Gå til innhold

Bruker barna dine like klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja :) De er 4,7 og 9 år. Mye like kjoler og penklær, eller klær som matcher. Synes det er skikkelig søtt, særlig da vi er på ferie :) Også veldig praktisk at de ikke kan bli sure på hverandre over at den ene har finere kjole o.l 

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet hets.

Sommerfuggel

Brukermoderator

Skrevet

Fascinerende hva folk har sterke meninger om her. Jeg har to gutter på 5 og 8. De er som oftest med når vi kjøper nye klær, og velger da av og til like klær på eget initiativ. De elsker å kle seg likt om vi skal noe spesielt, det virker som de får en slags teamfølelse av det. Det kunne ikke falle meg inn å nekte dem dette og det morer meg å tenke at enkelte som møter oss på gata vil se på oss og tenke white trash fordi to små gutter knytter bånd ved å gå med like t-skjorter.

Anonymous poster hash: 39487...c86

Skrevet

NEI😱 Jeg syns det ser helt fjernt ut når barna kommer i like klær. Jeg har tre gutter og kjøper gjerne klær som matcher hverandre (F.eks samme type shorts i ulik farge), men aldri like. De er veldig forskjellige og liker ulike ting, tror de hadde fått panikk om jeg foreslo at de skulle kle seg likt😄

Et eks: jeg syns batman og supermann-t-skjortene de hadde på kappahl nylig var ganske kule. Visste at 4-åringen ville elske de, men var usikker på om det var noe for 6-åringen. Kjøpte til slutt begge. Vel hjemme holdt 4-åringen på om omkomme av lykke, 6-åringen så bare dumt på meg - er du helt sløv eller, tror du jeg ville gått i den??! 😜

Anonymous poster hash: 78537...474

Skrevet

Nei, gutt på 11 og jente på 10 har ikke spesielt mange like klesplagg... Eneste er overtrekksdress fra idrettslaget.

Anonymous poster hash: 2739b...911

Skrevet

Jeg har tvillinger (jenter) og prøvde å kle dem likt til festlige anledninger. Var mest fordi jeg selv syntes det var morsomt. De er imidlertid helt forskjellige, så når de ble 6-7 modererte jeg meg til at de gikk i samme topp fex, men i forskjellig farge. Nå er de 12 og har helt forskjellig klesstil. Men syns fortsatt det er greit at de matcher (litt) fex på julaften og bestefars 70-årsdag.

Anonymous poster hash: 27747...2df

Skrevet

Jeg har gutt og jente, men de har like bunader og det har de alltid hatt. De er 5 og 7 år, så er nok ikke lenge til de ikke har like klær..

Anonymous poster hash: da0e3...ea8

Skrevet

Noen ganger går de likt, de liker det - som en nevnte, virker som om det fremmer en slags 'teamfølelse'. De er 2,5 og 4,5 år. Morsomt at folk tydeligvis har så sterke meninger om dette😏

Anonymous poster hash: 7685b...203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...