Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #26 Skrevet 1. august 2015 Lurer nå også plutselig om noen kjenner en eks eller er en eks av han.. Juicy gossip pls 😉 så poppis blant damene han er må det jo finnes endel som kjenner til han. Anonymous poster hash: 6e791...c03 Var enkelt å finne instagrammen til eksen hans 😉 Anonymous poster hash: 4894e...fda
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #27 Skrevet 1. august 2015 Om hi sliter med å høre på dama, kan hun jo helt enkelt holde seg hjemme?!Anonymous poster hash: 1da40...b3b Så alle som er slitne av å høre på henne, må holde seg hjemme? Tror nok det blir mindre skryt fremover..! Hun ble rimelig lang i maska da jeg sa det jeg sa! Anonymous poster hash: e0cd1...d8b hver enkelt får jo bestemme selv om de vil være sammen med henne da. Jeg svarte deg faktisk at det er kleint med folk som skryter. Men slik du har valgt å kommentere i ettertid gjør at jeg tror du er en person som fryder seg over å være nedlatende. Jeg liker ikke din personlighet, slik du framstår i denne tråden. Anonymous poster hash: 1da40...b3b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #28 Skrevet 1. august 2015 Må jo vite hva eksen heter da ...? Anonymous poster hash: 6e791...c03
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #29 Skrevet 1. august 2015 Må jo vite hva eksen heter da ...? Anonymous poster hash: 6e791...c03 Fant det ut ved å Google! Anonymous poster hash: 4894e...fda
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #30 Skrevet 1. august 2015 Sleng inn linken her. Det er jo lov Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #31 Skrevet 1. august 2015 Sleng inn linken her. Det er jo lov Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Tør ikke...hun er jo en privatperson som ikke har bedt om å bli snakket om Anonymous poster hash: 4894e...fda
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #32 Skrevet 1. august 2015 Om hi sliter med å høre på dama, kan hun jo helt enkelt holde seg hjemme?! Anonymous poster hash: 1da40...b3b Det kan jo virke som om den stakkars politifruen ville bli en meget ensom dame dersom alle skulle ha dette som eneste virkemiddel... En sosial situasjon er å gi og ta; det innebærer også å lytte til andre. Fikk et inntrykk av at ingen syntes lytting var noen stor del av politifruens repertoar. Anonymous poster hash: f19e8...eb8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #33 Skrevet 1. august 2015 Jeg misliker folk som skryter i det vide og brede, av uansett hva det skulle være. Fint at hun er stolt av mannen sin og det han gjør, det har hun god grunn til, men det er så unødvendig med alt skrytet. Anonymous poster hash: 389d4...7b7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #34 Skrevet 1. august 2015 Vil du ha skryt for å "sette på plass" ei som er stolt av mannen sin og det yrket han har? Hadde det ikke vært for politiet og de farlige oppdragene de tar (jo, de opplever mye farlig) så hadde landet vårt vært mye mindre trygt enn det det er. Vi lever i et trygt land, mye pga politiet. De har et yrke hvor de velger å sette sine egne liv i fare for å redde uskyldige. Hva tror du hadde skjedd den forferdelige dagen vi opplevde terror hvis vi ikke hadde hatt politi?! Anonymous poster hash: f1441...652 Jeg velger å se din ironi Hadde politiet gjort jobben, så ville nok ikke 77 mennesker blitt drept nei. De har jo fått refs så det holder! Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Velg å se det på hvilken måte du vil. Selv om politiet har fått refs (veldig sjeldent alt fungerer optimalt første gang noe skjer) så ville nok fler liv gått tapt uten politi. Hvis ikke du ser det selv så gidder jeg faktisk ikke diskutere med deg. Anonymous poster hash: f1441...652 Han overgav seg jo, det var ikke akkurat politiet som overmannet ham Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Herregud, politiet gjør mye mer enn å arrestere folk! De beskytter sivile, har redningsaksjoner, tar kontroll over situasjoner osv. Dette er som å stange hodet i veggen! Et land kan ikke fungere uten politi, så enkelt er det! Anonymous poster hash: f1441...652 Og det et kjempebra! Men, det er jo ikke akkurat slik at de er i livsfare hver eneste dag! Snakkes du med min venninne, så skulle én nesten tro at han jobbet i Harlem, NY! Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Ha du noen som heslt peiling på det psykiske de kan utsettes for? Anonymous poster hash: 8ef54...364
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #35 Skrevet 1. august 2015 Om hi sliter med å høre på dama, kan hun jo helt enkelt holde seg hjemme?! Anonymous poster hash: 1da40...b3b Så alle som er slitne av å høre på henne, må holde seg hjemme? Tror nok det blir mindre skryt fremover..! Hun ble rimelig lang i maska da jeg sa det jeg sa! Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Hadde jeg hørt deg, så hadde jeg være så flau på dine vegne at jeg hadde blitt stum Anonymous poster hash: 8ef54...364
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #36 Skrevet 1. august 2015 Er vel nesten mer farefullt å jobbe på NAV eller på barnevernsinstitusjoner... Anonymous poster hash: 965a0...543
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #37 Skrevet 1. august 2015 Ser nå at dette bare var nok en dårlig tulletråd Anonymous poster hash: 8ef54...364
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #38 Skrevet 1. august 2015 Jeg kan ikke utstå sånne som deg, som føler seg kallet og i sin rett til å sette andre på plass! Det blir så klient og dårlig stemning. Skamme seg! Anonymous poster hash: bc9ba...b0c
prekæs Skrevet 1. august 2015 #39 Skrevet 1. august 2015 Takket vertinnen på vegne av flere? Mulig hun bare ville holde seg inne med deg av redsel for "å bli satt på plass" neste gang. Var det så krise da? At hun er stolt av mannen sin? Hva om du selv skrøt av et barn eller mann og opplevde å bli satt på plass. Hadde det vært greit?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #40 Skrevet 1. august 2015 Jeg er hi, og jeg er et troll 😂 Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #41 Skrevet 1. august 2015 Jeg er hi, og jeg er et troll Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Og du er rapportert Anonymous poster hash: df6ec...7fe
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #42 Skrevet 1. august 2015 Jeg er hi, og jeg er et troll Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Og du er rapportert Anonymous poster hash: df6ec...7fe Kjipt å ha gått fem på?😂 Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #43 Skrevet 1. august 2015 Jeg er hi, og jeg er et troll Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Og du er rapportert Anonymous poster hash: df6ec...7fe Kjipt å ha gått fem på?😂 Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #44 Skrevet 1. august 2015 Jeg er hi, og jeg er et troll Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Og du er rapportertAnonymous poster hash: df6ec...7fe Kjipt å ha gått fem på?Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Det er virkelig ikke noen andre enn du som er kjip her. Sjekk kodene då ser du at jeg ikke har svart i tråden. Du er bare patetisk. Anonymous poster hash: df6ec...7fe
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #45 Skrevet 1. august 2015 Jeg er hi, og jeg er et troll 😂 Anonymous poster hash: e0cd1...d8b Hei HI! Anonymous poster hash: 4894e...fda
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #46 Skrevet 1. august 2015 Selv om vi alle kan være enige i at politiet gjør en viktig jobb, så er det jo steindrygt å høre på noen som sitter og skryter av mannen sin hver gang man møtes. Uansett hva han jobber med. Skjønner godt at du og venninnene dine fikk nok HI. Anonymous poster hash: d15dd...b71
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #47 Skrevet 1. august 2015 Selv om vi alle kan være enige i at politiet gjør en viktig jobb, så er det jo steindrygt å høre på noen som sitter og skryter av mannen sin hver gang man møtes. Uansett hva han jobber med. Skjønner godt at du og venninnene dine fikk nok HI. Anonymous poster hash: d15dd...b71 Dette er TROLL!! Anonymous poster hash: 4bc5d...459
Willy W Skrevet 1. august 2015 #48 Skrevet 1. august 2015 I Norge får vi ikke lov å skryte av våre egne, av oss selv eller generelt tro vi kan no/er noe.... Denne tråden bekrefter dette, trolling eller ei😩
Gjest Kira Skrevet 1. august 2015 #49 Skrevet 1. august 2015 Tråden er låst. Begrunnelse: * Spam eller er tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og "tull" kan bli slettet uten varsel. Kira
Anbefalte innlegg