Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #26 Skrevet 21. juli 2015 De som slenger dritt om barnevernet på Facebook som har null egeninnsikt. Nei barnevernet stjeler ikke barna deres og nei barnevernet og ABB kan ikke sammenlignes! Anonymous poster hash: 3504d...998
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #27 Skrevet 21. juli 2015 Akkurat nå: min prepubertale 10 åring som nekter å beuke en tallerken med smuler på fordi det er EKKELT!! Sa til henne at da kan du begynne å vaske opp da (vi er på camping), men Nei! Det var ikke hennes jobb nemlig!! Fikk seg en lekse i å vise respekt for andre der ja! *phu* Anonymous poster hash: b9e36...bba
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #28 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Nja, mulig det er det, men jeg mener fortsatt at det er alt for mange innvandrere her og at de ødelegger landet vårt og veldferdsstaten. Denne meningen er jeg ikke alene om, men dere andre våkner kanskje når velferdsgoder forsvinner eller når is-krigere gjør terror i landet vårt. Norge er for oss nordmenn ikke for alle andre som kun vil søke lykken og få alt gratis i fanget! Punktum. Anonymous poster hash: c563b...cfb Du er absolutt ikke alene om å mene dette. De fleste er bare redde for å bli kalt rasister. Enig med deg cfb! Dette er uten sidestykke det største problemet neste generasjon arver fra oss. Derfor er min største irritasjon også politikere som nekter å innrømme at dette blir et problem og forsøker å tie sine motstandere med hersketeknikk ved å bruke rasisme som motargument. Anonymous poster hash: 66d16...730
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #29 Skrevet 22. juli 2015 Siv Jensen! Blir sint og veldig irritert når jeg ser henne i media. Er selvfølgelig svært uenig med henne politisk og i tillegg synes jeg hun fremstår som arrogant og freidig. Aaaah. Når jeg er gravid og hormonell må jeg sku av tv'en hvis hun kommer på Anonymous poster hash: 5300e...f9a Skrur også av når hun kommer på tv, og jeg er ikke gravid en gang. Det er grenser for hva jeg gidder å ha inn i min egen stue... Ikke gravid likevel? Anonymous poster hash: 35aaf...3c5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #30 Skrevet 22. juli 2015 Svigerinnen min som bombanderer meg med meldinger hver dag og som er så gjerrig at jeg blir kvalm. Har laget så mange kaker til henne pga dåp og selskap. Når hun skulle lage en Toro langpanne i retur kom hun med regning på kaken etterpå pluss hun skulle ha 100kr for å ha laget den. Anonymous poster hash: 916f9...2ab
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #31 Skrevet 22. juli 2015 Akkurat nå: det forstyrra mennesket her inne som strør om seg med usympatiske og kranglete kommentarer etterfulgt av et: 😂. Anonymous poster hash: e70ad...c39
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #32 Skrevet 22. juli 2015 Akkurat nå: det forstyrra mennesket her inne som strør om seg med usympatiske og kranglete kommentarer etterfulgt av et: . Anonymous poster hash: e70ad...c39 Hvem og hvor? Det har jeg ikke fått med meg. Anonymous poster hash: 0b0a8...cbb
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #33 Skrevet 22. juli 2015 Akkurat nå: det forstyrra mennesket her inne som strør om seg med usympatiske og kranglete kommentarer etterfulgt av et: 😂. Anonymous poster hash: e70ad...c39 Bare den kranglete og usympatiske som avslutter med ler så jeg griner smiley eller alle de andre kranglefantene som ikke avslutter med denne smileyen også? Anonymous poster hash: 66d16...730
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #34 Skrevet 22. juli 2015 (endret) Er frisør... Anonymous poster hash: abb35...ab5 Endret 22. juli 2015 av Kira bjeffer Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Krumelur Skrevet 22. juli 2015 #35 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings! Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #36 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings! Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold. Uvitenhet om hva? Anonymous poster hash: 66d16...730
Krumelur Skrevet 22. juli 2015 #37 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings! Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold.Uvitenhet om hva? Anonymous poster hash: 66d16...730 "En overflod av svarte innvandrere "? Ikke akkurat en uttrykksmåte som gir assosiasjoner til kunnskap og forståelse...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #38 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings! Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold.Uvitenhet om hva? Anonymous poster hash: 66d16...730 "En overflod av svarte innvandrere "? Ikke akkurat en uttrykksmåte som gir assosiasjoner til kunnskap og forståelse... Enig i at uttrykksmåten kan virke noe enkel, men å kalle noen uvitende på det grunnlaget er tynt. Når man i tillegg ikke klarer å definere hva den påståtte uvitenheten består i vil jeg kalle det en svært enkel form for hersketeknikk. Anonymous poster hash: 66d16...730
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #39 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Ja, la oss sitte på pengesekkene våre og varme oss med oljepenger mens de der svarte kan bo en annen plass med bomber over hodene deres, trusler og forfølging, sykdom og sult! kjenner det er deg som irriterer meg nå! Tenk at vi må bruke våre penger for å redde andre! Huff og huff!! Anonymous poster hash: fa797...086
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #40 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings! Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold. Synes vel ikke vi skal komme inn på hvem som er uvitende her. Politikk er morsomt, men folk som ikke klarer å diskutere uten å rope "rasisme" er bortkastet tid. Anonymous poster hash: ad7db...2dc
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #41 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Ja, la oss sitte på pengesekkene våre og varme oss med oljepenger mens de der svarte kan bo en annen plass med bomber over hodene deres, trusler og forfølging, sykdom og sult! kjenner det er deg som irriterer meg nå! Tenk at vi må bruke våre penger for å redde andre! Huff og huff!! Anonymous poster hash: fa797...086 Ja, la oss redde verden. Slipp inn terorister/IS (for det er det som skjer) Så lenge man slipper inn de som virkelig trenger hjelp er jeg absolutt for å hjelpe! Men, man aner ofte ikke hva som kommer inn i landet. Er ofte lykkejegere og kriminelle. Anonymous poster hash: ad7db...2dc
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #42 Skrevet 22. juli 2015 Negative mennesker som sutrer og klager over egen situasjon igjen og igjen uten å gjøre noe med det!! Ellers irriterer dumme mennesker meg, som alle som lirer av seg på FB og kommentarfeltet at muslimer tar over Norge eller lignende. at de ikke ser selv at de er mye verre enn muslimene. Heller en hyggelig muslim med hijab som nabo og venn enn en trangsynt hatefull nordmann! FrP. Generelt mennesker som er påståelige og tror de vet mye og ikke er klar over sin egen inkompetanse og lave intelligens. Som kan finne på å si at fordi det er kaldt der de er er det ingen global oppvarming eller på andre måter ikke forstår seg på forskning. Folk som klager over at politikerne ikke bruker nok penger på det eller det og synes å tro at politikerne stikker penger i egen lomme og ikke forstår at de har en viss mengde penger til rådighet som skal fordeles på mange formål, det er ingen enkel kabal. Folk som ikke forstår seg på samfunnsøkonomi bør være forsiktige med å være alt for påståelige. Oi da, lista var lang... Mannen min som jeg hadde vært sammen med i mange år før vi gifta oss irriterer meg ikke. Ellers hadde jeg jo ikke gifta meg med han. Anonymous poster hash: 953f0...321 Enig!!👍 Anonymous poster hash: fa797...086
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #43 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg!Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings! Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold. Synes vel ikke vi skal komme inn på hvem som er uvitende her. Politikk er morsomt, men folk som ikke klarer å diskutere uten å rope "rasisme" er bortkastet tid. Anonymous poster hash: ad7db...2dc Jeg syns at det å ha en diskusjon med noen som ikke klarer å la væreå dra alle "svarte innvandrere" over en negativ kam er bortkastet tid. Fordi det ER rasistisk. Slå opp defenisjonen av ordet! Anonymous poster hash: 70600...ecf
Krumelur Skrevet 22. juli 2015 #44 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere. Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings! Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold.Uvitenhet om hva? Anonymous poster hash: 66d16...730 "En overflod av svarte innvandrere "? Ikke akkurat en uttrykksmåte som gir assosiasjoner til kunnskap og forståelse...Enig i at uttrykksmåten kan virke noe enkel, men å kalle noen uvitende på det grunnlaget er tynt. Når man i tillegg ikke klarer å definere hva den påståtte uvitenheten består i vil jeg kalle det en svært enkel form for hersketeknikk. Anonymous poster hash: 66d16...730 Ok, kanskje uvitenhet var feil ordvalg, la meg heller bruke begrepet lavmål. Hersketeknikk? Ja det tar jeg virkelig innover meg fra folk som strør om seg med rasistiske, fordomsfulle utsagn som det der..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #45 Skrevet 22. juli 2015 Akkurat nå: det forstyrra mennesket her inne som strør om seg med usympatiske og kranglete kommentarer etterfulgt av et: 😂. Anonymous poster hash: e70ad...c39 Enig! Anonymous poster hash: 045b0...bc9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #46 Skrevet 22. juli 2015 - min tafatte og konfliktsky samboer. Han er blitt svært dobbelmoralisrisk i det siste., - min ex. Spillegal, manipulativ, kontrollerende og irriterende. Nå er han visst årets far også, selv om han dreit i jentungen de første årene. Alt handler om fasade. -svigerfar innimellom, spesiell type. Anonymous poster hash: 03e10...4a5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #47 Skrevet 22. juli 2015 Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere.Anonymous poster hash: c563b...cfb Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings!Anonymous poster hash: ad7db...2dc Vel, utsagnet over er rasistisk, uansett hvordan du vrir på det. Oser i tillegg av uvitenhet og enfold.Uvitenhet om hva?Anonymous poster hash: 66d16...730 "En overflod av svarte innvandrere "? Ikke akkurat en uttrykksmåte som gir assosiasjoner til kunnskap og forståelse... Enig i at uttrykksmåten kan virke noe enkel, men å kalle noen uvitende på det grunnlaget er tynt. Når man i tillegg ikke klarer å definere hva den påståtte uvitenheten består i vil jeg kalle det en svært enkel form for hersketeknikk.Anonymous poster hash: 66d16...730 Noen ganger er hersketeknikk helt nødvendig. Anonymous poster hash: 0b0a8...cbb
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. juli 2015 #48 Skrevet 22. juli 2015 I dag irriterte jeg meg over de som slakker farten 10 til 20 km i timen under fartsgrensa når de skal passere en fotoboks.Idioter.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #49 Skrevet 22. juli 2015 Folk som ikke forstår eller interesserer seg for enkel statistikk. Anonymous poster hash: e72cd...f04
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2015 #50 Skrevet 22. juli 2015 Her; Mannen min. Han er så lite selvdreven, jeg må ta absolutt ALLE avgjørelser fra de små til de store fordi han ikke klarer eller vil det selv. I ettertid slenger han til meg at jeg bestemmer alt og at jeg sjefer, men i all realitet er enhver ting som skal gjøres en kamp med ham. Jeg må sette inn virkelig tålmodighet dersom han skal klare å bestemme middag en dag... Ahh Anonymous poster hash: b6220...d95 Så heldig mannen din er da, slipper og ta en avgjørelse! Du har jo lagd det slik selv så da må du leve med det.Lagd det slik selv? Hadde du giddi å vente på middag fordi mannen ikke klarte å bestemme middagen? Eller ikke reise på ferie fordi mannen ikke klarte å velge mellom Danmark og Spania? En slik person hadde aldri blitt min mann. Dette velger du jo helt selv. Anonymous poster hash: 0a475...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå