Gå til innhold

Pinlig av mammadamen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget.

Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten??

Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergang

Anonymous poster hash: 72955...45b

Jeg syns det er lite fryd, men en del oppriktig harme i tråden. Jeg ble provosert av den skamløse jugingen hennes da plagiatet ble påpekt. Jeg forstår veldig godt at det er lett å falle for fristelsen til å kopiere en god tekst når man er toppblogger. Det er temmelig vanskelig å komme opp med nye interessante ting å skrive om i måneds/årevis. MEN, da bør man krediterere opphavsmannen (hun hadde sikkert fått like mange lesere og likes uansett). Om man stjeler en tekst uten å kreditere bør man i det minste beklage og rydde opp umiddelbart og ikke juge til man blir blå i fjeset.

Jeg syns det er sunt og bra at folk reagerer sterkt på uærlighet. Det handler om moral og ikke å fryde seg på andres bekostning. Noen ganger er det faktisk berettiget å få en "real runde med kjeft".

Anonymous poster hash: b4577...3c6

Særdeles enig.

Det er svært viktig å ha evne til å reagere på urett som ikke bare rammer en selv.

Kritikken mot henne er relevant og saklig, og overhodet ikke preget av å være et personangrep. Det er nok det faktum at så utrolig mange reagerer, som gjør at det oppleves massivt og sårt for henne.

De som går personangrep på dem som er kritiske her, burde nok vurdere om ikke de selv passer best til egen beskrivelse.

Endret av Virginia.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, gårsdagens nyhet. Skal vi finne noen andre å hakke på? :P Hun har bedt om unskyldning, har vi ikke alle en gang gjort en brøler? 

Skrevet

Har aldri hørt om dama før, men gjetter at hun ikke har det så godt akkurat nå. Hun har gjort en feil og hun ble oppdaget. I et desperat tak prøvde hun å vri seg unna, for hun visste vel at konsekvensene ikke ville være gode. Det er da en reaksjon som ofte oppstår. Nå har hun lagt seg flat og beklaget til vedkommende som dette faktisk angår og han har tilgitt henne. Herregud da mennesker, hvis han klarer det så klarer vel dere det?! Stakkars dame, hun har vel lært nå.

Anonymous poster hash: 80459...a81

Skrevet

Internett er farlig...

Anonymous poster hash: de5bc...ab7

Ja, på samme måte som resten av livet. Det glir lettere hvis man er ålreit og følger noen grunnregler.

Anonymous poster hash: f4651...344

Skrevet

Har aldri hørt om dama før, men gjetter at hun ikke har det så godt akkurat nå. Hun har gjort en feil og hun ble oppdaget. I et desperat tak prøvde hun å vri seg unna, for hun visste vel at konsekvensene ikke ville være gode. Det er da en reaksjon som ofte oppstår. Nå har hun lagt seg flat og beklaget til vedkommende som dette faktisk angår og han har tilgitt henne. Herregud da mennesker, hvis han klarer det så klarer vel dere det?! Stakkars dame, hun har vel lært nå.

Gjort en feil? Det var vel tidenes underdrivelse...

Hadde noen utgitt mitt arbeid som sitt, og i tillegg tjent titusener på det, så skal jeg love deg at jeg hadde tatt affære.

Anonymous poster hash: 5a8d5...068

Skrevet

Hadde noen utgitt mitt arbeid som sitt, og i tillegg tjent titusener på det, så skal jeg love deg at jeg hadde tatt affære.

Anonymous poster hash: 5a8d5...068

Skjønner ikke at så mange tar så lett på å stjele og publisere andres tekster.

Det er jo straffbart.

Anonymous poster hash: 3157a...879

Skrevet

Har aldri hørt om dama før, men gjetter at hun ikke har det så godt akkurat nå. Hun har gjort en feil og hun ble oppdaget. I et desperat tak prøvde hun å vri seg unna, for hun visste vel at konsekvensene ikke ville være gode. Det er da en reaksjon som ofte oppstår. Nå har hun lagt seg flat og beklaget til vedkommende som dette faktisk angår og han har tilgitt henne. Herregud da mennesker, hvis han klarer det så klarer vel dere det?! Stakkars dame, hun har vel lært nå.Anonymous poster hash: 80459...a81

Hadde noen utgitt mitt arbeid som sitt, og i tillegg tjent titusener på det, så skal jeg love deg at jeg hadde tatt affære.Anonymous poster hash: 5a8d5...068

Det er jo straffbart.Anonymous poster hash: 3157a...879

Og hun har heller ikke lagt seg flat! Hun har ikke innrømmet noe som helst! Bare skrevet litt rundt en unnskyldning. Hun tar ikk ansvar for at hun faktisk har plagiert, men snakker bare om inspirasjon, at alle gjør det og at det jo er en vandrehistorie. Ingenting om at hun har kopiert ord for ord av AYD. Hun sier også bare at AYD burde krediteres siden innleggene var så like, ikke fordi hun stjal innlegget hans! Hun prøver fortsatt å få folk tol å tro at det bare er tilfeldigheter at de har skrevet likt.

Anonymous poster hash: 90b1a...596

Skrevet

Har aldri hørt om dama før, men gjetter at hun ikke har det så godt akkurat nå. Hun har gjort en feil og hun ble oppdaget. I et desperat tak prøvde hun å vri seg unna, for hun visste vel at konsekvensene ikke ville være gode. Det er da en reaksjon som ofte oppstår. Nå har hun lagt seg flat og beklaget til vedkommende som dette faktisk angår og han har tilgitt henne. Herregud da mennesker, hvis han klarer det så klarer vel dere det?! Stakkars dame, hun har vel lært nå.Anonymous poster hash: 80459...a81

Hadde noen utgitt mitt arbeid som sitt, og i tillegg tjent titusener på det, så skal jeg love deg at jeg hadde tatt affære.Anonymous poster hash: 5a8d5...068

Det er jo straffbart.Anonymous poster hash: 3157a...879

Og hun har heller ikke lagt seg flat! Hun har ikke innrømmet noe som helst! Bare skrevet litt rundt en unnskyldning. Hun tar ikk ansvar for at hun faktisk har plagiert, men snakker bare om inspirasjon, at alle gjør det og at det jo er en vandrehistorie. Ingenting om at hun har kopiert ord for ord av AYD. Hun sier også bare at AYD burde krediteres siden innleggene var så like, ikke fordi hun stjal innlegget hans! Hun prøver fortsatt å få folk tol å tro at det bare er tilfeldigheter at de har skrevet likt.

Anonymous poster hash: 90b1a...596

Og nå har hun publisert en ny bloggpost som om ingenting har hent.

Dama er ikke snau.

Men nå har forfatter av teksten tilgitt henne på face da. Godt mulig hun har innrømmet plagiat på mail til han.

Anonymous poster hash: 3157a...879

Skrevet

Wow, lurer på hvor mange slike innlegg som dukker opp til slutt.  Dette er vel det tredje som har dukket opp bare i denne tråden. Hadde hun nå vært en 16-17 åring som var på bloggarenaen for første gang, men hun er en voksen dame som burde ha visst bedre og ikke hatt behov for å hevde seg ved å bruke andres arbeid.  Jeg begynner å synes synd på henne og håper at hun har gode rådgivere rundt seg, for selv om jeg synes det er utrolig dårlig det hun har gjort, så kan jeg godt sette meg inn i at hun absolutt ikke har det bra akkurat nå.

Og så lurer jeg på hvor mange andre bloggere som skjelver aldri så lite i buksene (eller skjørtene) akkurat nå.  Hun er nok ikke den eneste bloggeren som har gjort eller gjør sånne ting.

Skrevet

Ah, slapp av nå... Det er nye nyheter på Vg.no i dag!!!

Anonymous poster hash: 8ee25...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...