Gå til innhold

X nekter å ta tilbake hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks , og snart pappa til den jeg har i magen.. Dum var jeg som møtte han og ble sammens med han. Nesten normal i førsten hadde ikke jobb akkurat nå men var ikke lenge siden han jobba (svart) visste ikke jeg. Osv osv løgn på løgn.. Litt hard start kanskje på livet.. Men sannheten kommer frem en etter en.. Og personen kommer fram dag etter dag. Når det var slutt fant jeg ut at jeg var gravid alt for sent selvfølgelig .. For å ha appetitt som elefant og være litt sliten er normalt når

Man jobber masse .. Og tester sa nei.. Og mensen kom ikke .. Men hadde 1 dag og

Bruker ha 2 dager .. Blir nok flere konflikter her. Og når man går på NAV har man fri rettshjelp

Anonymous poster hash: c998c...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eks , og snart pappa til den jeg har i magen.. Dum var jeg som møtte han og ble sammens med han. Nesten normal i førsten hadde ikke jobb akkurat nå men var ikke lenge siden han jobba (svart) visste ikke jeg. Osv osv løgn på løgn.. Litt hard start kanskje på livet.. Men sannheten kommer frem en etter en.. Og personen kommer fram dag etter dag. Når det var slutt fant jeg ut at jeg var gravid alt for sent selvfølgelig .. For å ha appetitt som elefant og være litt sliten er normalt når

Man jobber masse .. Og tester sa nei.. Og mensen kom ikke .. Men hadde 1 dag og

Bruker ha 2 dager .. Blir nok flere konflikter her. Og når man går på NAV har man fri rettshjelp

Skrevet

Ja fikk levert den :):( blandede følelser

Skrevet

Men det kan da ikke være slik at folk kan dumpe hunden sin hos noen og ikke ville ha den tilbake, samtidig som man ikke kan avlive/omplassere på noe vis?

Anonymous poster hash: df43a...e55

Skrevet

Jeg har vært snill å passa hunden til xen i 2,5 mnd.. Fordi han ikke hadde sted å bo og skulle finne seg leilighet det har han ikke funnet .. Jeg har sagt ifra på lang tid i forhånd at jeg kan ikke passe den lenger. Naboer klager på uling når jeg er på jobb.. Han har nekta å ta hu imot og jeg har sagt innen imorra skal den vekk, da er han i distriktet. Han nekter å ta den imot hvis ikke jeg kjører dem 4 mil. Jeg er på jobb den tiden.. Han jobber ikke, det går buss og tog. Hva gjør jeg?

Kven står som eigar på hunden og er den registrert ? Er det x som eiger den så leverer du den til omplassering og forteller heile ståa. Saksøker han deg er det Xen som sliter så lenge han står som eiger.

Anonymous poster hash: 45601...a3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...