

Du skal ha sykepenger hvis du har jobbet der i to uker eller mer, syns jeg å huske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...