Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 For det finnes noen som faktisk troller veldig bra! jeg lurer litt på hvor dere finner inspirasjon hen? Kan dere sitte på bussen og vips få en god ide til troll fks? Eller sitter dere dere bare ned foran skjermen og koker sammen en historie "på kommando" liksom? Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre 😂 Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren 😂 Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Det du omtaler som "en av de mer vellykkede" er jo bare forferdelig. Hvem tuller om sånt da?! Husker godt den tråden, fikk vondt langt inni meg.. Den andre du nevner her, om abort og id, har jeg ikke lest men det høres ikke mye ut som uskyldig trolling. Du går over streken! Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Den siste, moren med fødselsdepresjon, er bare ond. Anonymous poster hash: d747a...02e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Den siste, moren med fødselsdepresjon, er bare ond. Anonymous poster hash: d747a...02e Helt enig.. Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 De som sitter og finner på slike historier (noen av dem helt syke) trenger virkelig hjelp! Anonymous poster hash: 5fa71...1f2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 For det finnes noen som faktisk troller veldig bra! jeg lurer litt på hvor dere finner inspirasjon hen? Kan dere sitte på bussen og vips få en god ide til troll fks? Eller sitter dere dere bare ned foran skjermen og koker sammen en historie "på kommando" liksom? Anonymous poster hash: 7608a...b64 hvilke tråder likte du da? Anonymous poster hash: 5ed69...95b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Noen flere? Jeg bør muligens bli forfatter, da blir jeg geni- erklært 😂 Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 For det finnes noen som faktisk troller veldig bra! jeg lurer litt på hvor dere finner inspirasjon hen? Kan dere sitte på bussen og vips få en god ide til troll fks? Eller sitter dere dere bare ned foran skjermen og koker sammen en historie "på kommando" liksom? Anonymous poster hash: 7608a...b64 hvilke tråder likte du da? Anonymous poster hash: 5ed69...95b Ja, hvilke? Kanskje noen av de er "mine"? 😉 Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 For det finnes noen som faktisk troller veldig bra! jeg lurer litt på hvor dere finner inspirasjon hen? Kan dere sitte på bussen og vips få en god ide til troll fks? Eller sitter dere dere bare ned foran skjermen og koker sammen en historie "på kommando" liksom? Anonymous poster hash: 7608a...b64 hvilke tråder likte du da?Anonymous poster hash: 5ed69...95b Ja, hvilke? Kanskje noen av de er "mine"? Anonymous poster hash: def82...12a det samme tenkte jeg! Anonymous poster hash: 5ed69...95b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 For det finnes noen som faktisk troller veldig bra! jeg lurer litt på hvor dere finner inspirasjon hen? Kan dere sitte på bussen og vips få en god ide til troll fks? Eller sitter dere dere bare ned foran skjermen og koker sammen en historie "på kommando" liksom? Anonymous poster hash: 7608a...b64 hvilke tråder likte du da? Anonymous poster hash: 5ed69...95b Den om trusesnifferen fra i går! Hun som skulle anmelde utro mann(den er gammel) Hun med naboen som falt på isen foran huset sitt og som ikke turte gå ut(også litt gammel tror jeg) Brannøvelsen! Men usikker på om den var troll da 😄 Anonymous poster hash: 7608a...b64
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 For det finnes noen som faktisk troller veldig bra! jeg lurer litt på hvor dere finner inspirasjon hen? Kan dere sitte på bussen og vips få en god ide til troll fks? Eller sitter dere dere bare ned foran skjermen og koker sammen en historie "på kommando" liksom? Anonymous poster hash: 7608a...b64 hvilke tråder likte du da? Anonymous poster hash: 5ed69...95b Den om trusesnifferen fra i går! Hun som skulle anmelde utro mann(den er gammel) Hun med naboen som falt på isen foran huset sitt og som ikke turte gå ut(også litt gammel tror jeg) Brannøvelsen! Men usikker på om den var troll da 😄 Anonymous poster hash: 7608a...b64 😢 Ingen var mine Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 For det finnes noen som faktisk troller veldig bra! jeg lurer litt på hvor dere finner inspirasjon hen? Kan dere sitte på bussen og vips få en god ide til troll fks? Eller sitter dere dere bare ned foran skjermen og koker sammen en historie "på kommando" liksom? Anonymous poster hash: 7608a...b64 hvilke tråder likte du da?Anonymous poster hash: 5ed69...95b Den om trusesnifferen fra i går! Hun som skulle anmelde utro mann(den er gammel) Hun med naboen som falt på isen foran huset sitt og som ikke turte gå ut(også litt gammel tror jeg) Brannøvelsen! Men usikker på om den var troll da Anonymous poster hash: 7608a...b64 Ingen var mineAnonymous poster hash: def82...12a en av de var mine Anonymous poster hash: 5ed69...95b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Du er syk......... Anonymous poster hash: 25a2f...414
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 Noen flere? Jeg bør muligens bli forfatter, da blir jeg geni- erklært Anonymous poster hash: def82...12a Burde heller bli erklært gal. Trådene du lager er bare syke Anonymous poster hash: 25a2f...414
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Noen flere? Jeg bør muligens bli forfatter, da blir jeg geni- erklært Anonymous poster hash: def82...12a Burde heller bli erklært gal. Trådene du lager er bare syke Anonymous poster hash: 25a2f...414 👼 Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre 😂 Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren 😂 Anonymous poster hash: def82...12a Du er syk. Anonymous poster hash: 73d8c...003
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #18 Skrevet 1. august 2015 Den med hun som lurte på om hun hadde hatt sex med tvillingbroren til kjæresten begynte bra, men den mistet sjarmen da hun begynte å skrive om å ha trekant og sånn 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: ad5b3...5e1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #19 Skrevet 1. august 2015 Den med hun som lurte på om hun hadde hatt sex med tvillingbroren til kjæresten begynte bra, men den mistet sjarmen da hun begynte å skrive om å ha trekant og sånn 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: ad5b3...5e1 Ja! Det kommenterte jeg også på selve tråden, at hun ødela den! Og det var i grunn ikke HI som var festlig i den tråden, det var alle de s kommenterte😂 HI tok dessverre livet av en tråd som kunne levd sitt eget liv leenge... 😁 Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #20 Skrevet 1. august 2015 Jeg tenker at endel i denne tråden troller med hvilke tråder som er deres, jeg. Anonymous poster hash: 57c85...253
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #21 Skrevet 1. august 2015 Jeg tenker at endel i denne tråden troller med hvilke tråder som er deres, jeg. Anonymous poster hash: 57c85...253 Da har jeg bekreftet mine tråder 😂 Finner ikke 6 mnd baby alene på rommet- tråden.. Og den er jo snart et år gammel blitt, tror jeg..? Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #22 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #23 Skrevet 1. august 2015 Nå går de amok her, trusler om rapporteringer og greier og greier... 😂😂😂😊 Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #24 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f ...for 6 mnd'ersen huskes ikke i "all evighet"!? Anonymous poster hash: def82...12a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #25 Skrevet 1. august 2015 Kommet plutselig bare på historier. Noen mer vellykkede enn andre Idag: - Skryt, skryt, skryt - stedatter og barnebidrag Noen dager siden: - Ei som misbrukte min id, og tok abort. Utga seg for å være meg Har mange trolleinnlegg på samvittigheten. Et av de mer "vellykkede": - 6 mnd gammel baby som ble oversett, pga at jeg hadde fødselsdep. ...det må jo være lov å trolle litt, skape litt liv i leieren Anonymous poster hash: def82...12a Vil ikke påstå at noen av de her er en suksess eller vellykkede. De som er en suksess er jo de som skaper masse latter.. Som Sametrusa, sebratrusa og bilen som var parkert i feil garasje.. Gamle tråder, som huskes i "all evighet" Anonymous poster hash: ce6b5...e5f ...for 6 mnd'ersen huskes ikke i "all evighet"!? Anonymous poster hash: def82...12a Nei. Igenting av det du troller om er komisk. Kun tragisk! Og da går det fort i glemmeboken, gitt. Anonymous poster hash: 6ea61...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå