Gå til innhold

Skryt, skryt, skryt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som er gift med en politimann. Og det er ikke ende på hvor viktig jobben hans er, hvor farlig den er etc. Klarte ikke å dy meg.. Var i selskap i går, og hun satte i gang.. Da nevnte jeg at SÅ farlig kan den vel ikke være, hvor mange andre politimenn foruten Klungland og en eller annen i nord, er blitt drept i tjeneste i den senere tid? Det er vel større fare for at mannen din dreper en uskyldig, enn at han blir uskyldig drept..! Så perpleks har jeg nok aldri sett henne før! ...har litt dårlig samvittighet, samtidig som det var utrolig godt å få det ut også! Vertinnen kom bort til meg etterpå og takket på vegne av flere, vi er visst drittlei av dette skrytet alle som én!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars, hun har det nok ikke så bra. Men noen måtte jo fortelle henne det?

 

Anonymous poster hash: 514bb...d44

Skrevet

Skjønner deg godt. Politiyrket er virkelig ikke mye prestisjefylt.

 

Anonymous poster hash: 4894e...fda

Skrevet

Vil du ha skryt for å "sette på plass" ei som er stolt av mannen sin og det yrket han har? Hadde det ikke vært for politiet og de farlige oppdragene de tar (jo, de opplever mye farlig) så hadde landet vårt vært mye mindre trygt enn det det er. Vi lever i et trygt land, mye pga politiet. De har et yrke hvor de velger å sette sine egne liv i fare for å redde uskyldige. Hva tror du hadde skjedd den forferdelige dagen vi opplevde terror hvis vi ikke hadde hatt politi?!

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Skrevet

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte hehe

 

Anonymous poster hash: 6e791...c03

Skrevet

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte hehe

 

Anonymous poster hash: 6e791...c03

Han er jo ikke gift

 

 

Anonymous poster hash: 4894e...fda

Skrevet

Vil du ha skryt for å "sette på plass" ei som er stolt av mannen sin og det yrket han har? Hadde det ikke vært for politiet og de farlige oppdragene de tar (jo, de opplever mye farlig) så hadde landet vårt vært mye mindre trygt enn det det er. Vi lever i et trygt land, mye pga politiet. De har et yrke hvor de velger å sette sine egne liv i fare for å redde uskyldige. Hva tror du hadde skjedd den forferdelige dagen vi opplevde terror hvis vi ikke hadde hatt politi?!

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Jeg velger å se din ironi 😊

Hadde politiet gjort jobben, så ville nok ikke 77 mennesker blitt drept nei. De har jo fått refs så det holder!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Skrevet

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte hehe

 

Anonymous poster hash: 6e791...c03

Er nok ikke det nei. Dette er en halvfeit 40 åring 😳

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Skrevet

Kleint med folk som skryter slik som venninna til hi gjør...

 

Er vel mange som gjør sin del for at norge er så trygt og bra som det er. Ikke bare politiet.

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

Skrevet

 

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte heheAnonymous poster hash: 6e791...c03

Er nok ikke det nei. Dette er en halvfeit 40 åring Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

sorry... Men hva har vekten hans med dette å gjøre?

 

Skjerp deg hi!

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

Skrevet

 

 

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte heheAnonymous poster hash: 6e791...c03

Er nok ikke det nei. Dette er en halvfeit 40 åring Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
sorry... Men hva har vekten hans med dette å gjøre?

 

Skjerp deg hi!

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

At han ikke er helt som han fra Tr.Heim 😉

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Skrevet

 

 

 

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte heheAnonymous poster hash: 6e791...c03

Er nok ikke det nei. Dette er en halvfeit 40 åring Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
sorry... Men hva har vekten hans med dette å gjøre?

Skjerp deg hi!Anonymous poster hash: 1da40...b3b

At han ikke er helt som han fra Tr.Heim Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

...der dreit du på draget...

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

Skrevet

 

Vil du ha skryt for å "sette på plass" ei som er stolt av mannen sin og det yrket han har? Hadde det ikke vært for politiet og de farlige oppdragene de tar (jo, de opplever mye farlig) så hadde landet vårt vært mye mindre trygt enn det det er. Vi lever i et trygt land, mye pga politiet. De har et yrke hvor de velger å sette sine egne liv i fare for å redde uskyldige. Hva tror du hadde skjedd den forferdelige dagen vi opplevde terror hvis vi ikke hadde hatt politi?!

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Jeg velger å se din ironi 😊

Hadde politiet gjort jobben, så ville nok ikke 77 mennesker blitt drept nei. De har jo fått refs så det holder!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Velg å se det på hvilken måte du vil. Selv om politiet har fått refs (veldig sjeldent alt fungerer optimalt første gang noe skjer) så ville nok fler liv gått tapt uten politi. Hvis ikke du ser det selv så gidder jeg faktisk ikke diskutere med deg.

 

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Skrevet

 

 

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte heheAnonymous poster hash: 6e791...c03

Er nok ikke det nei. Dette er en halvfeit 40 åring Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
sorry... Men hva har vekten hans med dette å gjøre?

 

Skjerp deg hi!

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

Vekt er selvfølgelig helt relevant i et sånt yrke. Sjokkerende at utrente dvaskinger får fortsette i jobben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4894e...fda

Skrevet

 

 

Vil du ha skryt for å "sette på plass" ei som er stolt av mannen sin og det yrket han har? Hadde det ikke vært for politiet og de farlige oppdragene de tar (jo, de opplever mye farlig) så hadde landet vårt vært mye mindre trygt enn det det er. Vi lever i et trygt land, mye pga politiet. De har et yrke hvor de velger å sette sine egne liv i fare for å redde uskyldige. Hva tror du hadde skjedd den forferdelige dagen vi opplevde terror hvis vi ikke hadde hatt politi?!

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Jeg velger å se din ironi 😊

Hadde politiet gjort jobben, så ville nok ikke 77 mennesker blitt drept nei. De har jo fått refs så det holder!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Velg å se det på hvilken måte du vil. Selv om politiet har fått refs (veldig sjeldent alt fungerer optimalt første gang noe skjer) så ville nok fler liv gått tapt uten politi. Hvis ikke du ser det selv så gidder jeg faktisk ikke diskutere med deg.

 

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Han overgav seg jo, det var ikke akkurat politiet som overmannet ham 😏

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Skrevet

 

 

 

Med mindre mannen er han fra Nattpatruljen fra Trondheim( Husker ikke navnet) så trenger hun ikke skryte heheAnonymous poster hash: 6e791...c03

Er nok ikke det nei. Dette er en halvfeit 40 åring Anonymous poster hash: e0cd1...d8b
sorry... Men hva har vekten hans med dette å gjøre?

 

Skjerp deg hi!

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

Vekt er selvfølgelig helt relevant i et sånt yrke. Sjokkerende at utrente dvaskinger får fortsette i jobben.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4894e...fda

Det har jeg også tenkt på. Så mange krav for å komme inn på politihøgskolen, er du først kommet inn, så er det bare å la kroppen forfalle. Ikke bra for sikkerheten vår!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Skrevet

Jeg vet han ikke er gift , noen er nok den heldige etterhvert som kan skryte av å sove i seng med han hver natt hehe( de nettene han ikke jobber natt da 😉)

 

Anonymous poster hash: 6e791...c03

Skrevet

Jeg vet han ikke er gift , noen er nok den heldige etterhvert som kan skryte av å sove i seng med han hver natt hehe( de nettene han ikke jobber natt da 😉)

 

Anonymous poster hash: 6e791...c03

Noen som kjenner eksen hans forresten?

 

 

 

Anonymous poster hash: 4894e...fda

Skrevet

 

 

 

Vil du ha skryt for å "sette på plass" ei som er stolt av mannen sin og det yrket han har? Hadde det ikke vært for politiet og de farlige oppdragene de tar (jo, de opplever mye farlig) så hadde landet vårt vært mye mindre trygt enn det det er. Vi lever i et trygt land, mye pga politiet. De har et yrke hvor de velger å sette sine egne liv i fare for å redde uskyldige. Hva tror du hadde skjedd den forferdelige dagen vi opplevde terror hvis vi ikke hadde hatt politi?!

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Jeg velger å se din ironi 😊

Hadde politiet gjort jobben, så ville nok ikke 77 mennesker blitt drept nei. De har jo fått refs så det holder!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Velg å se det på hvilken måte du vil. Selv om politiet har fått refs (veldig sjeldent alt fungerer optimalt første gang noe skjer) så ville nok fler liv gått tapt uten politi. Hvis ikke du ser det selv så gidder jeg faktisk ikke diskutere med deg.

 

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Han overgav seg jo, det var ikke akkurat politiet som overmannet ham 😏

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Herregud, politiet gjør mye mer enn å arrestere folk! De beskytter sivile, har redningsaksjoner, tar kontroll over situasjoner osv. Dette er som å stange hodet i veggen! Et land kan ikke fungere uten politi, så enkelt er det!

 

 

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Skrevet

 

 

 

 

Vil du ha skryt for å "sette på plass" ei som er stolt av mannen sin og det yrket han har? Hadde det ikke vært for politiet og de farlige oppdragene de tar (jo, de opplever mye farlig) så hadde landet vårt vært mye mindre trygt enn det det er. Vi lever i et trygt land, mye pga politiet. De har et yrke hvor de velger å sette sine egne liv i fare for å redde uskyldige. Hva tror du hadde skjedd den forferdelige dagen vi opplevde terror hvis vi ikke hadde hatt politi?!

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Jeg velger å se din ironi 😊

Hadde politiet gjort jobben, så ville nok ikke 77 mennesker blitt drept nei. De har jo fått refs så det holder!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Velg å se det på hvilken måte du vil. Selv om politiet har fått refs (veldig sjeldent alt fungerer optimalt første gang noe skjer) så ville nok fler liv gått tapt uten politi. Hvis ikke du ser det selv så gidder jeg faktisk ikke diskutere med deg.

 

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Han overgav seg jo, det var ikke akkurat politiet som overmannet ham 😏

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Herregud, politiet gjør mye mer enn å arrestere folk! De beskytter sivile, har redningsaksjoner, tar kontroll over situasjoner osv. Dette er som å stange hodet i veggen! Et land kan ikke fungere uten politi, så enkelt er det!

 

 

 

Anonymous poster hash: f1441...652

Og det et kjempebra! Men, det er jo ikke akkurat slik at de er i livsfare hver eneste dag! Snakkes du med min venninne, så skulle én nesten tro at han jobbet i Harlem, NY!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor det ikke skal være lov å skryte av folk jeg, da!? Hun er stolt av mannen sin, det er jo bare bra! Du kunne sagt det på en helt annen måte, f.eks at om hun er veldig bekymret for ham, så kan du trøste henne med at politiyrket i Norge er veldig trygt og at det er fryktelig sjelden en politimann dør i tjeneste.

 

Annet enn det vil jeg også legge til at jeg syns politiet gjør en bra jobb! Jeg kjenner ingen som jobber som politi, men jeg har flere ganger trengt de i situasjoner hvor det er naturlig å kontakte politiet, og jeg er faktisk veldig stolt over politiet vi har her i Norge.

Skrevet

Om hi sliter med å høre på dama, kan hun jo helt enkelt holde seg hjemme?!

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

Skrevet

Lurer nå også plutselig om noen kjenner en eks eller er en eks av han.. Juicy gossip pls 😉 så poppis blant damene han er må det jo finnes endel som kjenner til han.

 

Anonymous poster hash: 6e791...c03

Skrevet

Om hi sliter med å høre på dama, kan hun jo helt enkelt holde seg hjemme?!

 

Anonymous poster hash: 1da40...b3b

Så alle som er slitne av å høre på henne, må holde seg hjemme?😂

Tror nok det blir mindre skryt fremover..! Hun ble rimelig lang i maska da jeg sa det jeg sa!

 

Anonymous poster hash: e0cd1...d8b

Skrevet

Jeg forstår det som om denne dama ikke snakker om annet enn mannen og den ekstremt viktige jobben hans. Og hvis det er tilfelle er det jo helt ok å si i fra :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...