Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #26 Skrevet 26. juli 2015 Skoda octavia er det plass til Anonymous poster hash: ebfa9...da6 Jasså? Hvilke bilstoler har du da? Foreldrene mine kjører Octavia og det er ikke plass til mine 3 barn i bilstoler i baksetet der. De har en 2015 modell. Vi kjøpte s-max når vi fikk barn nr. 3. Kjempefin bil! Nå er den byttet ut med nye Subaru Outback. Får akkurat plass til 3 bilstoler bak der. Har et Recaro Youngsport, samt to Britax beltestoler. Ungene er 4,7,9 år. Det er sikkert superb vil jeg tro. Ikke plass i "den vanlige". Anonymous poster hash: 34e72...a9c
Sint naken biltyv Skrevet 26. juli 2015 #27 Skrevet 26. juli 2015 Vi har outlander. 7 seter... Har to bakovervendte og en beltestol. Vi prøvde xc60 og det er ikke sjans.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #28 Skrevet 26. juli 2015 Hvorfor utelukke familiebilen over de fleste? Ford S-max er nemlig bilen du leter etter. Å betale x antall tusen helt unødvendig for å få fire sirkler, stjerne eller Bayerische MakkWerk i fronten, er bare dumt og bortkasta penger.Anonymous poster hash: 9d013...0bb Volvo er et av de tryggeste bilene man kan kjøre. Det er en grunn til at de koster så mye. Anonymous poster hash: 72f2e...880 😂 Anonymous poster hash: 34e72...a9c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #29 Skrevet 26. juli 2015 ok, så outlander kan fungere? det blir ikke veldig trangt? Ja, solgte den pga et veldig veldig dårlig lån som gjorde at mnd betalingen ble skyhøy ( skal sies at jeg kjøpte den pga jeg pendlet 35 mil pr dag, men ble kuttet ned til 3 mil og da lønte det seg ikke lenger). Og når jeg nevnte xc60 så var det etter et tips på en bruktbil som ikke kostet skjorta Men takk for tips, da skal jeg se litt rundt ! så ingen har erfaringer med x5? Anonymous poster hash: a8794...87a
Elsker livet Skrevet 26. juli 2015 #30 Skrevet 26. juli 2015 Har erfaring med x5. Du får plass til to beltestoler og en bakovervendt, eller to bakovervendte og en beltestol om du tilpasser setekjøp til bilen, men jeg tror ikke det går med 3 beltestoler. Vi har til nå hatt fire beltestoler de siste ukene og bruker de to bakerste setene også (har 7 seter). Trenger jeg hele bagasjerommet, og jeg er alene med barna setter jeg eldste i midten på pute (han er egentlig stor nok til å sitte uten noe ekstra bilsikring, så skal ut med beltestolen hans fordi det er ubehagelig ved skuldrene) og nest eldste i framsetet med avskrudd airbag.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. juli 2015 #31 Skrevet 26. juli 2015 Skoda octavia er det plass til Anonymous poster hash: ebfa9...da6 Jasså? Hvilke bilstoler har du da? Foreldrene mine kjører Octavia og det er ikke plass til mine 3 barn i bilstoler i baksetet der. De har en 2015 modell. Vi kjøpte s-max når vi fikk barn nr. 3. Kjempefin bil! Nå er den byttet ut med nye Subaru Outback. Får akkurat plass til 3 bilstoler bak der. Har et Recaro Youngsport, samt to Britax beltestoler. Ungene er 4,7,9 år. Det er sikkert superb vil jeg tro. Ikke plass i "den vanlige". Anonymous poster hash: 34e72...a9c Min erfaring er at Superb heller ikke er bred nok. Den er laaaang, men ikke særlig bred
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #32 Skrevet 26. juli 2015 Vi har 3 bakovervendte stoler i Volvo XC70. Lån en bil og prøv med 3 seter i baksetet eneste måten å finne ut om det passer for dere. Anonymous poster hash: 5926b...6a4
3 i april Skrevet 26. juli 2015 #33 Skrevet 26. juli 2015 Mercedes E klasse. Der er det plass til 3 barneseter. Er desduten den største stasjonsvognen. Er også veldig driftsikker 😊
Slaskepott Skrevet 27. juli 2015 #34 Skrevet 27. juli 2015 Vi har to bakovervendte og en beltestol i VW Touran. Da jeg var gravid med minsten, prøvde vi mange forskjellige bilmodeller, og oppdaget at det var overraskende mange som har så smalt midtsete bak at det ikke går med tre barneseter på samme rad. Midtsetet på vår Touran (2013) er også litt smalere enn de andre to setene, men ikke så mye at det ikke blir plass til alle barnesetene. Det er heller ikke isofix i midten, men det var ikke relevant for oss, siden begge de bakovervendte setene er beltemonterte.
Appelsinpiken Skrevet 9. juli 2016 #35 Skrevet 9. juli 2016 Vi har outlander. 7 seter... Har to bakovervendte og en beltestol. Vi prøvde xc60 og det er ikke sjans. Jeg drar opp denne litt. Hvilken stoler har du? Og hvordan har du plassert dem? Sliter med å få våre seter inn i svigermors outlander.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #36 Skrevet 9. juli 2016 Range Rover og Disco, rett og slett gode og stødige biler med et hav av plass inni. Eldre modeller kan ha en del småplukk, men en nyere en vil gi deg så mye glede og brukervennlighet. Anonymous poster hash: f5fea...deb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #37 Skrevet 9. juli 2016 Har V70, og tre barneseter bak. Et maxi cosi med base, en beltestol og en pute. Det går akkurat. Ungene har god plass altså, men setene står helt sammen. Anonymous poster hash: b83d9...17f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #38 Skrevet 10. juli 2016 Vi er på utkikk selv nå. Lest tester og prøvekjørt en haug. Etter anbefaling fra en kompis av mannen i bilbransjen som sier at Skoda Superb har best plass bak så tror jeg det må bli den. Var overrasket over hvor god plass det var bak. Anonymous poster hash: 27e59...26f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #39 Skrevet 10. juli 2016 Har outlander med 2 stk cybex SOLUTION og et BRITAX MULTI-TEX . Jeg får på selene uten problemer. Andre syns det blir for trangt. Anonymous poster hash: f463c...618
Appelsinpiken Skrevet 10. juli 2016 #40 Skrevet 10. juli 2016 Har outlander med 2 stk cybex SOLUTION og et BRITAX MULTI-TEX . Jeg får på selene uten problemer. Andre syns det blir for trangt. Anonymous poster hash: f463c...618 Da er det kanskje håp. Vi må ha inn to bakovervendte pluss et solution
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #41 Skrevet 10. juli 2016 Angrer på at vi solgte caravellen. Utrolig enkelt og lettvint og god plass til tre barn og hund og tusen andre ting man gjerne skulle ha med seg. For meg er bil noe jeg "uheldigvis pga kun ugifter" trenger for å komme meg fra A til B så merke har lite å si. Synd de er så innmari dyre. Anonymous poster hash: 83741...ccd
4barns mor Skrevet 10. juli 2016 #42 Skrevet 10. juli 2016 Vi har volvo v70, går fint med tre stoler bak
Fullrulle86 Skrevet 10. juli 2016 #43 Skrevet 10. juli 2016 Vi er på utkikk selv nå. Lest tester og prøvekjørt en haug. Etter anbefaling fra en kompis av mannen i bilbransjen som sier at Skoda Superb har best plass bak så tror jeg det må bli den. Var overrasket over hvor god plass det var bak. Anonymous poster hash: 27e59...26f Den er ikke så bred i baksetet som f.eks. S-Max! Den har 3 separate seter. Genial me tre barneseter i, ikke kronglete å få på setebeltet osv. noe d fort kan bli i trangere biler.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #44 Skrevet 10. juli 2016 Volvo v70 😊 Anonymous poster hash: 81b7e...927
Axys86 Skrevet 16. oktober 2017 #45 Skrevet 16. oktober 2017 På 27.7.2015 den 0.43, 3 i april skrev: Mercedes E klasse. Der er det plass til 3 barneseter. Er desduten den største stasjonsvognen. Er også veldig driftsikker 😊 Hvilke 3 barneseter i e-klasse? Forover, bakover?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2017 #46 Skrevet 16. oktober 2017 Vi har v70 og xc90 god plass i begge bilene elsker xc90'en:) bruker to bakovervendte og en beltestol Anonymkode: d22f4...c89
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #47 Skrevet 17. oktober 2017 Peugeot 807 og har fire Isofix barneseter 😊 Anonymkode: 94698...eb8
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2017 #48 Skrevet 17. oktober 2017 På 25.7.2015 den 21.05, Anonym bruker skrev: de nyeste xc90 koster liiiitt for mye for oss nå. Solgte nettopp *verdens beste bil *( i mine øyne) tesla, pga økonomien, ellers hadde jeg beholdt den og hatt god plass.. Jeg har aldri likt S max ( prøvd den mange ganger) men føler den er helt helt feil Det handler ikke om merket for min del ( når jeg velger tysk) men mest fordi jeg har hatt over 20 tyske biler, og det handler om utseende, kvalitet og comfort Men som sagt er jeg mer enn gjerne villig til å se på andre, jeg må bare vite hva som kan ha plass til tre baki, for nå ser det dårlig ut. Googlet dette og det sto at xc70 var en av de største i baksetet. Erfaringer? Anonymous poster hash: a8794...87a Det var synd. Jeg skulle akkurat foreslå Tesla. Skjønner du savner den. Men er egentlig Tesla S noe dyrere enn disse andre bilene? Det finnes jo bruktbiler av dem nå, og de er utrolig billige i drift. Anonymkode: 66dea...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå