Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har to jenter på snart 2 og snart 5, og jeg elsker å ha på dem like klær. Synes de ser ufattelig nydelige ut, og det er så greit at de ikke blir sjalu på hverandre når begge går kledd likt. Dette gjelder egentlig kun kjoler og pentøy. Hva med dere? Anonymous poster hash: 46ed4...c05
Modesty Blaise. Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Jeg syns at barn i like klær ser idiotisk ut. Topp det med en matchende kjole til mamma så er det vakkert... 😆
magica fra tryll Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Nei, jeg er miljøvennlig og arver alt tøyet til mine gutter på 4, 6 og 8. De er bare såååå nydelige! Håper det skal være litt igjen av ressursene på jorda når de blir voksne.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Det hender når vi reiser eller i et selskap. De har fn del like klær, men bruker dem vanligvis ikke samtidig. Når vi reiser er det fordi jeg lettere ser dem i like klær. Anonymous poster hash: 37012...f25
Kanutten83 Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Husker jeg selv hatet det. Er 1 år mellom meg og søsteren min, men vi var ofte mer likt kledd enn tvillinger... Alt av pentøy, kjoler, yttertøy og sko var likt. Vi var jo så nydelige der vi gikk helt likt kledd... Søsteren likte det ikke noe mer enn meg hun heller... Da vi kom på ungdomskolen klarte vi endelig å slippe unna å være likt kledd ved omtrent alle anledninger. Har derfor vært veldig bevisst på å ikke kle mine gutter likt, men at de har på seg noe som gjenspeiler deres personlighet Pga min oppvekst tenker jeg stort sett "håper de vil dette selv" når jeg ser søsken helt likt kledd, men på deg virker det jo som om de vil være likt kledd og da er det jo bare å ignorere hva andre tenker Inkl fordomsfulle meg
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Mine jenter på 5 og 6 får velge, så de har noen topper like som de tar jeans til om de vil være like. Ellers har de noen like kjoler. Minste på 2 går ikke i likt tøy 😂 Anonymous poster hash: 57492...896
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Hehe jeg har 9 år mellom mine gutter og de har et par plagg som er like :-) minstemann er bare 1,5 år og eldstemann hadde så lyst på et par gensere som er like som minstemann sine :-) synes de er litt søte også og eldstemann synes bare det er morsomt :-) Anonymous poster hash: 54e78...2b2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Jeg synes søsken og spesielt tvillinger er skjønne i like klær så holder med deg HI. Evt samme kjole men ulik farge på strømpebukse osv. Anonymous poster hash: 481a1...e67
Appelsinpiken Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 ja, men ofte er det samme plagg, men forskjellig farge på. De vil Bernie ha like klær selv, 2,5 år mellom dem
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 Styggeste jeg ser er søsken i like klær. Skriker white trash lang vei ass Anonymous poster hash: 14ed8...679
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #11 Skrevet 26. juli 2015 Har to jenter på 5 og 7 år, og det hender at jeg "matcher" klærne deres litt. Ikke at de har helt like plagg, men plagg som passer sammen i farge/ stil. Av og til, ikke så ofte. De har også noen penkjoler som er like, enten helt like eller en i hver fargenyanse. Anonymous poster hash: 26500...d76
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #12 Skrevet 26. juli 2015 Styggeste jeg ser er søsken i like klær. Skriker white trash lang vei ass Anonymous poster hash: 14ed8...679 Hva skriker mennesker som uttrykker seg på den måten som du gjør her da, tror du? Tror du vi som leser det du skriver tenker at her er det et menneske med stil og klasse? Anonymous poster hash: 4bebf...88e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #13 Skrevet 26. juli 2015 De har flere like hverdagsgensere, men bruker dem sjelden samtidig. Til pent er de ofte like, men jeg har to gutter og det kan være vanskelig å finne fine skjorter, så da blir de gjerne like fordi jeg bare finner en fin. Anonymous poster hash: afdd2...0af
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #14 Skrevet 26. juli 2015 Som oftest ikke, men det har hendt vi har matchet dem i pentøy-anledninger. De selv synes det er kjempestas. De er søstre på seks og tre. Anonymous poster hash: 75919...177
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #15 Skrevet 26. juli 2015 Åh herregud, nei!!! Hvorfor skal de bli sjalu fordi de bruker forskjellige klær? Den skjønte jeg ikke mye av... Anonymous poster hash: e8e4a...a23
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #16 Skrevet 26. juli 2015 Det hender veldig sjelden. Jeg har eneggede tvillingjenter og noen ganger har de like kjoler i selskap. Ellers går det mest i arveklær og de er alltid ulikt kledd. De matcher av og til med skoene og de har også noen like sko. Anonymous poster hash: 049a8...22f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #17 Skrevet 26. juli 2015 Søsteren min her helt ekstrem på dette. Hun har to gutter på 2 og 4 år, og kler de i helt like klær så ofte hun kan, selv om de ikke ber om det selv, fordi hun ikke orker krangel så er hun føre var. Jeg ville aldri gjort det med mine! Nå er jo hun også en som mener barna mine må få akkurat det samme som hennes om vi er ute på shopping. Og da gjelder det ikke bare klær, men også leker. Så om hennes barn får en sprettball hver, så må mine også få hver sin sprettball. Alt for å unngå sjalusidrama.... Mine hadde garantert ikke brydd seg om de for eksempel fikk klistremerke istedenfor. Vi er jo alle ulike! Anonymous poster hash: a1342...4fa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #18 Skrevet 26. juli 2015 De har ett par like bukser og 5-6 like gensere/ t skjorter og da pleier jeg matche dem når en av dem skal ha på noen av de plagga. Nå er største på str 128 fra hm så dette er siste str de er på samme avd på hm med like klær så synes det er koselig matche litt. Men minste har vært så liten at han har brukt bodyer helt opp til ett år siden så kun ett år med bittelitt matching. Anonymous poster hash: 5a160...d0a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #19 Skrevet 26. juli 2015 Mine har endel like treningsklær og fotballtrøyer. Men tar den ene den røde så tar den andre på den svarte. En gutt i klassen til min er alltid likt kledd som lillebroren. De er 13 år og 10 år. Alltid like jakker, gensere osv. Ser ganske teit ut. Regner med hun ikke gidder finne klær som passer hver av dem, bruker nok tiden på å finne klær til prinsessen på 4. Hun har ekstremt mye klær og bruker nok flere ting kun en gang. Anonymous poster hash: e88df...8b0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #20 Skrevet 26. juli 2015 De har noe likt, men ikke hele sett og slikt. De liker forskjellige ting. Også arver nr 2 en del. Synes det er koselig, men er ikke så opptatt av det. Ser idiotisk ut faktisk, den var fin. Anonymous poster hash: e8838...70c
Brennheite Badeand Skrevet 26. juli 2015 #21 Skrevet 26. juli 2015 Faktisk rett som det er. Lillebror på 3 ser veldig opp til storebror og vil helst ha på seg det samme, hverdags og til fest. Men hjelpes, ut fra denne tråden skjønner jeg at jeg er hårfint fra white trash stempel... Dere altså... 😂
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #22 Skrevet 26. juli 2015 Faren deres kom hjem med to "like" barn. Syrevaska jeans og fotball lagets skjorte! 😳 De så ut som skikkelige pøbel gutter begge to 😳 De ellers så søte fine jentene mine 😳 Og JA han er fremdeles min mann 😳 Anonymous poster hash: 3843d...294
Elsker livet Skrevet 26. juli 2015 #23 Skrevet 26. juli 2015 Det hender jeg kjøper noe nesten likt yttertøy, f.eks allværsjakker, dunjakker eller goretexsko vi er veldig fornøyd med eller liker godt. Men prøver å ikke kjøpe helt identiske i farger og mønster. Tror ikke guttene mine hadde satt pris på det. Eneste de har helt likt er sorte bergansbukser og votter.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #24 Skrevet 26. juli 2015 Gjør det samme som deg. alle mine 3 barn har om regel likedane jakker og luer, men i ulike farger. tvillingene går ikke så mye likt kledd, men alle 3 matcher som regel. Anonymous poster hash: 7d851...acd
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. juli 2015 #25 Skrevet 26. juli 2015 Av og til har de på noe likt eller nesten likt fordi storesøster vil så gjerne det. Men de er 1 år og 8 år så det er jo litt begrenset hvor mye likt de har. Synes det er koselig av og til, men hadde vært litt rart å kle de likt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå