Gå til innhold

Hvem irriterer deg mest og hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her;

Mannen min. Han er så lite selvdreven, jeg må ta absolutt ALLE avgjørelser fra de små til de store fordi han ikke klarer eller vil det selv. I ettertid slenger han til meg at jeg bestemmer alt og at jeg sjefer, men i all realitet er enhver ting som skal gjøres en kamp med ham. Jeg må sette inn virkelig tålmodighet dersom han skal klare å bestemme middag en dag... Ahh

Anonymous poster hash: b6220...d95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her;

Mannen min. Han er så lite selvdreven, jeg må ta absolutt ALLE avgjørelser fra de små til de store fordi han ikke klarer eller vil det selv. I ettertid slenger han til meg at jeg bestemmer alt og at jeg sjefer, men i all realitet er enhver ting som skal gjøres en kamp med ham. Jeg må sette inn virkelig tålmodighet dersom han skal klare å bestemme middag en dag... Ahh

Så heldig mannen din er da, slipper og ta en avgjørelse! Du har jo lagd det slik selv så da må du leve med det.

Skrevet

Svigermoooor!!

Trodde endelig jeg skulle få litt fri fra henne (hun er ekstremt slitsom og sosial -jeg er mer huleboer) nå som hun har dratt på ferie. Men neida, ringer og sms'en flere ganger om dagen -selv om jeg ikke alltid svarer en gang. Blir gaaaal 😁😁

Anonymous poster hash: c689d...f5e

Skrevet

Siv Jensen!

Blir sint og veldig irritert når jeg ser henne i media.

Er selvfølgelig svært uenig med henne politisk og i tillegg synes jeg hun fremstår som arrogant og freidig.

Aaaah. Når jeg er gravid og hormonell må jeg sku av tv'en hvis hun kommer på :P

Anonymous poster hash: 5300e...f9a

Skrevet

Her;

Så heldig mannen din er da, slipper og ta en avgjørelse! Du har jo lagd det slik selv så da må du leve med det.

Hyggelig. :( .det er overhode ikke tilfellet.

Skrevet

Politikere som lyger og er i utakt med folket. De slipper inn kreti og pleti, og jeg kjenner meg fremmedgjort i mitt eget land. Jeg kjenner ikke Norge igjen. Før var det trygt og godt å bo her.

Anonymous poster hash: da6b8...525

Gjest Antarctica
Skrevet

Siv Jensen!

Blir sint og veldig irritert når jeg ser henne i media.

Er selvfølgelig svært uenig med henne politisk og i tillegg synes jeg hun fremstår som arrogant og freidig.

Aaaah. Når jeg er gravid og hormonell må jeg sku av tv'en hvis hun kommer på :P

Anonymous poster hash: 5300e...f9a

Skrur også av når hun kommer på tv, og jeg er ikke gravid en gang. Det er grenser for hva jeg gidder å ha inn i min egen stue...

Skrevet

Politikere som lyger og er i utakt med folket. De slipper inn kreti og pleti, og jeg kjenner meg fremmedgjort i mitt eget land. Jeg kjenner ikke Norge igjen. Før var det trygt og godt å bo her.

Jeg kjenner at du kommer høyt på lista mi.

Ellers må jeg skru av Siv Jensen og Harald Eia.

Mer privat er det en venninne som alltid har hatt samme plagene, samme problemene og samme utfordringene som alle hun snakker med - bare enda verre, selvsagt. Hun suger all energi ut av meg og jeg holder så god avstand jeg kan (mange felles venner).

Skrevet

Akkurat NUH! er det flere av damene på fb-lista mi som får det til å rykke litt i øyekroken!

De legger ut linker om hvor stort press det er på å dra til "syden" og at det er så viktig å lære barna at hjemmeferie/billige ferier i nærområdet er et godt alternativ. At man ikke skal være flau over at foreldrene ikke har råd til dyre ferier.

3 dager etterpå tagger de seg på flyplassen: "off to Florida, sees om 2 uker!", "klar for Gran Canaria", "Tyrkia! Here we come"

Jaha.... Tenker jeg da ;)

Anonymous poster hash: 67af5...4f1

Skrevet

Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere.

Anonymous poster hash: c563b...cfb

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Her;

Lagd det slik selv? Hadde du giddi å vente på middag fordi mannen ikke klarte å bestemme middagen? Eller ikke reise på ferie fordi mannen ikke klarte å velge mellom Danmark og Spania?

Skrevet

Siv Jensen irriterer meg grenseløst. Og Per Sandberg er nesten enda verre. Men han er jo i tillegg dum som et brød, det er jo egentlig ikke Jensen. Hun har bare havnet på totalt villspor, til tross for gode evner.

Anonymous poster hash: 50367...921

Skrevet

Moren min er den som irriterer meg mest å er den som kan få meg så sint at det svartner for meg.

Hun skjønner bare ikke når hun bør slutte å mase på meg!

Selv hun hører at jeg er i dårlif humør eller at jeg er stresset,så gir hun seg ikke med å mase!

Derfor ender det ofte med at han jeg kaller hun grusomme ting,å at det er ca 1 mnd der vi ikke snakker ilag.

Likevel er hun en veldig viktig person i livet mitt å kan ikke tenke meg ett liv uten henne.

Anonymous poster hash: a738d...15a

Skrevet

Svært mange politikere. Og ikke minst vaksinemotstandere, homeopater (?), og andre som ikke skjønner bæret av statistikk og forskning, men som bruker den infoen som passer dem.

Jeg har ikke noe i mot folk som ikke kan noe om mitt fagfelt, men jeg noe sterkt i mot folk som hevder de forstår mitt fagfelt bedre enn meg på bakgrunn av at de har sett en dokumentar på youtube... (jeg er kjemiker)

Anonymous poster hash: 6ad91...b9f

Skrevet

Svært mange politikere. Og ikke minst vaksinemotstandere, homeopater (?), og andre som ikke skjønner bæret av statistikk og forskning, men som bruker den infoen som passer dem.

Jeg har ikke noe i mot folk som ikke kan noe om mitt fagfelt, men jeg noe sterkt i mot folk som hevder de forstår mitt fagfelt bedre enn meg på bakgrunn av at de har sett en dokumentar på youtube... (jeg er kjemiker)

Anonymous poster hash: 6ad91...b9f

Skrevet

Kusina til svigermor: Dattera er gravid med termin ca. likt som meg, og av en eller annen grunn mener hun det er greit å strø rundt seg med meninger om hva slags vogn, klær, utstyr og hvilket navn vi bør velge på ungen.. Det hennes datter velger er selvsagt MYE bedre enn det jeg velger, uansett... Takk GUD for at min svigermor kan komme med konstruktive tilbakemeldinger og si meningen sin uten å være en bedreviter! Hyggelig med meninger og erfaringer, når vi snakker og jeg lurer. Men visse ting driter jeg i! Som f.eks hvilken farge de syns er penest på ulikt babyutstyr.....

Anonymous poster hash: 94f57...ad9

Skrevet

Jeg kjenner at du kommer høyt på lista mi.

Ellers må jeg skru av Siv Jensen og Harald Eia.

Mer privat er det en venninne som alltid har hatt samme plagene, samme problemene og samme utfordringene som alle hun snakker med - bare enda verre, selvsagt. Hun suger all energi ut av meg og jeg holder så god avstand jeg kan (mange felles venner).

Takk i lige måde Miss Marple. Du kommer også høyt på lista min.

Skrevet

Irriterer meg over naive nordmenn som ikke ser hva utlendinger og muslimer gjør med landet vårt. Irriterer meg over at uansett hvor man er så ser man en overflod av svarte innvandrere.

Dette er et svært rasistisk utsagn - skam deg! 

Skrevet

Nja, mulig det er det, men jeg mener fortsatt at det er alt for mange innvandrere her og at de ødelegger landet vårt og veldferdsstaten. Denne meningen er jeg ikke alene om, men dere andre våkner kanskje når velferdsgoder forsvinner eller når is-krigere gjør terror i landet vårt. Norge er for oss nordmenn ikke for alle andre som kun vil søke lykken og få alt gratis i fanget! Punktum.

Skrevet

Dib- damer som starter en tråd og endrer historien etterhvert som de får motstand..

Anonymous poster hash: 2769d...5ea

Skrevet

Synes det er DU som skal skamme deg jeg! Drit lei at man ikke kan få ytre meningene sine om innvandring uten å få slengt rasisme etter seg! Skjerpings!

Anonymous poster hash: ad7db...2dc

Skrevet

Irriterer meg over foreldre som ikke klarer å svare barna sine (spesielt min svigerinne) Ungene står å maser, og foreldrene bare overser de. En ting at de må vente med å få et svar, men gi de da beskjed om å vente!!

Skrevet

Negative mennesker som sutrer og klager over egen situasjon igjen og igjen uten å gjøre noe med det!!

Ellers irriterer dumme mennesker meg, som alle som lirer av seg på FB og kommentarfeltet at muslimer tar over Norge eller lignende. at de ikke ser selv at de er mye verre enn muslimene. Heller en hyggelig muslim med hijab som nabo og venn enn en trangsynt hatefull nordmann!

FrP.

Generelt mennesker som er påståelige og tror de vet mye og ikke er klar over sin egen inkompetanse og lave intelligens. Som kan finne på å si at fordi det er kaldt der de er er det ingen global oppvarming eller på andre måter ikke forstår seg på forskning.

Folk som klager over at politikerne ikke bruker nok penger på det eller det og synes å tro at politikerne stikker penger i egen lomme og ikke forstår at de har en viss mengde penger til rådighet som skal fordeles på mange formål, det er ingen enkel kabal. Folk som ikke forstår seg på samfunnsøkonomi bør være forsiktige med å være alt for påståelige.

Oi da, lista var lang...

Mannen min som jeg hadde vært sammen med i mange år før vi gifta oss irriterer meg ikke. Ellers hadde jeg jo ikke gifta meg med han.

Anonymous poster hash: 953f0...321

Skrevet

Her;

Lagd det slik selv? Hadde du giddi å vente på middag fordi mannen ikke klarte å bestemme middagen? Eller ikke reise på ferie fordi mannen ikke klarte å velge mellom Danmark og Spania?

Ja lagd det slik selv, for jeg vet om mange kvinner som syter over manglende entusiasme og vilje til og ta en avgjørelse hos mennene, og sannheten er at mennene har prøvd og ta en avgjørelse men får da tilbake, nei æsj det vill ikke jeg, er du sikker, slik ville ikke jeg gjort det osv osv, klart mennene da ikke gidder mer og lar dama styre showet.

Skrevet

Irriterer meg over folk som stemmer AP! Jonas Støre er virkelig en tåpe, og blir oppgitt hver gang han dukker opp på nyhetene. Føler i det minste det skjer noe med de blå ved makten. Var i utgangspunktet skeptisk, men jeg og de fleste jeg stemmer har virkelig blitt positivt overrasket! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...