Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #26 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f ...for 6 mnd'ersen huskes ikke i "all evighet"!? Anonymous poster hash: def82...12a Nei. Igenting av det du troller om er komisk. Kun tragisk! Og da går det fort i glemmeboken, gitt. Anonymous poster hash: 6ea61...19e Rart at så mange fortsatt husker den da? Og mange har tenkt på den i lang tid etterpå?? 😋 Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #27 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f ...for 6 mnd'ersen huskes ikke i "all evighet"!? Anonymous poster hash: def82...12a Nei. Igenting av det du troller om er komisk. Kun tragisk! Og da går det fort i glemmeboken, gitt. Anonymous poster hash: 6ea61...19e Rart at så mange fortsatt husker den da? Og mange har tenkt på den i lang tid etterpå?? 😋 Anonymous poster hash: def82...12a FØR du kom og innrømte at det var trolletråd ja. Nå gidder jo ingen å bry seg lengre. Det som er trist er at når noen i tragiske situasjoner faktisk ikke kan komme inn hit og søke råd lengre på kun av sånne syke mennesker som deg som synes det er gøy å tulle med alvorlig depresjon og omsorssvikt. Anonymous poster hash: 6ea61...19e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #28 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet"Anonymous poster hash: ce6b5...e5f ...for 6 mnd'ersen huskes ikke i "all evighet"!?Anonymous poster hash: def82...12a Nei. Igenting av det du troller om er komisk. Kun tragisk! Og da går det fort i glemmeboken, gitt. Anonymous poster hash: 6ea61...19e Rart at så mange fortsatt husker den da? Og mange har tenkt på den i lang tid etterpå?? Anonymous poster hash: def82...12a Får det deg til å føle deg viktig? At noen legger merke til deg? Du syns det er god underholdning å fantasere om omsorgssvikt? Du syns det er greit at flere av oss som leste den tenkte mye på den stakkars babyen og kanskje tilogmed gråt litt av tanken på at sånt kan skje? Du vet at barn daglig blir mishandlet og opplever omsorgssvikt? Det finner du underholdende og litt morsomt? Jeg blir faktisk kvalm av deg. Du er et lite og usselt menneske. Anonymous poster hash: 6e0c9...c53
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #29 Skrevet 1. august 2015 Og førsteprisen i DIBs Sommertroll 2015 er: Hun med den gale venninna med forholdet til mannen til HI. Jeg begynner faktisk å lure litt på det. Anonymous poster hash: bc766...bf2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #30 Skrevet 1. august 2015 Og førsteprisen i DIBs Sommertroll 2015 er: Hun med den gale venninna med forholdet til mannen til HI. Jeg begynner faktisk å lure litt på det.Anonymous poster hash: bc766...bf2 den er jeg sikker på er troll. Gidder ikke lese den engang Anonymous poster hash: 5ed69...95b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #31 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f Jeg tror ikke sebratrusa var ment som en trolletråd. Mye av grunnen til de morsomme var jo formuleringene til HI, hun skrev vel innlegget i en ganske påseilet tilstand 😉 og sametrusa var vel en skrivefeil som eskalerte så til de grader men fantastisk morsomme var de likevel! HI Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #32 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f ...for 6 mnd'ersen huskes ikke i "all evighet"!? Anonymous poster hash: def82...12a Enda om den huskes, er den ikke suksess/vellykket, det er kun de som er humor i. Selv husket jeg ikke det 6 mnd innlegget før det ble nevnt her, fant den mer patetisk og slem. Anonymous poster hash: ce6b5...e5f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #33 Skrevet 1. august 2015 Det er bare tragisk at noen har så mye fritid at de kan sitte på nett og følge opp slike tråder. Og de du nevner hi, det skal en ganske syk humor til for å være tilfreds med det der... Anonymous poster hash: e27f0...ef4
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #34 Skrevet 1. august 2015 Det er bare tragisk at noen har så mye fritid at de kan sitte på nett og følge opp slike tråder. Og de du nevner hi, det skal en ganske syk humor til for å være tilfreds med det der... Anonymous poster hash: e27f0...ef4 Hvis det mine du mener, og ikke forveksler meg med hun b12 så burde du sjekke de ut. Spesielt brannøvelsen var helt hysterisk morsom. HI Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #35 Skrevet 1. august 2015 Det er bare tragisk at noen har så mye fritid at de kan sitte på nett og følge opp slike tråder. Og de du nevner hi, det skal en ganske syk humor til for å være tilfreds med det der... Anonymous poster hash: e27f0...ef4 Hvis det mine du mener, og ikke forveksler meg med hun b12 så burde du sjekke de ut. Spesielt brannøvelsen var helt hysterisk morsom. HI Anonymous poster hash: 7608a...b64 Mente 12a Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #36 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f Jeg tror ikke sebratrusa var ment som en trolletråd. Mye av grunnen til de morsomme var jo formuleringene til HI, hun skrev vel innlegget i en ganske påseilet tilstand og sametrusa var vel en skrivefeil som eskalerte så til de grader men fantastisk morsomme var de likevel! HI Anonymous poster hash: 7608a...b64 Jo, det var den vel, hadde ikke med skrive måte å gjøre. Tråden handlet jo om hotellet, mannen som gikk rundt i sebratruser, og HI i den tråden satt og drakk vin fordi hun var "redd" dagen etter innrømte hun jo at hun hadde drukket litt mer vin enn planlagt dagen før, og hadde hatt det moro. Anonymous poster hash: ce6b5...e5f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #37 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f Jeg tror ikke sebratrusa var ment som en trolletråd. Mye av grunnen til de morsomme var jo formuleringene til HI, hun skrev vel innlegget i en ganske påseilet tilstand og sametrusa var vel en skrivefeil som eskalerte så til de grader men fantastisk morsomme var de likevel!HI Anonymous poster hash: 7608a...b64 Jo, det var den vel, hadde ikke med skrive måte å gjøre. Tråden handlet jo om hotellet, mannen som gikk rundt i sebratruser, og HI i den tråden satt og drakk vin fordi hun var "redd" dagen etter innrømte hun jo at hun hadde drukket litt mer vin enn planlagt dagen før, og hadde hatt det moro. Anonymous poster hash: ce6b5...e5f Ååå, var sikker på at den var reell, hehe. godt gjort å dikte opp en sebratrusemann da 😆 Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #38 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f ...for 6 mnd'ersen huskes ikke i "all evighet"!? Anonymous poster hash: def82...12a Nei. Igenting av det du troller om er komisk. Kun tragisk! Og da går det fort i glemmeboken, gitt. Anonymous poster hash: 6ea61...19e Rart at så mange fortsatt husker den da? Og mange har tenkt på den i lang tid etterpå?? 😋 Anonymous poster hash: def82...12a Håper du ikke har barn. Du er syk Anonymous poster hash: 0751e...1ee
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #39 Skrevet 1. august 2015 Jeg synes trolletrådene ødelegger forumet, rett og slett. Ingen vits å svare på noe i alle fall. Synd å ødelegge et fint forum slik. Anonymous poster hash: ea31d...8b0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #40 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre 😂 Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren 😂 Anonymous poster hash: def82...12a Jeg vil anbefale deg å finne deg en ny og mer meningsfull hobby. Anonymous poster hash: 8949b...7c5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #41 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre 😂 Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren 😂 Anonymous poster hash: def82...12a Dette var kroken på døra for min del. Jeg her vært her inne til og fra siden jeg ble gravid for første gang for åtte år siden og har hatt mye glede av det. Har lenge tenkt at tiden er moden for å bruke tiden min på andre ting, og dette ble altså dåpen som fikk begeret til å renne over. Jeg har stort sett alltid vært anonym, så ingen kommer til å savne meg. Håper for forumets skyld at trolling som dette kan lukes ut. Anonymous poster hash: f9532...4e7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #42 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre 😂 Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren 😂 Anonymous poster hash: def82...12a Du må være litt syk i hodet som gidder å finne på så mange slike historier. Forstår ikke at det kan gi deg noen glede. Men egentlig tror jeg ikke du har funnet på alle disse. Du tar bare æren for den nå. Men HVIS det er sant så kan heldigvis moderatorene nå se hvilken nick som ligger bak disse anonymkodene og utestenge deg Anonymous poster hash: f2e65...e1f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #43 Skrevet 1. august 2015 Du lyver. En av trådene du sier du har laget har jeg skrevet. Dust. Anonymous poster hash: 15dd2...7fc
*SommerFrisk* Skrevet 1. august 2015 #44 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre 😂 Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren 😂 Anonymous poster hash: def82...12a Dette var kroken på døra for min del. Jeg her vært her inne til og fra siden jeg ble gravid for første gang for åtte år siden og har hatt mye glede av det. Har lenge tenkt at tiden er moden for å bruke tiden min på andre ting, og dette ble altså dåpen som fikk begeret til å renne over. Jeg har stort sett alltid vært anonym, så ingen kommer til å savne meg. Håper for forumets skyld at trolling som dette kan lukes ut. Anonymous poster hash: f9532...4e7 "Ikke skyld på meg, sa dråpen.Det var allerede fult da jeg kom"
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #45 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre 😂 Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren 😂 Anonymous poster hash: def82...12a Syke dame. Håper du får hjelp. Anonymous poster hash: b5339...fd9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #46 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Du må være litt syk i hodet som gidder å finne på så mange slike historier. Forstår ikke at det kan gi deg noen glede. Men egentlig tror jeg ikke du har funnet på alle disse. Du tar bare æren for den nå. Men HVIS det er sant så kan heldigvis moderatorene nå se hvilken nick som ligger bak disse anonymkodene og utestenge degAnonymous poster hash: f2e65...e1f Ser at moderatorene har låst flere tråder i dag med begrunnelsen tulletråder og spam. Ser ihvertfall ut som de følger med. Anonymous poster hash: b1371...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå