Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #26 Skrevet 21. juli 2015 Har funnet ut at jeg må ha to vogner. En simo kombi (må ikke være den, men er nå den jeg har), med fire tunge hjul. Den er fenomenal som brøytebil om vinteren og lunere kan babyen knapt ha det. Og en med svingbare fremhjul til vår og sommerbruk og i butikker og ut og inn av bilen, da har vi en easywalker qtro som jeg er strålende fornøyd med. Men den er ikke god i 20cm nysnø eller stiv kuling. Der er simoen konge. 😊 Tror ikke det finnes en vogn som er best på begge felt. Da blir den halvgod på begge. Kan liksom ikke være både solid og kraftig og samtidig liten og lett. Jeg ser det ihvertfall ikke for meg. Men kjøper den om det finnes. Anonymous poster hash: 52595...7c0
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #27 Skrevet 21. juli 2015 Emmaljunga Edge med duo s black air understell. Anonymous poster hash: fa01e...083
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #28 Skrevet 21. juli 2015 Har emmaljunga edge duo med svingbare fremhjul, ELSKER den vogna:-) ja den er stor, men snur på femøren med rette understellet; -) Anonymous poster hash: dda3d...50b Har samme og jeg elsker den også! Anonymous poster hash: fa01e...083
kråkemamma Skrevet 21. juli 2015 #29 Skrevet 21. juli 2015 Babyjogger city elite! Fantastisk vogn på alle måter. Anonymous poster hash: 70e0c...b9e Helt enig. Skulle ønske jeg oppdaget den tidligere, den er helt nødt til å være verdens beste vogn. Den har ikke to hjul foran slik som du ønsker deg, HI, men sjekk den ut likevel. Ligger bra info på Youtube. Jeg er også enig i dette. Eeeeelsker den. Skulle hatt den for leeeeeeenge siden.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #30 Skrevet 21. juli 2015 Babyjogger city mini frarådes. Den er ustødig og tung å trille. Bugaboo bee er helt genial!!! Anonymous poster hash: 41d16...7c3 City Mini GT er en helt annen vogn enn City Mini selv om navnene er til forveksling like. GT er mer lik city elite, bare litt mindre hjul (men samme type hjul). En veldig god vogn Anonymous poster hash: 9f627...9a7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #31 Skrevet 21. juli 2015 Bugaboo Donkey ❤ Anonymous poster hash: 25032...cac
Jakkie Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #32 Skrevet 22. juli 2015 Tusen takk får mange fine tips og svar 😄 Er inne i tenke boksen ennå siden jeg skal beholde simoen siden den er genial i ujevn terreng og vinter. Men trenger en til vår og sommer så jeg skal beholde begge vis jeg kjøper ny 😄 glemte å skrive at gutten min har nettopp blitt 6 månder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå