Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #51 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergang Anonymous poster hash: 72955...45b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #52 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergangAnonymous poster hash: 72955...45b "Damene" (les: kjerringene) her inne er i bunn og grunn aller mest opptatt av å spy ut så mye eder og galle som overhodet mulig. Psykiske problemer dominerer her inne, og det ser vi i trådene dessverre. Anonymous poster hash: ed096...a86
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #53 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergangAnonymous poster hash: 72955...45b "Damene" (les: kjerringene) her inne er i bunn og grunn aller mest opptatt av å spy ut så mye eder og galle som overhodet mulig. Psykiske problemer dominerer her inne, og det ser vi i trådene dessverre. Anonymous poster hash: ed096...a86 Og igjen må jeg få spør deg, hvorfor er DU her? Anonymous poster hash: 80eff...7f5
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #54 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergangAnonymous poster hash: 72955...45b "Damene" (les: kjerringene) her inne er i bunn og grunn aller mest opptatt av å spy ut så mye eder og galle som overhodet mulig. Psykiske problemer dominerer her inne, og det ser vi i trådene dessverre. Anonymous poster hash: ed096...a86 Og igjen må jeg få spør deg, hvorfor er DU her? Anonymous poster hash: 80eff...7f5 Ville jo se hva som var pinlig. Av ren nysgjerrighet. Har ikke peiling på hvem dama er. Men jeg husker også hvordan det var da det ikke gikk så bra for Villa paprika... Folk er jo syk med en gang det finnes en anonymknapp! Anonymous poster hash: 72955...45b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #55 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergangAnonymous poster hash: 72955...45b "Damene" (les: kjerringene) her inne er i bunn og grunn aller mest opptatt av å spy ut så mye eder og galle som overhodet mulig. Psykiske problemer dominerer her inne, og det ser vi i trådene dessverre. Anonymous poster hash: ed096...a86 Og igjen må jeg få spør deg, hvorfor er DU her? Anonymous poster hash: 80eff...7f5 Ville jo se hva som var pinlig. Av ren nysgjerrighet. Har ikke peiling på hvem dama er. Men jeg husker også hvordan det var da det ikke gikk så bra for Villa paprika... Folk er jo syk med en gang det finnes en anonymknapp! Anonymous poster hash: 72955...45b Jeg forsvarte faktisk villa damen når det sto på. Men denne damen her tjener gode penger på bloggen sin. Hun skriver bloggposter som er ren oversettelse fra andre. Det er tyveri. Og å tjene penger på å stjele det andre har skrevet er straffbart. Jeg synes vel nå det har tatt av og damen har fått nok nå. Anonymous poster hash: 3157a...879
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #56 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergangAnonymous poster hash: 72955...45b "Damene" (les: kjerringene) her inne er i bunn og grunn aller mest opptatt av å spy ut så mye eder og galle som overhodet mulig. Psykiske problemer dominerer her inne, og det ser vi i trådene dessverre. Anonymous poster hash: ed096...a86 Og igjen må jeg få spør deg, hvorfor er DU her? Anonymous poster hash: 80eff...7f5 Her? I denne tråden? På forumet? Ikke for å oppføre meg som en bitter hurpe i allefall Anonymous poster hash: ed096...a86
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #57 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergangAnonymous poster hash: 72955...45b "Damene" (les: kjerringene) her inne er i bunn og grunn aller mest opptatt av å spy ut så mye eder og galle som overhodet mulig. Psykiske problemer dominerer her inne, og det ser vi i trådene dessverre. Anonymous poster hash: ed096...a86 Og igjen må jeg få spør deg, hvorfor er DU her? Anonymous poster hash: 80eff...7f5 Her? I denne tråden? På forumet? Ikke for å oppføre meg som en bitter hurpe i allefall Anonymous poster hash: ed096...a86 Siden du sier at damene her inne er sånn og slik, altså ALLE damene, så regnet jeg med at du inkluderte det selv i den karakteristikken også. Men du er kanskje unntaket som er hyggelig og høflig du da? Selv om kommentaren din ærlig talt ikke ga meg det inntrykket. Anonymous poster hash: 80eff...7f5
<3Barn&Engler<3 Skrevet 27. juli 2015 #58 Skrevet 27. juli 2015 For meg handler det ikke om å hetse Karianne, for meg handler det om å være skuffet over at hun har utført plagiat av andres verk, tar kreditt for det og tjener penger på det. Beste som kunne blitt gjort nå, er vel å si hun gjorde en feil, beklage ovenfor han som eier originalen hun har kopiert teksten fra, legge inn referanse, og gå videre med livet. Jeg har fulgt henne lenge, og likt bloggen hennes godt, men merker jeg mister all respekt for henne når hun har gjort dette. Hun sletter all kritikk, selv den som er saklig, inne på bloggen hennes, noe som gjør det hele verre, for om hun virkelig ikke hadde kopiert, hadde det nok ikke vært problematisk å besvare den kritikken (den konstruktive)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #59 Skrevet 27. juli 2015 Så flaut. Men verre enn plagiatet er hvordan hun skamløst nekter for det nå. Anonymous poster hash: 8a173...df1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #60 Skrevet 27. juli 2015 For meg handler det ikke om å hetse Karianne, for meg handler det om å være skuffet over at hun har utført plagiat av andres verk, tar kreditt for det og tjener penger på det. Beste som kunne blitt gjort nå, er vel å si hun gjorde en feil, beklage ovenfor han som eier originalen hun har kopiert teksten fra, legge inn referanse, og gå videre med livet. Jeg har fulgt henne lenge, og likt bloggen hennes godt, men merker jeg mister all respekt for henne når hun har gjort dette. Hun sletter all kritikk, selv den som er saklig, inne på bloggen hennes, noe som gjør det hele verre, for om hun virkelig ikke hadde kopiert, hadde det nok ikke vært problematisk å besvare den kritikken (den konstruktive) Dette var et konstruktivt svar. Selvfølgelig er det lov å diskutere bloggere som har plagiert. Anonymous poster hash: a232e...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #61 Skrevet 27. juli 2015 http://www.mammadamen.com/2015/07/kjaere-udugelige-mamma-jeg-sa-deg/ Bloggen er oppdatert med en unnskyldning. Anonymous poster hash: 6de3c...0f7
<3Barn&Engler<3 Skrevet 27. juli 2015 #62 Skrevet 27. juli 2015 http://www.mammadamen.com/2015/07/kjaere-udugelige-mamma-jeg-sa-deg/ Bloggen er oppdatert med en unnskyldning. Anonymous poster hash: 6de3c...0f7 Som det heter seg, bedre sent enn aldri Hun reagerte menneskelig, gikk i forsvar og prøvde å komme seg unna en knipe. Nå som hun har fått roet seg ned litt (for jeg vil tro nervene hennes har vært i høygir etter gårdagen) så ser hun fakta i saken, og rydder opp. Finnes vel håp likevel..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #63 Skrevet 27. juli 2015 http://www.mammadamen.com/2015/07/kjaere-udugelige-mamma-jeg-sa-deg/ Bloggen er oppdatert med en unnskyldning. Anonymous poster hash: 6de3c...0f7 Den var "Caroline Berg Eriksen"-tynn. Dette er ikke å legge seg flat, ihvertfall. Jeg har mistet all respekt. Anonymous poster hash: fea9a...d63
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #64 Skrevet 27. juli 2015 Hun hadde jo ikke noe annet valg enn å legge seg flat. Anonymous poster hash: b032b...784
Yellow Brick Road Skrevet 27. juli 2015 #65 Skrevet 27. juli 2015 Når skal folk lære at en unnskyldning med et påfølgende "men...." ikke er en unnskyldning, bare en bortforklaring. Og da ber man egentlig ikke om unnskyldning. Et lite pluss likevel for å prøve å ordne opp. Det er kanskje sånn at det er bedre å ha prøvd og feile enn å ikke prøve i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #66 Skrevet 27. juli 2015 Tenk å være så jævli som dere er nå. Fryde dere over noe sånt! Husker hvordan dere var da CBE dreit på draget. Get a fucking life! Skjer det så lite i livene deres, at dere må sitte på denne måten?? Greit at det ikke er ok, om hun har kopiert. Men hallo! Dette er ikke verdens undergang Anonymous poster hash: 72955...45b Jeg syns det er lite fryd, men en del oppriktig harme i tråden. Jeg ble provosert av den skamløse jugingen hennes da plagiatet ble påpekt. Jeg forstår veldig godt at det er lett å falle for fristelsen til å kopiere en god tekst når man er toppblogger. Det er temmelig vanskelig å komme opp med nye interessante ting å skrive om i måneds/årevis. MEN, da bør man krediterere opphavsmannen (hun hadde sikkert fått like mange lesere og likes uansett). Om man stjeler en tekst uten å kreditere bør man i det minste beklage og rydde opp umiddelbart og ikke juge til man blir blå i fjeset. Jeg syns det er sunt og bra at folk reagerer sterkt på uærlighet. Det handler om moral og ikke å fryde seg på andres bekostning. Noen ganger er det faktisk berettiget å få en "real runde med kjeft". Anonymous poster hash: b4577...3c6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #67 Skrevet 27. juli 2015 mammadamen 😂herregud, er jo verre enn komikerfrue dette. Anonymous poster hash: 296fd...49b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #68 Skrevet 27. juli 2015 Bra hun har endelig har tatt litt til fornuften, men det er fortsatt ingen riktig beklagelse. Hun innrømmer fortsatt ikke at hun har kopiert Ask your dad. Hun nevner at hun har blitt inspirert av andre innlegg (AYD er ikke nevnt der) og sier så at hun etterpå merket at innlegget var veldig likt AYD og at han derfor burde bli kreditert. Fortsatt ingen ord om at hun har oversatt/kopiert innlegget hans. Anonymous poster hash: 90b1a...596
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #69 Skrevet 27. juli 2015 Dette er ingen innrømmelse eller unnskyldning. Det er bortforklaring pakket inn i masse tomme ord. Hun har oversatt minst to tekster (stjålet de) publisert de på egen blogg som sitt eget. Hun har generert klikk som igjen har gjort annonsører interessert i hennes blogg. Som igjen har gjort at hun har fått en økonomisk gevinst. Hun sier hun har glemt å kreditere den det gjelder. NEI! Hun har stjålet noe og nå blitt tatt. Jeg syntes litt synd på henne i morges pga all hets hun har fått men nå må hun gjerne stå på det berømmelige torget og få ting kastet på seg igjen. Hun er en stakkarslig feig blogger som ikke tør innrømme fakta. JA, jeg stjal andres tekster. Anonymous poster hash: 3157a...879
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #70 Skrevet 27. juli 2015 Hun sier altså at hun ikke har lest Ask your dad sitt innlegg før i etterkant. Og mener nå at hun burde kreditere han og gi han en unnskyldning fordi hun ser at innleggene ligner hverandre! Hvis hun virkelig ikke hadde kopiert hadde hun aldri trengt å kreditere han. Altså prøver hun å legge seg flat uten å innrømme feil. Dessverre kan man ikke få i pose og sekk. Hun prøver desperat, og fansen vil kanskje la det gå. Men, for meg er dette en fornærmelse av min og alle andres intelligens. Anonymous poster hash: 58f27...4eb
<3Barn&Engler<3 Skrevet 27. juli 2015 #71 Skrevet 27. juli 2015 Hun sier altså at hun ikke har lest Ask your dad sitt innlegg før i etterkant. Og mener nå at hun burde kreditere han og gi han en unnskyldning fordi hun ser at innleggene ligner hverandre! Hvis hun virkelig ikke hadde kopiert hadde hun aldri trengt å kreditere han. Altså prøver hun å legge seg flat uten å innrømme feil. Dessverre kan man ikke få i pose og sekk. Hun prøver desperat, og fansen vil kanskje la det gå. Men, for meg er dette en fornærmelse av min og alle andres intelligens. Anonymous poster hash: 58f27...4eb Sier seg jo selv, hun prøver å redde seg inn, om hun innrømmer at hun kopierte det, så er hun nok redd for mer refs, hun glemmer bare det: Vi som ser det klart og tydelig at hun kopierte dette, synes ikke halvveis beklagelse/halvveis bortforklaring holder.. Men hun har hvertfall delvis innrømmet det... Finnes vel da håp for at hun ikke gjør noe slikt igjen. Men jeg kommer nok ikke til å følge henne videre. Finner det ekstremt uproff av henne, både kopieringen av teksten, og unnskyldningen. Men samtidig må vi huske, at selv hun er bare et menneske, vi alle gjør feil, for noen tar det tid å rette det opp, noen klarer aldri å gjøre det, mens andre igjen, gjør alt 10 ganger bedre fra da av. Vi kan klage på henne opp og ned, side etter side, men tror nok faktumet her nå er, at hun føler seg så klemt i et hjørne, at det å si den fulle sannheten, ikke lar seg gjøre nå, kanskje aldri dessverre.. Hva hun har skrevet til AYD er jo ikke lett å si. Men kan virke som om hun har servert han det samme som resten av oss, noe som er like skuffende som at hun kopierte det i første omgang. Min første kommentar her kom uten å lese unnskyldningen hennes, var på vei ut døra når jeg så kommentaren om at hun hadde oppdatert med unnskyldning. Men nå som jeg har lest det, så stryker jeg min kommentar over her til unnskyldningen hennes.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #72 Skrevet 27. juli 2015 En unnskyldning: Jeg tok en tekst, oversatte den og signerte med eget navn. Jeg er lei meg, og angrer veldig på at jeg gjorde dette.. Katiannes "unnskyldning" er.. Ja, en "unnskyldning"..!! Anonymous poster hash: d722a...d41
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #73 Skrevet 27. juli 2015 Nå sier hun at den er som en "vandrehistorie" på nettet! Nei, dette er ikke noen unnskyldning,- dette er "jammen det vakke bare jeg"!"-syting! Dette taper hun MYE på med tanke på troverdighet og lesernes respekt for henne. Anonymous poster hash: fea9a...d63
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #74 Skrevet 27. juli 2015 Hvem er hun egentlig siden pressen henger seg på? Aldri hørt om.. Anonymous poster hash: 748b2...9df
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #75 Skrevet 27. juli 2015 Hvem er hun egentlig siden pressen henger seg på? Aldri hørt om.. Anonymous poster hash: 748b2...9df "På dagtid driver jeg Gamkinn Media, et PR- og kommunikasjonsbyrå. I tillegg er jeg skribent og forfatter. Jeg er utdannet norsklærer, og i medier og kommunikasjon, og har også tidligere undervist i norsk på videregående skole." Hun er mer "kjent" for bloggen sin, og spesielt etter den fiaskoen her. At hun er skribent og forfatter, samt driver et PR- og kommunikasjonsbyrå, gjør alt dette mer tullete fra hennes side. Anonymous poster hash: 66d5b...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå