Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Jeg kaster alltid de første skivene på osten, og jeg spiser ost hver dag så det blir litt svinn i løpet av et år.. Og så lar jeg dusjen renne leeenge før jeg går inn i den, så den er skikkelig god og varm. Og så kjøper jeg avisene hver lørdag, men har aldri tid til å lese dem. Dere da, hva sløser dere med? Anonymous poster hash: d7c02...5bf
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Spiller lotto og vikinglotto Bruker mye gulvvarme og varmepumpe istedet for å tenne opp i ovnen vinterstid. Kaster liiite mat. Men, det som ikke blir spist av en åpnet gul leverposteiboks, eller makrell i tomatboks, det gis til katta dagen etter åpning... Disse to påleggene må være helt nyåpna skal jeg spise av de :-p Anonymous poster hash: 46fca...958
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper avokado. Den er som oftest brun... Og bananene rekker jeg aldri å spise før de er brune heller Anonymous poster hash: 281db...74e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper MYE frukt og grønt, som dessverre ikke blir brukt. Og så bruker jeg tørkepapir, sikkert en kvart rull om dagen. Hvis ikke mer. Og så kjøper jeg isbiter. Det er kanskje litt sløsing, kan jo lage selv. Anonymous poster hash: 07216...23c
TPK Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Ikke helt hverdagslig kanskje, men vi unner oss øl og brus hver helg! Det blir en del penger på et år... og mannen snuser, og jeg røyker kanskje et par røyk ila. helga når jeg har drukket.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper MYE frukt og grønt, som dessverre ikke blir brukt. Og så bruker jeg tørkepapir, sikkert en kvart rull om dagen. Hvis ikke mer. Og så kjøper jeg isbiter. Det er kanskje litt sløsing, kan jo lage selv. Anonymous poster hash: 07216...23c Og Farris. Og snus Anonymous poster hash: 07216...23c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #8 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3 Etter diskusjonen her inne denne uken... DER fikk vi endelig selve definisjonen av "white trash"! 😂 Anonymous poster hash: 0688d...595
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. Anonymous poster hash: b2864...db3 Uff, trist Anonymous poster hash: f446e...f07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper en latte på cafe hver dag 😁 Anonymous poster hash: c5344...20c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #11 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3 Den veska, kan den brukes som ryggsekk? Hvis ikke, bør du kjøpe en sekk til henne og. Og så får vi håpe hun tar godt vare på veska. Eller, du har sikkert råd til å kjøpe ny Faen heller, hva skal en førsteklassing med en veske til 7500? Hva TRENGER HUN DEN til? Anonymous poster hash: 4faf7...36a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3 Etter diskusjonen her inne denne uken... DER fikk vi endelig selve definisjonen av "white trash"! 😂 Anonymous poster hash: 0688d...595 LOL. Så jeg er white trash? Hm... Merkelig, har nok høyere stilling og tjener mer enn de fleste her inne. Har stort nettverk, masse kjærlighet og flotte snille barn. Har en flott mann, driver med veledighet, er trener i barneidretten, trener selv 3 ganger i uken. Hvordan er jeg white trash? Nei, gå å sett deg i den svarte skinnsofaen din og se på den firkanta kassa mens mannen din drikker øl og raper du. Hvem er mest white trash? Flirer. Anonymous poster hash: b2864...db3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #13 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. Anonymous poster hash: b2864...db3 Uff, trist Anonymous poster hash: f446e...f07 Å hva er trist med dette? Din misunnelse kanskje... Anonymous poster hash: b2864...db3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #14 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. Anonymous poster hash: b2864...db3 Uff, trist Anonymous poster hash: f446e...f07 Å hva er trist med dette? Din misunnelse kanskje... Anonymous poster hash: b2864...db3 Misunnelig? Hva er det å være misunnelig på? - På å være så opptatt av ting at du skal sende en 6-åring på skolen med en væske som overhodet ikke er egnet til det en plass? - At du drikker to brett med pepsi-max i uka? - At du røyker en pakke røyk i uka? Ja, jeg er super misunnelig...................... Anonymous poster hash: f446e...f07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #15 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3 Etter diskusjonen her inne denne uken... DER fikk vi endelig selve definisjonen av "white trash"! 😂 Anonymous poster hash: 0688d...595 LOL. Så jeg er white trash? Hm... Merkelig, har nok høyere stilling og tjener mer enn de fleste her inne. Har stort nettverk, masse kjærlighet og flotte snille barn. Har en flott mann, driver med veledighet, er trener i barneidretten, trener selv 3 ganger i uken. Hvordan er jeg white trash? Nei, gå å sett deg i den svarte skinnsofaen din og se på den firkanta kassa mens mannen din drikker øl og raper du. Hvem er mest white trash? Flirer. Anonymous poster hash: b2864...db3 Må ha truffet en nerve siden du ble så nedlatende. 😃 Jeg kan forsikre deg om at jeg har en lederstilling, tjener veldig bra (også mannen min), nydelig hus, flott bil OG jeg drikker ikke Pepsi Max eller røyker!! I tillegg daller jeg ikke opp barna mine med merkeklær for å vise hvor mye penger vi har. Vi er jordnære mennesker med gode verdier. For meg er det viktigste at barna ikke får vondt i ryggen når de går til skolen samridig som de er fornøyd selv med sekken. Tviler på at datteren min ønsker å dra på skolen med MK veske. Det er det vel heller mor som vil for å sende signaler tipper jeg 😉 Anonymous poster hash: 0688d...595
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #16 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. Anonymous poster hash: b2864...db3 Etter diskusjonen her inne denne uken... DER fikk vi endelig selve definisjonen av "white trash"! Anonymous poster hash: 0688d...595 LOL. Så jeg er white trash? Hm... Merkelig, har nok høyere stilling og tjener mer enn de fleste her inne. Har stort nettverk, masse kjærlighet og flotte snille barn. Har en flott mann, driver med veledighet, er trener i barneidretten, trener selv 3 ganger i uken. Hvordan er jeg white trash? Nei, gå å sett deg i den svarte skinnsofaen din og se på den firkanta kassa mens mannen din drikker øl og raper du. Hvem er mest white trash? Flirer. Anonymous poster hash: b2864...db3 Overdreven Pepsi Max-drikking, en røykpakke om dagen og mye sjokolade er relativt usunt, så tipper at personen som kalte deg white trash da tenker at dette gjenspeiler en person som er relativt lavt utdannet, uvitende og som definitivt ikke tar vare på helsen sin. Personlig synes jeg det gjenspeiler mer harry enn white trash. Anonymous poster hash: fa7a1...ab0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #17 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3 Oi, her var det mye å kommentere... tror jeg holder meg til pepsien. Denne mengden MÅ da være skadelig! Det høres jo helt horribelt ut. 12 liter i uka? Uff jeg blir dårlig bare ved tanken. Og det med veska var jo bare trist ja, hva skal hun med den? Hun vet vel knapt hva mk er. Anonymous poster hash: 8ec89...43c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #18 Skrevet 30. juli 2015 Både 595 og db3 driter virkelig på draget her.... Kan dere ikke diskutere på normal måte? Virkelig teit å krangle om hvem som tjener best og har finest bil.... Slutt å avspore! Anonymous poster hash: 46fca...958
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 I følge min mann er det dopapir! Visst nok bruker jeg store mengder dopapir 😱 Anonymous poster hash: 98aca...4da
valnøtta Skrevet 30. juli 2015 #20 Skrevet 30. juli 2015 - kaster for mye mat - handler for mye på impuls etter hva som frister akkurat da, spesielt i matbutikken - dopapapir - vasker ikke alltid fulle vaskemaskiner
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #21 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3 Jeg bare lurer, hva i huleste skal et lite barn med en styggdyr SKOLEVESKE? Små barn, og helst de store også, skal ha skolebøkene sine i en RYGGSEKK. Anonymous poster hash: c4ccb...735
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #22 Skrevet 30. juli 2015 Dopapir ja! Bruker enorme mengder. Anonymous poster hash: d7c02...5bf
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #23 Skrevet 30. juli 2015 Vi sløser noe voldsomt med tørkepapir...! Bruker det ikke bare til å tørke opp noe kjapt, men også til å tørke av oppvask, vaske benker osv.. kjøkkenkluter og tørkehåndklær er veldig lite brukt her Ellers sløser jeg veldig masse penger på lunsj. Det tar meg omtrent 30 sekunder å gå fra jobb og til matbutikk, og da er det bare så altfor lett å kjøpe ferdige sandwicher med godt pålegg, fremfor å ta med mat hjemmefra. (I tillegg sløser jeg visstnok med strøm når jeg bruker tørketrommel nå på sommeren med fint vær, når vi egentlig har god uteplass og tørkestativ ute... Men sparer jo også tid ;-) ). Anonymous poster hash: c4a62...03b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #24 Skrevet 30. juli 2015 Kaster alt for mye mat, har helt hetta for at kjøtt osv skal være dårlig. Anonymous poster hash: c6f70...cc1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #25 Skrevet 30. juli 2015 Kjøper og drikker 2 brett med Pepsi Max bokser i uka. Kjøper de i Sverige men blir uannsett mye penger. Røyker ca en pakke om dagen. Spiser mye sjokolade. Bruker mellom 2000 - 10.000 i mnd på interiør da det er min store lidenskap. Bruker mye penger på merkeklær til barna, minste på 6 år som begynner på skolen nå fikk akuratt mk veske til 7500,- som hun skal bruke som skoleveske. Huff, ser at jeg sløser myyyyyyye, men vi har råd til det. 😍 Anonymous poster hash: b2864...db3 Etter diskusjonen her inne denne uken... DER fikk vi endelig selve definisjonen av "white trash"! 😂 Anonymous poster hash: 0688d...595 LOL. Så jeg er white trash? Hm... Merkelig, har nok høyere stilling og tjener mer enn de fleste her inne. Har stort nettverk, masse kjærlighet og flotte snille barn. Har en flott mann, driver med veledighet, er trener i barneidretten, trener selv 3 ganger i uken. Hvordan er jeg white trash? Nei, gå å sett deg i den svarte skinnsofaen din og se på den firkanta kassa mens mannen din drikker øl og raper du. Hvem er mest white trash? Flirer. Anonymous poster hash: b2864...db3 Det betyr ingenting. Ditt forbruk av Pepsi max og vesken til datteren din har for evig tid stemplet deg. Anonymous poster hash: e5171...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå