Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juli 2015 #26 Skrevet 20. juli 2015 Dette er en konsekvens han må ta av valget han en gang har gjort. Han må bli hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #27 Skrevet 20. juli 2015 Enten går dere begge og da med en avtale om at mannen holder seg langt unna denne dama, ikke snakke med henne på tomannshånd e.l. Får dere ikke til å gå begge så blir begge hjemme. Det burde mannen din selv foreslå. Det er en av konsekvensene av det mannen din har gjort. Hva med å be kameraten på en bedre middag dagen etter? Kameraten bør ha stor forståelse for ar mannen din ikke kommer i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 56928...cb4
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #28 Skrevet 20. juli 2015 Enten går dere begge og da med en avtale om at mannen holder seg langt unna denne dama, ikke snakke med henne på tomannshånd e.l. Får dere ikke til å gå begge så blir begge hjemme. Det burde mannen din selv foreslå. Det er en av konsekvensene av det mannen din har gjort. Hva med å be kameraten på en bedre middag dagen etter? Kameraten bør ha stor forståelse for ar mannen din ikke kommer i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 56928...cb4
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #29 Skrevet 20. juli 2015 Det som slår meg er at deres venner ikke har respekt for deg. Da ville de ikke invitert dama. Anonymous poster hash: 95459...1d5
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #30 Skrevet 20. juli 2015 Det er ikke råttent av deg i det hele tatt, Hi! Mannen din bør selv si uoppfordret at han ikke vil gå. Han kan godt ha lyst å gå fordi det er en nær kompis sin runde dag. Men da han innledet et forhold til den andre dama så tok han et valg. Da han droppen henne og valgte deg - og i tillegg nå har fått barn med deg så kort tid etterpå - så må han ta konsekvensen av det. Han ønsket seg både i pose og sekk, det fungerer ikke slik, og nå får han stå for de valgene han har gjort tidligere. Om festen skal holdes hos elskerinnen så synes jeg det er veldig pussig, spesielt om vennegjengen vet om dette. Men kan virke som denne elskerinnen og hennes venninnegjeng har (for) mye "makt" i gjengen, og da gjør de det kanskje demonstrativt. Selv om dere får barnevakt så er det ikke akkurat noen god ide å dra med mannen din til hans elskerinnes hus, sitte i hennes sofa og lure på om de har hatt seg sammen der eller andre steder i huset... Om med en brøkdel av en skamfølelse så er det noe som mannen din ikke ønsker å utsette hverken deg eller seg selv for! Du ser hvor alvorlig mannen er med forholdet ut fra hvordan han reagerer til å ikke dra på denne festen... Håper han gjør det rette! Og jeg synes det er et godt forslag å invitere mannen kompis på en god middag og feire ham hjemme hos dere, da kan dere jo også be et par eller to til for å lage litt mer ut av det. Anonymous poster hash: 02aa2...11c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #31 Skrevet 20. juli 2015 Jeg hadde sagt til mannen min "Bare gå du, men husk å pakk alle sakene dine først for om du setter en fest der hun er tilstede før din egen familie etter de feil du har gjort tidligere så fortjener du ikke meg eller flere sjanser." Om Mannen din ikke ser at han ikke kan gå selv, med tanke på hva som ble satt som krav når du ga han en ny sjanse etter at han hadde driti seg fullstendig ut, og når han vet denne damen i tillegg har prøvd å lage mer problemer for dere med løgner....... Ja da er han rett og slett ikke bare litt dum. Og jeg for min del hadde ikke orket å være i et forhold hvor mannen mangler noe vesentlig og ikke ser når han bør holde seg unna ting og hva han bør gjøre/ikke gjøre. Og ikke minst har så lite omtanke for mine følelser Men på den andre siden så valgte jeg å gå når jeg var i et forhold hvor min partner var utro mot meg, og selv i dag ser jeg at jeg aldri hadde klart å jobbe meg gjennom det så mitt syn er naturligvis farget av dette. Anonymous poster hash: 3a62c...c77
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #32 Skrevet 20. juli 2015 Hold dere hjemme begge to. Synd for kompisen, men dere trenger ikke å delta på rølpefest for å gjøre stas på ham. Dere har all grunn til å ikke delta på dette og det burde alle forstå. Det er ikke leit at dere ikke får til å bli med på akkurat dette. Synes vennegjengen mangler endel empati og respekt for dere jeg hvis de blir sure. Kan ikke se at dere vil tape noe. Du må for all del ikke la ham dra dit, hverken med eller uten deg. Dere MÅ la disse folkene se at dere ikke lar dere hundse. Anonymous poster hash: ed9bc...822
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #33 Skrevet 20. juli 2015 Jeg synes egentlig det er dårlig gjort av bestekompisen å invitere elskerinnen til festen jeg da. Du skal ikke være utro, men du skal heller ikke ligge med andres menn, ergo bestekompisen (mannen din) burde stått høyere enn elskerinnen på gjestelista.... Anonymous poster hash: acde7...a49
Gjest Antarctica Skrevet 20. juli 2015 #34 Skrevet 20. juli 2015 Ikke råttent av deg, råttent av vennene som vet dette, men som likevel konstruerer situasjoner som blir ubehagelige for deg og dere.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #35 Skrevet 20. juli 2015 Selvfølgelig skal han være hjemme. Og det burde han insistere på selv. Anonymous poster hash: 6f3dd...26d Evt gå begge to og ta med babyen, så får dere gratulert kompisen. Gå hjem tidlig og ha resten av kvelden hjemme sammen. Anonymous poster hash: 6f3dd...26d Ta med babyen til en fest med alkohol? Dårligste forslaget jeg har hørt Om mannen din vil gå, så hadde jeg sakt ifra at slikt burde han tenkt på før han gjorde det umulig (ikke si før utroskapen eller noe) Om han er i tvil selv, hadde jeg foreslått at siden dere ikke har barnevakt, så dere begge kan gå, så kan dere jo invitere kompisen hjem til dere for en god middag og litt godt i glasset i forkant/etterkant av festen, så dere begge får gratulert han. Anonymous poster hash: 5f94d...6d2 Det var derfor jeg skrev at de kunne gå tidlig. Regner med ikke alle gjestene møter drita eller setter seg rett ned og nidrikker. Anonymous poster hash: 6f3dd...26d Alkohol og barn har ikke noe sammen å gjøre, så om de så ikke er drita eller noe, så hadde det her vært uaktuelt å ta med en baby til et sted man VET det kommer til å bli alkoholinntak, som ikke er begrenset til 1-2 øl eller noe. Anonymous poster hash: 5f94d...6d2 Ok. Slik er det for deg. Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er i din omgangskrets hvor det tydeligvis er litt for mye alkohol. Her er alkoholen fullstendig underordnet på fester. Det er mer mat og samvær og hagefester, hvor noen gjester velger et glass vin eller to, og andre ikke drikker. Jeg drikker aldri selv, og har aldri sett vennene mine påseilet, i alle fall ikke tidlig på kvelden. Dersom det er fylleslag som på bygda (ja, jeg er vokst opp i hjemmebrentland) stiller det seg helt annerledes, da ville det selvfølgelig være uaktuelt å ta med barn. Anonymous poster hash: 6f3dd...26d Snakk om å uttale seg uten å vite noe. Her er det snakk om å fylle rundt tall i HI sitt innlegg, sier seg selv at det er en feiring uten barn. Når det er ventet at det blir en del alkohol, slik som når det er rundt tall, og de har velgt å feire et sted hvor de ikke trenger å forholde seg til barn, så vil da ingen opplagte voksene dra med seg barn dit.Som jeg skrev: Barn og alkohol har ikke noe i samme plass å gjøre, så sant det ikke er snakk om et par øl eller lignende. Anonymous poster hash: 5f94d...6d2 Jeg skjønner at vi har helt ulike referanser. For meg er ikke rundt tall assosiert med fyll. Der er vi ulike. I min omgangskrets er det vanlig å inkludere barn i feiringer, og 1-2 glass eller avholdenhet er regelen heller enn unntaket. Fyllefest eksisterer ikke her. Som sagt ville jeg ikke tatt med barn på fest der alkohol står i sentrum. Verken du eller jeg visst hva slags fest dette er. Jeg svarte ut fra mine referanser, og du ut fra dine. Anonymous poster hash: 6f3dd...26d Nå var min respons i forhold til HI sitt innlegg.. Hvor hun skriver at det blir holdt et sted de ikke trenger å tenke på barn, samt at kjæresten hennes og eks-elskerinna begge er løssluppen når de er fulle, tyder jo på at det vil bli en dl alkohol i bildet. Så det å foreslå å ta med babyen hadde her i huset vært uaktuelt i det tilfellet. Så derfor svarer jeg ut fra hvordan HI fremstiller det, ikke ut fra mine referanser. Anonymous poster hash: 5f94d...6d2
nasse nøffen Skrevet 20. juli 2015 #36 Skrevet 20. juli 2015 Synes det er dårlig at hun er bedt jeg. De burde ikke være bedt noen av de, DU skulle vært bedt. Bare du!!! Jeg hadde aldri godtatt det, at min mann skulle på en fest med en han hadde vært utro med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå