KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. juli 2015 #26 Skrevet 26. juli 2015 Ja De er 4,7 og 9 år. Mye like kjoler og penklær, eller klær som matcher. Synes det er skikkelig søtt, særlig da vi er på ferie Også veldig praktisk at de ikke kan bli sure på hverandre over at den ene har finere kjole o.l
Gjest Sommerfuggel Skrevet 26. juli 2015 #27 Skrevet 26. juli 2015 Tråden er moderert grunnet hets. Sommerfuggel Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #28 Skrevet 26. juli 2015 Fascinerende hva folk har sterke meninger om her. Jeg har to gutter på 5 og 8. De er som oftest med når vi kjøper nye klær, og velger da av og til like klær på eget initiativ. De elsker å kle seg likt om vi skal noe spesielt, det virker som de får en slags teamfølelse av det. Det kunne ikke falle meg inn å nekte dem dette og det morer meg å tenke at enkelte som møter oss på gata vil se på oss og tenke white trash fordi to små gutter knytter bånd ved å gå med like t-skjorter. Anonymous poster hash: 39487...c86
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #29 Skrevet 26. juli 2015 NEI😱 Jeg syns det ser helt fjernt ut når barna kommer i like klær. Jeg har tre gutter og kjøper gjerne klær som matcher hverandre (F.eks samme type shorts i ulik farge), men aldri like. De er veldig forskjellige og liker ulike ting, tror de hadde fått panikk om jeg foreslo at de skulle kle seg likt😄 Et eks: jeg syns batman og supermann-t-skjortene de hadde på kappahl nylig var ganske kule. Visste at 4-åringen ville elske de, men var usikker på om det var noe for 6-åringen. Kjøpte til slutt begge. Vel hjemme holdt 4-åringen på om omkomme av lykke, 6-åringen så bare dumt på meg - er du helt sløv eller, tror du jeg ville gått i den??! 😜 Anonymous poster hash: 78537...474
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #30 Skrevet 26. juli 2015 Nei, gutt på 11 og jente på 10 har ikke spesielt mange like klesplagg... Eneste er overtrekksdress fra idrettslaget. Anonymous poster hash: 2739b...911
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #31 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har tvillinger (jenter) og prøvde å kle dem likt til festlige anledninger. Var mest fordi jeg selv syntes det var morsomt. De er imidlertid helt forskjellige, så når de ble 6-7 modererte jeg meg til at de gikk i samme topp fex, men i forskjellig farge. Nå er de 12 og har helt forskjellig klesstil. Men syns fortsatt det er greit at de matcher (litt) fex på julaften og bestefars 70-årsdag. Anonymous poster hash: 27747...2df
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #33 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har gutt og jente, men de har like bunader og det har de alltid hatt. De er 5 og 7 år, så er nok ikke lenge til de ikke har like klær.. Anonymous poster hash: da0e3...ea8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #34 Skrevet 27. juli 2015 Noen ganger går de likt, de liker det - som en nevnte, virker som om det fremmer en slags 'teamfølelse'. De er 2,5 og 4,5 år. Morsomt at folk tydeligvis har så sterke meninger om dette😏 Anonymous poster hash: 7685b...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå