Gå til innhold

Tatovere øyebryn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man går til en anerkjent person som virkelig kan dette. Selv går jeg til Sol på Majorstuen og betaler heller for mye enn å se ut som en freak.

What she said... Ingen som ser at mine er tatovert, da må de i så fall helt oppi øynene mine og glo :)

Anonymous poster hash: 22582...208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man går til en anerkjent person som virkelig kan dette. Selv går jeg til Sol på Majorstuen og betaler heller for mye enn å se ut som en freak.

What she said... Ingen som ser at mine er tatovert, da må de i så fall helt oppi øynene mine og glo :)

Anonymous poster hash: 22582...208

Bilde? Ellers tror jeg deg ikke.

Anonymous poster hash: ef6c0...d31

Skrevet

Det er jo smak om behag som med det meste. Jeg synes det er kjempefint med velstelte bryn som ser sminket ut, er ikke fan av naturlige bryn. Så jeg synes bildene med disse brynene ovenfor var fine ☺ Jeg skulle likt at noen av dere så skriker høyt om hvor grusomt det ser ut legger ut bilder av deres bryn hvis dere våger? Sånn at vi kunne fått sitt hvordan bryn skal se ut....

Anonymous poster hash: 4dc88...601

Skrevet

Det er jo smak om behag som med det meste. Jeg synes det er kjempefint med velstelte bryn som ser sminket ut, er ikke fan av naturlige bryn. Så jeg synes bildene med disse brynene ovenfor var fine ☺ Jeg skulle likt at noen av dere så skriker høyt om hvor grusomt det ser ut legger ut bilder av deres bryn hvis dere våger? Sånn at vi kunne fått sitt hvordan bryn skal se ut....

Da har du misforstått. Det handler ikke om at man har så perfekte, naturlige bryn - men at de er nettopp det, naturlige.

Akkurat som om man kan ha naturlige lepper og pupper i forskjellige fasonger. Det er npr botox og silikon kommer det blir unaturlig og stygt for mange, herunder også tatovering i ansiktet.

Skrevet

Har brukt mye av dagen på å Google og kikke på bilder. Det ser ikke fint ut på mange, nei. Gjør det ikke, men fortsetter å farge/ sminke.

Anonymous poster hash: b598b...63e

Skrevet

Her er det ikke snakk om å være perfekt, blir søkt å sammenligne kosmetisk kirurgi. Er mer nærliggende å sammenligne med sminke. Og ja, jeg syns det er mye finere med damer som har sminkt seg enn de som ser naturlig ut. Og de fleste jeg kjenner sminker seg, både bryn og ellers i ansiktet.

Skrevet

Her er det ikke snakk om å være perfekt, blir søkt å sammenligne kosmetisk kirurgi. Er mer nærliggende å sammenligne med sminke. Og ja, jeg syns det er mye finere med damer som har sminkt seg enn de som ser naturlig ut. Og de fleste jeg kjenner sminker seg, både bryn og ellers i ansiktet.

Det jeg mener er den fake looken. Den er lik om det er bryn, lepper, vipper, negler, pupper osv. Jeg liker ikke mye sminke og harde bryn. Ei heller løsvipper og støpenegler.

Skrevet

En venninne av meg! Sykt fin😊

Anonymous poster hash: 7286f...8de

Det var ikke vanskelig å se at de var fake, selv på et kornete bilde av dårlig kvalitet.

Anonymous poster hash: 97174...a3a

Skrevet

Hva koster det?

Anonymous poster hash: 9bc7d...94d

Skrevet

5000

Skrevet

Jeg syns det kan være skikkelig fint om det er gjort hos en som er dyktig ☺

Skrevet

..,men kan jeg ikke få se bilder av betennelser til dere som mener det ser naturlig ut?!

Skrevet

Ikke betennelser, men BRYNENE. Jævla autokorrekt!

Skrevet

Det er så UT og så harry

Anonymous poster hash: fb435...235

Skrevet

Det kan se naturlig og fint ut. Men velg en klinikk med godt rykte, og velg skråteknikk. Det ser naturlig ut. Har selv tatt hos solpmu og er kjempefornøyd. Har fått mange positive tilbakemeldinger av de jeg har sagt det til, og ingen av de har sett at de er tattovert.

Anonymous poster hash: 4fe3a...5f9

Skrevet

Synes ikke det er pent

Anonymous poster hash: 8b926...8dc

Skrevet

Tror dere at normale, høflige mennesker ville innrømmet at de ser at de tatoverte brynene deres ikke er ekte om man spør dem? Det er litt i samme gate som å fortelle folk at de er stygge på håret etter et frisørbesøk.

Anonymous poster hash: 97174...a3a

Skrevet

Jeg har ikke bryn naturlig og tegner dem derfor hver dag. Jeg ser veldig rar ut når jeg ikke gjør det.

Men problemet er, særlig på sommeren, at brynene sklir av. Jeg har prøvd alle mulige penner.

Jeg skal tatovere på bryn en dag når jeg føler jeg har råd til å bruke en såpass sum på meg selv. Alternativet er tegning. Er ikke noe fint det heller.

Anonymous poster hash: 3cf79...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...