Gå til innhold

Tatovere øyebryn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyse og pistrete øyebryn. Bruker litt tid og krefter på å få dem til å se ok ut. Farger og fyller ut+ øyebrynsgel. Synes selv det ser naturlig ut. Bruker ellers ikke mye sminke. Er tatovere øyebryn fint eller bare harry? Litt på linje med spraytan og andenebb-lepper?

Anonymous poster hash: b598b...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry og stygt. Synes godt, og særlig hvis du er lys.

Skrevet

Om du skal gjøre undersøk nøye rundt på de som gjør det.ikke spar på kronene

Skrevet

Det er dritstygt!

Anonymous poster hash: 1e14d...820

Skrevet

Har sett én person som har tatovere bryn som er ok.

Ellers har de andre bare sett helt jævelig ut.

Anonymous poster hash: 580c8...500

Skrevet

Hei, stor forskjell på hvor og hvordan du gjør det! Mange lager for sterke/stygge bryn, men mange er flinke. Dersom du ikke har hatt det før vil jeg anbefale microblading. Det ser ut som hår og trenger ikke å bli for mørkt, har en venninne som er helt lys, tidligere så du nesten ikke brynene. Hun har microblading, har blitt veldig fin og folk som ikke kjente henne før ser ikke at hun har gjort noe. Enig med hun over her som sier, ikke spar på kronene. Viktig å gjøre det et sted der de er flinke. Hvor holder du til? Kanskje noen her har noen tips.

Anonymous poster hash: a4f61...432

Skrevet

Forresten, alle som sier det stygt. Er det gjort riktig ser man det ikke. Dvs. at det er når noen har gjort det stygt at det blir synlig.

Skrevet

Man går til en anerkjent person som virkelig kan dette. Selv går jeg til Sol på Majorstuen og betaler heller for mye enn å se ut som en freak.

Skrevet

Ikke gjør det..

Det ser forjævlig ut. Det er permanent.

Ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 6da9b...fe0

Skrevet

Ikke gjør det..

Ikke gjør det.

Nei, det ser ikke for÷/£¥ ut når det er gjort riktig, nei, det er ikke permanent.

Skrevet

Ikke gjør det..

Ikke gjør det.

Er ikke permanent nei.

Du har åpenbart ikke peiling.

Skrevet

Et av problemene ved å gjøre det, er at fasongen på øyebryn er mote som det meste annet. Hvis du tatoverer en fasong du syns er fin nå, så risikerer du at du syns det ser helt teit ut om noen år.

Anonymous poster hash: 9a0da...45b

Skrevet

Ikke gjør det..

Ikke gjør det.

Nei, det ser ikke for÷/£¥ ut når det er gjort riktig, nei, det er ikke permanent.

Det ser alltid fake ut. Jeg har vært hos de beste i landet og sett arbeidet deres og ikke en eneste gang har resultatet sett noe i nærheten av ekte ut.

Tatoverte øyebryn er sykt stygt.

Skrevet

Ikke gjør det..

Ikke gjør det.

Det ser alltid fake ut. Jeg har vært hos de beste i landet og sett arbeidet deres og ikke en eneste gang har resultatet sett noe i nærheten av ekte ut.

Da har du ikke vært hos en av de beste i landet for det KAN se bra ut. De beste får til det.

Skrevet

Et av problemene ved å gjøre det, er at fasongen på øyebryn er mote som det meste annet. Hvis du tatoverer en fasong du syns er fin nå, så risikerer du at du syns det ser helt teit ut om noen år.

Anonymous poster hash: 9a0da...45b

Men om man bare fyller i sine egne bryn blir det vel ingen "motefasong"? Jeg har bryn som er litt for lyse og tynne i ytterkant, kunne tenkt meg å få tatovert inn litt for å slippe å tegne på hver dag (bruker brynskygge). Skal jo ikke ha annen fasong enn det som er fra før (napper kun i underkant der det er noen hår på avveie). De opptegnelser greiene en del har nå synes jeg seg i overkant hardt ut, alle ser skikkelig morske ut 😠

Kunne for så vidt også tenkt meg å tatovere på en tynn liner, men er redd det blir for hardt, duser den jo vanligvis ut. Noen som har? Hvem er forresten Sol på Majorstua som noen nevnte, hadde passet bra å gå dit 😀

Anonymous poster hash: aaed3...a73

Skrevet

Er det ikke permanent?? Jeg har virkelig ikke peiling, men trodde det var tatovert som vanlig tatovering, for evig og alltid liksom. Hvordan funker det da?

Anonymous poster hash: 61b30...1a1

Skrevet

Jeg har, elsker dem. Og absolutt ingen ser det. Hvis det kommer opp i en forsamling sier alle det. Jeg gjorde det hos Solveig Hegge. Men de blekner fort, jeg fyller på 1 gang per år, hadde jeg bodd nærmere hadde jeg fylt på to ganger..

Anonymous poster hash: cfd6e...a1b

Skrevet

Disse var virkelig ikke fine! Det er ikke et reklamebokser, men en tidligere kollega. Noen som har et bilde (ikke reklame for salong) der det ser naturlig ut?

Anonymous poster hash: b598b...63e

post-42-2507_thumb.jpg

Skrevet

Dra til Solvår Hegge, hun lager hårstrå innimellom dine egene strå og tilpasser fargen til dine bryn også.

Anonymous poster hash: 4a0e1...f42

Skrevet

En venninne av meg! Sykt fin😊

Anonymous poster hash: 7286f...8de

post-42-35380_thumb.jpg

Skrevet

Er det ikke permanent?? Jeg har virkelig ikke peiling, men trodde det var tatovert som vanlig tatovering, for evig og alltid liksom. Hvordan funker det da?

Anonymous poster hash: 61b30...1a1

Det sitter fra 3-10 år. Temmelig permanent altså.

Skrevet

Nei! Hun ser ut som om hun har brukt magic marker. Fasongen er fake, alt ser grusomt ut.

Skrevet

Hvis man googler tatoverte øyenbryn og velger bilder, så ser man et variert utvalg. Umiddelbart så jeg ingen som jeg syntes så naturlige ut eller var fine.

Så det handler vel om smak også.

Skrevet

Ikke gjør det..

Ikke gjør det.

100% enig. De som tror folk ikke ser det er helt fjerne. Det er bare dritstygt,- "pent" utført eller ei.

Anonymous poster hash: dd098...9e0

Skrevet

Ser ikke naturlig ut, og ikke pent i det hele tatt.

Anonymous poster hash: dd098...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...