Jakkie Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 som dere anbefaler ? Har lenge vært i tankene på å bytte vogn. Jeg har en Simo Kombi om jeg synes er veldig tung å kjøre med tanke på at alle fire hjulene er "rette". Jeg vil gjerne høre hvilken vogn dere liker så ser jeg ut i fra der . Jeg skal i hvertfall kjøpe en vogn som har 2 svingbare hjul forand og om det er duo vogn eller bare sportsvogn gjør ikke noe
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Har simo duo og det er den beste vogna jeg har trillet. Har trillet de med svingbare hjul og ja det kan være praktisk men var mer til irritasjon og så var se som ofte ikke så myke med fjøring. Anonymous poster hash: 368dd...c48
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Hadde Simo kombi som bruksvogn hjemme og Brio go til byturer og andre 'asfalt-turer'. Begge er veldig gode til hvert sitt bruk etter min smak. Anonymous poster hash: b0775...707
Jakkie Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2015 Ser mange som har simo combi her, men er lei av den, har bare brukt den til tur ut i skog og mark får den funke fjell til det. Har lyst på en med svingbare hjul som kansje ikke tar så stor plass som er bedre å frakte med i bil og fungerer til by og kjøpesenter turer som ikke tar så mye plass Takk får meningen deres
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Har Emmaljunga edge duo. Utrolig gode dempere på den, den er liksom ikke så "stiv". Veldig god å trille, både på asfalt og på ujevne veier som i feks skog. Beste vogna jeg har prøvd. Jobber i barnehage på småbarn, så har trillet mange forskjellige vogner inn og ut ved legging Også er den utrolig fin! Har den i fargen silver check. Har brukt sportsdelen til storepia til nå, men gnir i fingrene til å ta i bruk den fine bagen når babyen ankommer. Anonymous poster hash: aff25...9f6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Åja, la ikke merke til at du ville ha svingbare hjul beklager Anonymous poster hash: aff25...9f6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Simo Kombi var fin å ha i vinter. Nå har vi brukt Baby Jogger City Mini GT en stund og den er en drøm å trille!! Så lett men samtidig gode hjul (det er det bare GT-varianten som har) Anbefales! Anonymous poster hash: 9f627...9a7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Baby jogger city mini GT er enkel å frakte i bil (slås sammen på ett sekund og tar ingen plass) og er super i butikker osv. Siden du spurte om det Anonymous poster hash: 9f627...9a7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Stokke trailz Anonymous poster hash: 5feb3...ac8
Bustetroll Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Hadde simo kombi som startvogn selv. Bytta til tfk. Den var en drøm!Nå har jeg brio smile og den er enda litt bedre å trille enn tfk. Mye lettere og nettere. Det er for og imot-sider med alle vogner, så du må jo nesten bare prøve deg frem med hva du selv ønsker. Trenger du god plass under? Skal du trille mye på ujevnt føre? Eller har du bil og skal bare ha vogn til korte turer og soving?Tfk:+ Kjempestor plass til barnet+ Integrert myggnetting+ Behagelig å trille+ Gode store hjul+ Masse lommer til dilldall+ ergonomisk sittedel (jeg likte ikke dette)- ekstremt liten plass under vogna, og helt umulig å komme til der, spesielt i liggestilling- den er stor- den blir baktung i liggestilling eller hvis du har ting hengene ved styret- Egonomisk sittestilling. Barnet kan ikke sitte rett oppBrio Smile+ Liten og nett+ Lufthjul+ enorm plass under+ barnet sitter høyt, og kan sitte rett opp+ Sittedelen kan snus begge veier+ Stor kalesje- Ingen lommer- Ganske liten, så har du et langt barn vil den ikke vare så lenge- Litt stiv og hard vogn, litt skranglete i forhold til tfk (brio GO skal være den beste av Go, Smile og Sing. Sing er dårligst)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Brio Go Anonymous poster hash: 31f42...ee0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Brio go!! Anonymous poster hash: cd0db...c62
Serepta Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Easywalker classic. Men tror den har gått ut av produksjon. Suveren trillekomfort.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Babyjogger city elite! Fantastisk vogn på alle måter. Anonymous poster hash: 70e0c...b9e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Stokke Trailz. TFK. Av typen trille, er Maclaren å anbefale. Anonymous poster hash: 48800...5cb
Fullrulle86 Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 (endret) Du MÅ prøve Bugaboo Bee!!! Fantastisk! Liten og lett, og barnet kan sitte begge veier svingbare fremhjul og full liggestilling. Den har alt! Endret 20. juli 2015 av Fullrulle86
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har trillet MANGE vogner og må si at disse tunge 4-hjulingene som noen av simo (les:stridsvogn) og noen av emaljunga modellene er de absolutt verste! Har rett og slett fått senebetennelese i håndledd av dem...Jeg synes personlig at 3-hjulinger med svingbart forhjul er de beste og her er det ikke så veldig stor variasjon mellom de ulike. Både mountain buggy, tfk og bumbleride indie er kjempefine og lette vogner å trille. De svinger omtrent på en 5-øring Ellers er 4-hjulinger med svingbare forhjul også veldig greie. Har egentlig bare ordentlig prøvd prøvd brioGo, men den mener jeg var uten lufthjul, noe som er litt kjipt i brosteinsbyen Bergen Nå vet ikke jeg hvor gammelt barnet ditt er, men om dt er under året ville jeg absolutt investert i en med vendbar sittedel, dette er faktisk nesten det viktigste. Om barnet er større, tror jeg at jeg ville gått for en trille, mer av typen BrioRace eller lignende, for her kan barnet sitte mer rett, noe vi erfarte som en liten revolusjon i forhold til ungens trivsel i vogn Lykke til med valget, det er IKKE lett i vognjungelen Anonymous poster hash: 7871c...be8
Fandens Oldemor Skrevet 20. juli 2015 #20 Skrevet 20. juli 2015 Babyjogger city elite! Fantastisk vogn på alle måter. Anonymous poster hash: 70e0c...b9e Helt enig. Skulle ønske jeg oppdaget den tidligere, den er helt nødt til å være verdens beste vogn. Den har ikke to hjul foran slik som du ønsker deg, HI, men sjekk den ut likevel. Ligger bra info på Youtube.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #21 Skrevet 20. juli 2015 Har emmaljunga edge duo med svingbare fremhjul, ELSKER den vogna:-) ja den er stor, men snur på femøren med rette understellet; -) Anonymous poster hash: dda3d...50b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #22 Skrevet 20. juli 2015 Babyjogger city mini frarådes. Den er ustødig og tung å trille. Bugaboo bee er helt genial!!! Anonymous poster hash: 41d16...7c3
shari_z Skrevet 20. juli 2015 #23 Skrevet 20. juli 2015 BOB Revolution, uten tvil. Den er lite markedsføres i Norge, men det skjønner jeg ikke, så mye som vogn er brukt her i forhold til USA. (Og jeg vil tro BOB Revolution må være en av de mest solgte vogner i USA, den er utrolig populær!) Mannen min var ikke uenig i kjøp av den (vi hadde jo Emmaljunga fra 2001 som vi trodde var god å trille, pluss noen andre vogner), men så heller ikke behovet. Inntil han prøvde den. Da var det bare å kvitte seg med alle de andre. Den triller så lett, snur på en 5-øring, kjennes ikke ut som om man triller på noe, selv i oppover bakker. Kurven under rommer mye og man kommer til den lett. Kan ikke komme med noe negativ som jeg har opplevd med den i de 6 årene var har hatt den, selv om jeg vet at mange vil synes at det at sete er kun forover er en minus. Det har ikke vært det for mine barn og oss som foreldre. Vi har Baby Jogger City Mini 4 hjul som reisevogn, og den er god og har sine bruksområder. Vil tro at City Elite er nesten like god å trille som BOB (hjul størrelse gjør en forskjell), og Summit X3 fra Baby Jogger er nesten helt lik BOB Revolution. Bortsett fra den ene med 4 hjul, så er alle de andre 3-hjul, men stødig og god. Jeg har ikke opplevd problemer med BOB i snø, for eksempel; bare å låse hjulet foran og det er som en drøm. Virkelig anbefales!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #24 Skrevet 20. juli 2015 Bugaboo Cameleon 3 er den beste vognen jeg har trillet. Uten tvil min favoritt, etter å ha testet mange! Anonymous poster hash: c579e...50f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2015 #25 Skrevet 21. juli 2015 Trehjuling ville jeg gått for, med svingbart forhjul. Er selv veldig fornøyd med Bumbleride indie, beste vogna jeg har hatt til å trille tur med og tar liten plass! Anonymous poster hash: 2a613...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå