Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Jeg lurer på om det er noen her som har opplevd noe lignende? Kjæresten min hater å gå ut med barnet mitt! Når det er dager med sol og varme, så pleier jeg å spørre han om vi kan gå ut å enten grille, bade eller bare en tur i byen i det minste. Han pleier å si at jeg var ute med han dagen før og at det får holde, selv om jeg bare var ute med han i 40 min i nær parken. Det han velger da i stedet er å gå ut med vennene hans. Det er sommerferie og vi har for det meste bare vært hjemme. Jeg får vondt av å se at barnet sitter bare å kjeder seg hele dagen. Jeg har aldri vært hjemme med han så lenge uten å gå ut med han. Kjæresten pleier ellers å snakke og leke noen ganger med barnet når vi er hjemme. Men vi har ikke vært ute alle tre sammen på flere måneder. Er det noe viktig, så går bare jeg og barnet ut alene. Jeg blir gal av å tenke på det. Er det normalt? Er det sånn en stefar skal være? Dere som har barn med noen andre. Hvordan har det vært med nye kjærester? Jeg lurer virkelig på det. Vi har vært sammen i nesten ett år, og vi har det fint sammen, hvis ikke det hadde vært for denne saken. Setter stor pris på svar!! Anonymous poster hash: 661d9...70c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Intet håp for det forholdet. Dump karen. Anonymous poster hash: 057e7...4a8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Du holder barnet inne fordi kjæresten ikke vil bli med ut???? Anonymous poster hash: 43931...77c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Nei, jeg holder barnet inne for det meste fordi han kommer til å lage et helvete hvis jeg går ut med han. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Min nye kjæreste behandler mine barn som sine egne. Like mye han som følger på fotballtrening som jeg. Skal jeg noe med barnet/barna er han som oftest med. Er han ikke med er han på jobb eller gjør noe annet viktig. Han kan fint passe barna så jeg kan finne på noe alene med venninner. I høst skal han ha de en uke alene når jeg er på jentetur! Hadde ikke han likt å tilbringe tid med mine barn hadde ikke han vært rett mann for meg. Anonymous poster hash: 1e3be...c37
Marriet Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Hvis du opplever at noe skurrer så gjør det mest sannsynlig det. Magefølelsen er ikke noe å spøke med. Overskriften din er: kjæreste som ikke er glad i ditt barn! Og hvis det er sånn at du føler at kjæresten din ikke er glad i barnet ditt, må du enten ta en skikkelig alvorsprat med han og høre om det stemmer, eller så tenker jeg at du bare må gå. For det er ingen følelse du skal gå med, og barnet ditt skal hvertfall ikke oppleve det sånn. Mulig han bare ikke liker å være ute med barn, han synes det er kjedelig og kjenner ikke på ansvaret, men da må dere også snakke om det. For hvis han sier ja takk til deg, så sier han også ja takk til barnet ditt og i det ligger det masse ansvar. Så svarer jeg konkret helt til slutt: nei, det er ikke sånn det skal være og nei han er ingen god stefar. Mulig han må opplyses om det, at han ikke har skjønt hva det innebærer eller så er forholdet dødfødt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Nei, jeg holder barnet inne for det meste fordi han kommer til å lage et helvete hvis jeg går ut med han. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c Er ikke akkurat så imponert over din morsevne om du holder barnet ditt innestengt på grunn av en kjæreste... Anonymous poster hash: 8a33c...a91
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Nei, jeg holder barnet inne for det meste fordi han kommer til å lage et helvete hvis jeg går ut med han. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c Hæ? Hva slags patetisk mor er du? Anonymous poster hash: 00974...ad2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Det minst normale her er at du faktisk velger å ha barnet hjemme 😳 skjerp deg og ta vare på barnet ditt! Anonymous poster hash: 34376...f65
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor går ikke du ut med barnet? Du får vondt av ungen som bare sitter inne, men går ikke å bader fordi kjæresten din ikke blir med? Vi er to om barna, det er våre barn. Jeg drar på mye med barna alene, fordi vi har en kabal som skal gå opp. Hus skal males, gress klippes, jobber å skjøtte, egen interesser som skal pleies. Det er ikke slik at vi må ut å kose oss sammen hele veien. Vi kan fint dele oss opp. Kanskje livet hadde føltes bedre om du gav deg selv et spark bak for å få deg og ungen ut av huset, så får surpompen greie seg selv. Sitt ikke inne å vent når han er hos kompiser. Anonymous poster hash: 84dcf...5c6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Her er det vel du som svikter barnet ditt mest.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Nei, jeg holder barnet inne for det meste fordi han kommer til å lage et helvete hvis jeg går ut med han. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c Nei men hør nå hva du sier kjære deg! Denne fyren er ingenting å samle på. Hva mener du forresten med at han lager et helvete? Hvor gammel er barnet? Uansett; dump fyren!!! Anonymous poster hash: fbbbf...5bf
Roheryn Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 Stakkars barn som sitter inne hele sommeren fordi stefar er en idiot og mor er hans dørmatte... Her er det bare en fornuftig ting å gjøre. Jeg tror nok innerst inne du vet hva... Min mann behandler min datter som sin egen. De er ute sammen, med eller uten meg. Han tar henne med på ting alene, henter på sfo hvis det passer best sånn - han til og med henter og bringer henne til eksen min på samvær. Og han er med største selvfølgelighet med på alle skoleavslutninger, familiegrupper, forestillinger og andre ting i skolens regi. SÅNN skal det være. Barna kommer først, og skal ikke måtte bo med voksne som ikke liker dem.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Ditt ubrukelige beist, lever barnet hos biologisk pappa, for du er jo helt blåst! Anonymous poster hash: a8a2d...96e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Jeg sier ikke at jeg må ha han med når jeg og barnet skal ut. Jeg har vært på turer med ungen min alene i mange år før kjæresten kom. Jeg ønsker selvfølgelig at alle vi tre går ut og koser oss sammen, men hvis ikke han gidder å bli med ut, så går vi ut alene, og det skal jeg være takknemlig for. Men han nekter meg å gå ut med barnet også. Hans problem er at jeg henger for mye ute med sønnen min!! Jeg er oppvokst med foreldre som var ute å gikk turer med oss hver dag. Er det så unormalt å dra på tur hver dag? særlig når det er ferie og barnet sitter hjemme hele dagen. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Jeg sier ikke at jeg må ha han med når jeg og barnet skal ut. Jeg har vært på turer med ungen min alene i mange år før kjæresten kom. Jeg ønsker selvfølgelig at alle vi tre går ut og koser oss sammen, men hvis ikke han gidder å bli med ut, så går vi ut alene, og det skal jeg være takknemlig for. Men han nekter meg å gå ut med barnet også. Hans problem er at jeg henger for mye ute med sønnen min!! Jeg er oppvokst med foreldre som var ute å gikk turer med oss hver dag. Er det så unormalt å dra på tur hver dag? særlig når det er ferie og barnet sitter hjemme hele dagen. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c Også leser du dette innlegget en gang til! Innser at dette er et dårlig forhold for barnet ditt. Prat med han om dine observasjoner, få mannen til å forstå at barnet går foran ham, ta i fellesskap en voksen beslutning om endre på dette, eller du tar en voksen beslutning og .... Går!
Marriet Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Jeg sier ikke at jeg må ha han med når jeg og barnet skal ut. Jeg har vært på turer med ungen min alene i mange år før kjæresten kom. Jeg ønsker selvfølgelig at alle vi tre går ut og koser oss sammen, men hvis ikke han gidder å bli med ut, så går vi ut alene, og det skal jeg være takknemlig for. Men han nekter meg å gå ut med barnet også. Hans problem er at jeg henger for mye ute med sønnen min!! Jeg er oppvokst med foreldre som var ute å gikk turer med oss hver dag. Er det så unormalt å dra på tur hver dag? særlig når det er ferie og barnet sitter hjemme hele dagen. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c Hvis han nekter deg å gå ut med barnet ditt foreslår jeg at du pakker en bag til deg og sønnen din nå og drar din vei. I morgen får du med deg en venn og pakker resten av tingene dine og flyttet ut. Ingen grunn til å vente. Nå må DU ta ansvar.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #18 Skrevet 1. august 2015 Ok, Takk for mange gode svar og anbefalinger. Jeg tror ikke det nytter med noe slags prat med han, for det har jeg prøvd på flere ganger, uten nytte. Men jeg får se hva jeg finner på. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. august 2015 #19 Skrevet 1. august 2015 Vi har det fint bortsett fra dette?? Altså ikke en positiv egenskap hadde sett lysende ut for meg om han var en så forbaska stor dust mot barnet mitt!!! Du spør her om det er normalt å gå ut med barnet ditt hver dag i ferien? Herregud, det sier seg selv. I ferien finner man på ting med sine nærmeste, såfremt det ikke er unisont "slappe av hjemme dag"! Spill, hygge, små og større turer. Fellesskap og tid med hverandre. Hadde hengt en sånn krans hesten til Märtha får rundt halsen på vedkommende, og det siste han hadde sett var mine hæler vandrende vekk fra en slik premieodiot!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #20 Skrevet 1. august 2015 Han hadde ikke vært min kjæreste lenger. At du skriver at du skal se hva dere finner på er hårreisende. Jeg er alene og for meg er det svært viktig å finne en som inkluderer barnet også etter at vi har blitt godt kjent først. Har ingen krav om at han skal være en far, men han skal behandle barnet bra. Det gjør ikke din kjæreste.. og jeg kan ikke fatte at du fortsatt er sammen med han. Du velger faktisk kjæresten din før barnet ditt, ganske så egoistisk egentlig, siden barnet ikke har tatt noe valg i dette. Anonymous poster hash: 4e7f7...66f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #21 Skrevet 1. august 2015 Du skylder barnet ditt en fin oppvekst. Om du så må være singel... Dette hadde ikke jeg orket iallefall!!! Anonymous poster hash: 6bc41...a68
Todii Skrevet 1. august 2015 #22 Skrevet 1. august 2015 HI, hvorfor vil du barnet ditt så vondt? Hvorfor skal barnet lide fordi du er for feig til å dumpe kjæresten? Og ikke kom her og si at barnet ikke lider, JO det gjør det! Kjæresten til høres ut som en psykopat (første gang jeg bruker det ordet her inne) og du gjør niks og nada for å skjerme ditt eget barn. Hårreisende!
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. august 2015 #23 Skrevet 1. august 2015 Ok, Takk for mange gode svar og anbefalinger. Jeg tror ikke det nytter med noe slags prat med han, for det har jeg prøvd på flere ganger, uten nytte. Men jeg får se hva jeg finner på. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c Du får se hva du finner på??? Du svikter barnet TOTALT ved å være sammen med denne mannen. Prioriterer du virkelig ditt eget kjærlighetsliv foran barnets fysiske og mentale helse?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #24 Skrevet 1. august 2015 Bor dere sammen HI?? Anonymous poster hash: fbbbf...5bf
Gjest Antarctica Skrevet 1. august 2015 #25 Skrevet 1. august 2015 Nei, jeg holder barnet inne for det meste fordi han kommer til å lage et helvete hvis jeg går ut med han. HI Anonymous poster hash: 661d9...70c Hvem lager et helvete? Kjæresten din...? I så fall - på huet og rævva ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå