Gå til innhold

Kjæreste som ikke er glad i ditt barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jeg det riktig at kjæresten din ikke vil være med dere ut, og han blir samtidig sinna om du går ut alene med ditt barn, og derfor sitter dere inne?

Sorry, men dette er så idiotisk at jeg rett og slett ikke tror på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han karen der må du dumpe asap. Har selv vært involvert med en fyr nå en liten stund, vi ble aldri kjærester da jeg holdt igjen fordi han ikke viste seg å være særlig interessert i barnet mitt, han ville ha meg, helst ikke oss. Det går ikke.

Anonymous poster hash: 86a66...16c
Skrevet

Hi, dette er omsorgssvikt overfor barnet ditt, fra DIN side!

DU velger å høre på kjæresten og holder barnet inne (stakkars liten) og forteller dermed barnet at kjæresten din er viktigere enn barnet.

Hadde jeg visst hvem du var så hadde jeg faktisk tatt en telefon til barnevernet for her fikk jeg en utrolig dårlig følelse :(

Bare det at du skriver at alt er så fint og flott ellers, utenom dette, som om det er en liten detalj. Hallo, våkn opp?? Er kjæresten viktigere enn barnet ditt?!

Anonymous poster hash: 228d8...13b

Skrevet

Du sier at dere har det fint - bortsett fra dette. Vel, hadde min samboer vært slik mot mine 2 barn, da hadde alle hans evnt positive sider bleknet fullstendig !! Det at han er slik mot barnet ditt HI, det overskygger alt annet. Hadde dette vært meg så hadde jeg ikke klart å kose meg ett sekund med den mannen.

Ta tak i livet ditt, gjør deg selv og sønnen din en tjeneste, og dump fyren! Etter ett år har han vel vist sitt sanne jeg og er null å samle på.

Anonymous poster hash: 287b2...2ac

Skrevet

Barn trenger frisk luft, aktivitet, bevegelse og opplevelser, selvfølgelig skal dere ut hver dag. Dere skal på stranden, på lekeplassen, på bytur, leke i hagen osv osv, at dere sitter inne fordi kjæresten din lager et helvete når du "flyr for mye med sønnen din" er virkelig helt hårreisende.

Denne mannen kan du ikke la sønnen din vokse opp med, du vil skade han for livet!

Anonymous poster hash: 3e0d1...0c6
Skrevet

Hvis du lar din kjæreste diktere deg såpass at du ikke makter å følge opp barnet ditt på skikkelig vis (feks ved at du lar være å ta ungen med ut fordi typen blir sint!), og lar barnet vokse opp i et hus med en mann som ikke behandler barnet bra, så bedriver du omsorgssvikt!

Det er din jobb å sørge for at barnet ditt har det bra!

Anonymous poster hash: 89958...a12
Skrevet

Hadde dumpa typen! Ikke at han trenger å være med hele tiden, dere har jo godt av tid alene også - du og barnet altså! Men er jo normalt å være med innimellom. Får man kjæreste med barn er det en pakkeløsning. Hadde aldri kunnet være sammen med noen som ikke ville hatt noe med ungene mine å gjøre!

Skrevet

Min kjæreste finner på mye sammen med jenta mi, og er veldig glad i hun. De er ofte ute å leker, bader, lager mat, gjør øvelser ( skrive, regne osv ), spiller spill... Dump fyren. Nå. Dette merker barnet ditt.

Anonymous poster hash: 68d73...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...