Gå til innhold

Noen med 3 barneseter bak og disse bilene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

XC60 eller bmw X5? 

eller noen andre biler ? ( da ikke ford, peugeot, renault eller opel) 

trenger tips!

Det er to beltestoler ( besafe) og snart en babystol

Anonymous poster hash: a8794...87a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si med en gang at du kan glemme xc60.

Anonymous poster hash: 72f2e...880

Skrevet

Har ikke fe selv, men er plass til det i begge

Anonymous poster hash: 730a0...228

Skrevet

Sort, tenke på xc 90!

Anonymous poster hash: 730a0...228

Skrevet

Drit i "merke" biler, skaff deg en bil med separate seter....

Anonymous poster hash: ba85c...8e3

Skrevet

xc90 blir det ikke, da den er kjent for veldig mange feil. Og det orker jeg ikke. 

Vel, jeg er veldig opptatt av bil og "merkebiler" er noe jeg trives godt med igrunn. Mest vant til tysk ala bmw mercedes og audi. 

Men ikke vant med å lete etter bil pga bakseteplassen!!

Ok, så xc60 er for liten? Ikke testet den så vet ikke :D 

men noen tips til biler jeg burde se p?

Skrevet

xc90 blir det ikke, da den er kjent for veldig mange feil. Og det orker jeg ikke.

Vel, jeg er veldig opptatt av bil og "merkebiler" er noe jeg trives godt med igrunn. Mest vant til tysk ala bmw mercedes og audi.

Men ikke vant med å lete etter bil pga bakseteplassen!!

Ok, så xc60 er for liten? Ikke testet den så vet ikke :D

men noen tips til biler jeg burde se p?

Helt sikkert at xc90 er utelukket? Det er jo kommet ny versjon nå, tror den skal ha tre separate seter bak med isofix i alle tre. Det er i alle fall min drømmebil, men er altfor dyr for meg...

Vi vurderer vw Sharan eller de nye Ford smax/Galaxy som kommer i høst.

Jeg tror du får ta med setene og prøve når du prøvekjører bilene, så ser du raskt om det er plass.

Anonymous poster hash: e7c5f...7df

Skrevet

Hvorfor utelukke familiebilen over de fleste? Ford S-max er nemlig bilen du leter etter. Å betale x antall tusen helt unødvendig for å få fire sirkler, stjerne eller Bayerische MakkWerk i fronten, er bare dumt og bortkasta penger.

Anonymous poster hash: 9d013...0bb

Skrevet

Xc60 er for liten. Vi testet da vi kjøpte bil. Vi prøvde med en bakovervendt og en beltestol. Eldstemann ble sittende klemt mellom, så det hadde aldri vært plass til enda en stol. De nyeste xc90 er det ikke feil på, så jeg ville heller gått for den. Vi har xc70 og det er litt større baksete enn xc60, men fortsatt egentlig for trangt for 3 bilstoler.

Skrevet

Hvorfor utelukke familiebilen over de fleste? Ford S-max er nemlig bilen du leter etter. Å betale x antall tusen helt unødvendig for å få fire sirkler, stjerne eller Bayerische MakkWerk i fronten, er bare dumt og bortkasta penger.Anonymous poster hash: 9d013...0bb

Volvo er et av de tryggeste bilene man kan kjøre. Det er en grunn til at de koster så mye.

Skrevet

de nyeste xc90 koster liiiitt for mye for oss nå. Solgte nettopp *verdens beste bil *( i mine øyne) tesla, pga økonomien, ellers hadde jeg beholdt den og hatt god plass.. 

Jeg har aldri likt S max ( prøvd den mange ganger) men føler den er helt helt feil  :sjokkert:  Det handler ikke om merket for min del ( når jeg velger tysk) men mest fordi jeg har hatt over 20 tyske biler, og det handler om utseende, kvalitet og comfort :) 

Men som sagt er jeg mer enn gjerne villig til å se på andre, jeg må bare vite hva som kan ha plass til tre baki, for nå ser det dårlig ut. Googlet dette og det sto at xc70 var en av de største i baksetet. Erfaringer?

Skrevet

de nyeste xc90 koster liiiitt for mye for oss nå. Solgte nettopp *verdens beste bil *( i mine øyne) tesla, pga økonomien, ellers hadde jeg beholdt den og hatt god plass..

Jeg har aldri likt S max ( prøvd den mange ganger) men føler den er helt helt feil :sjokkert: Det handler ikke om merket for min del ( når jeg velger tysk) men mest fordi jeg har hatt over 20 tyske biler, og det handler om utseende, kvalitet og comfort :)

Men som sagt er jeg mer enn gjerne villig til å se på andre, jeg må bare vite hva som kan ha plass til tre baki, for nå ser det dårlig ut. Googlet dette og det sto at xc70 var en av de største i baksetet. Erfaringer?

Hvis du ikke skal ha en bil med tre separate seter bak, så er xc70 en av de største. Vi har v70 nå (like bred som xc70 baki), og vi kommer til å kjøpe ny bil med tre separate seter fordi det blir for mye plunder med å plassere tre barneseter baki der, selv om det rent teknisk er plass. (Men vi må ha to bakovervendte pluss babystol da.)

Tenk så praktisk å ha en med tre separate seter med isofix i alle tre baksetene, og hvor du kan skyve seteraden frem og tilbake ved behov! Det er derfor vi ser på vw Sharan eller Ford smax/Galaxy nå. Så får det heller våge seg at bilene ikke ser så "sexy" ut, så lenge de er praktiske!

Skrevet

Vi har Peugeot 5008, 3 separate seter. Fantastisk god plass I den, og den koster ikke skjorta ☺

Skrevet

Jeg har aldri likt S max ( prøvd den mange ganger) men føler den er helt helt feil :sjokkert: Det handler ikke om merket for min del ( når jeg velger tysk) men mest fordi jeg har hatt over 20 tyske biler, og det handler om utseende, kvalitet og comfort :)

Hvis du ikke skal ha en bil med tre separate seter bak, så er xc70 en av de største. Vi har v70 nå (like bred som xc70 baki), og vi kommer til å kjøpe ny bil med tre separate seter fordi det blir for mye plunder med å plassere tre barneseter baki der, selv om det rent teknisk er plass. (Men vi må ha to bakovervendte pluss babystol da.)

Tenk så praktisk å ha en med tre separate seter med isofix i alle tre baksetene, og hvor du kan skyve seteraden frem og tilbake ved behov! Det er derfor vi ser på vw Sharan eller Ford smax/Galaxy nå. Så får det heller våge seg at bilene ikke ser så "sexy" ut, så lenge de er praktiske!

jeg kan lett(!!!) se for meg at det er mye enklere, at setene er separate. Har aldri vært noe problemstilling, men nå er det absolutt det... :S må bare da klare å legge vekk... Min store og eneste interesse da gitt ( bil..) 

Skrevet

Vi har hatt Volvo tidligere, men kjøpte oss S-Max når vi fikkbarn nummer 3. Vi er forskjellige jeg ville aldri i verden kjøpt BMW eller Audi. Til nød en Mercedes selv om de er stygge som faen.

Anonymous poster hash: e3f46...966

Skrevet

Jeg har ikke peiling på disse bilene, men litt mer på barneseter. Anbefaler deg å ikke låse deg til de setene dere har men vurdere å bytte til smalere seter ved behov. Kanskje er det også nødvendig å ha ti forskjellige beltestoler for at de skal passe inn ved siden av hverandre.

Anonymous poster hash: 79aee...b02

Skrevet

Kjøper man xc90 06 modell eller nyere, så er man ganske safe. Da kom faceliften, og alle barnesykdommene var luket bort. Vi har 05, veldig lite feil på den. Litt humørsykt display, men det er ordnet fra 06-modellene.

Elsker bilen vår, den rommer alt!

Skrevet

Citroën picasso C4

Anonymous poster hash: a04af...79b

Skrevet

2 beltestoler + babystol / bakovervendt sete i outlander går akkurat.

Anonymous poster hash: dc0cd...105

Skrevet

Ford s-max, uten tvil. God bagasjeplass, god plass bak og tre separate seter, og ikke minst god plass til fører og passasjer foran på tross av barneseter bak. God å kjøre, helt ok comfort (ikke som volvo, men man kan ikke få i både pose og sekk heller).

Anonymous poster hash: 40c5e...bd2

Skrevet

Skoda octavia er det plass til 😊

Anonymous poster hash: ebfa9...da6

Skrevet (endret)

Skoda octavia er det plass til

Anonymous poster hash: ebfa9...da6

Jasså? Hvilke bilstoler har du da? Foreldrene mine kjører Octavia og det er ikke plass til mine 3 barn i bilstoler i baksetet der. De har en 2015 modell.

Vi kjøpte s-max når vi fikk barn nr. 3. Kjempefin bil! Nå er den byttet ut med nye Subaru Outback. Får akkurat plass til 3 bilstoler bak der. Har et Recaro Youngsport, samt to Britax beltestoler. Ungene er 4,7,9 år.

Endret av KineMor ♥C&M&O♥
Skrevet

Du skriver og formulerer deg så åpenbart, lilledu(hvis du tok den...........) 😁 Lite vits med anonymforum da. 😂

Anonymous poster hash: 2a906...712

Skrevet

Dere solgte Tesla'n pga økonomi og skal kjøpe en xc60 istedenfor????

Har dere regnet godt igjennom det regnestykket?

Anonymous poster hash: cc607...cf9

Skrevet

Vi har en Citroën C4 Grand Picasso 2014/2015 modell, kjempefornøyde :) vi har 2 BeSafe beltestoler og en BeSafe bakovervendt og ikke noe problem med plassen :) God plass i bagasjen, og med mulighet for 7 seter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...