Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #26 Skrevet 24. juli 2015 Jeg var litt plaget med infiserte talgkjertler/hårsekker da jeg vokset bikinilinjen. Det som hjalp for meg var forsiktig skrubb med såpe med tea tree (jeg brukte Body Shop sin). Tea tree er litt antibakterielt, og skrubbingen hjalp til med å hindre at bakteriene ble "kapslet" inn. (Følte jeg, iallefall ). Anonymous poster hash: 90922...79c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #27 Skrevet 24. juli 2015 Hi her. Jeg dro til den legetimen jeg allerede hadde neste dag, og fant da ut at min egen lege ikke tok ferie før uka etter *slå seg i hodet*. Så da bestilte jeg en ny time samme dag til henne. Jeg fikk antibiotika som jeg nå går på.Smertene var ganske ekstreme da jeg stod oppreist, men det fikk fint å sitte ned. Noe som ikke er så heldig med aktivt barn i hus som ikke forstår at mamma har vondt Uvel fra medisinen og, og en hel haug smertestillende.Men, så for 2 dager siden kom en del av verket ut. Det lettet noe enormt på trykket så jeg er kjempeglad.Den innvendige kulen er der enda, men mye mindre og ikke så ømt lengre. Så jeg håper jo at anti.b tar knekken på dette, eller at resten kommer ut av seg selv det også. Nå har jeg i alle fall ikke så veldig vondt lengre. JUHU!Til du siste, jeg har vært overvektig, så normalvektig, men nå er jeg kanskje et par kilo overvektig igjen. Legen min ba meg skrubbe meg nedentil med medisinsk grønnsåpe, kanskje det kunne hjelpe mot disse kulene jeg har til vanlig. Hvis ingenting hjelper vil jeg vurdere kirurgi, for det er ganske hemmende og flaut.. Orker ikke tanken på at en mann skal se meg nedentil igjen. Anonymous poster hash: a85a6...27c be om resept på dalacin liniment. Smøres på der kulene er. Disse kulene kan være hormonellt betinget og trenger nødvendigvis ikke å ha sammenheng med overvekt. Anonymous poster hash: 44ce4...c38
Sint naken biltyv Skrevet 24. juli 2015 #28 Skrevet 24. juli 2015 Jeg skjønner ikke helt. Får du store byller med kviseguggei underlivet?😳
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #29 Skrevet 24. juli 2015 Hi her. Jeg dro til den legetimen jeg allerede hadde neste dag, og fant da ut at min egen lege ikke tok ferie før uka etter *slå seg i hodet*. Så da bestilte jeg en ny time samme dag til henne. Jeg fikk antibiotika som jeg nå går på.Smertene var ganske ekstreme da jeg stod oppreist, men det fikk fint å sitte ned. Noe som ikke er så heldig med aktivt barn i hus som ikke forstår at mamma har vondt Uvel fra medisinen og, og en hel haug smertestillende.Men, så for 2 dager siden kom en del av verket ut. Det lettet noe enormt på trykket så jeg er kjempeglad.Den innvendige kulen er der enda, men mye mindre og ikke så ømt lengre. Så jeg håper jo at anti.b tar knekken på dette, eller at resten kommer ut av seg selv det også. Nå har jeg i alle fall ikke så veldig vondt lengre. JUHU!Til du siste, jeg har vært overvektig, så normalvektig, men nå er jeg kanskje et par kilo overvektig igjen. Legen min ba meg skrubbe meg nedentil med medisinsk grønnsåpe, kanskje det kunne hjelpe mot disse kulene jeg har til vanlig. Hvis ingenting hjelper vil jeg vurdere kirurgi, for det er ganske hemmende og flaut.. Orker ikke tanken på at en mann skal se meg nedentil igjen. Anonymous poster hash: a85a6...27c be om resept på dalacin liniment. Smøres på der kulene er. Disse kulene kan være hormonellt betinget og trenger nødvendigvis ikke å ha sammenheng med overvekt. Anonymous poster hash: 44ce4...c38 Men vil de ta talg da? Kulene er jo ikke betente.. Anonymous poster hash: a85a6...27c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #30 Skrevet 24. juli 2015 Jeg skjønner ikke helt. Får du store byller med kviseguggei underlivet? Det skjer kanskje en til to ganger i året, men ja. Disse kulene jeg snakker om er tilstoppede talgkjertler. Altså ikke kviser, men små hvite kuler under huden som er fylt med talg. De fleste syntes ikke på utsiden, men jeg kan kjenne dem. De største syns så vidt på utsiden ved at det er litt hvitt der. Men så hender det en sjelden gang at disse talgkjertlene blir betente, da kommer det en stor kvise på str med en ert-drue (varierer). Denne gangen har en av disse kvisene utviklet seg under huden, slik at jeg har fått en stor abcess. Vanligst å få i lysken eller under armen har jeg lest. Anonymous poster hash: a85a6...27c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #31 Skrevet 24. juli 2015 Hi her. Jeg dro til den legetimen jeg allerede hadde neste dag, og fant da ut at min egen lege ikke tok ferie før uka etter *slå seg i hodet*. Så da bestilte jeg en ny time samme dag til henne. Jeg fikk antibiotika som jeg nå går på.Smertene var ganske ekstreme da jeg stod oppreist, men det fikk fint å sitte ned. Noe som ikke er så heldig med aktivt barn i hus som ikke forstår at mamma har vondt Uvel fra medisinen og, og en hel haug smertestillende.Men, så for 2 dager siden kom en del av verket ut. Det lettet noe enormt på trykket så jeg er kjempeglad.Den innvendige kulen er der enda, men mye mindre og ikke så ømt lengre. Så jeg håper jo at anti.b tar knekken på dette, eller at resten kommer ut av seg selv det også. Nå har jeg i alle fall ikke så veldig vondt lengre. JUHU!Til du siste, jeg har vært overvektig, så normalvektig, men nå er jeg kanskje et par kilo overvektig igjen. Legen min ba meg skrubbe meg nedentil med medisinsk grønnsåpe, kanskje det kunne hjelpe mot disse kulene jeg har til vanlig. Hvis ingenting hjelper vil jeg vurdere kirurgi, for det er ganske hemmende og flaut.. Orker ikke tanken på at en mann skal se meg nedentil igjen. Anonymous poster hash: a85a6...27c be om resept på dalacin liniment. Smøres på der kulene er. Disse kulene kan være hormonellt betinget og trenger nødvendigvis ikke å ha sammenheng med overvekt.Anonymous poster hash: 44ce4...c38 Men vil de ta talg da? Kulene er jo ikke betente.. Anonymous poster hash: a85a6...27c ikke talgen, men bakteriene som trives i talgen. Å da vil ike kulene bli betente Anonymous poster hash: 44ce4...c38
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. juli 2015 #32 Skrevet 24. juli 2015 Jeg skjønner ikke helt. Får du store byller med kviseguggei underlivet?😳 Det er veldig vanlig, både hos kvinner og menn.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #33 Skrevet 24. juli 2015 Jeg slet i perioder med sånt.. Det er virkelig helt grusomt! De verste jeg har hatt har Vært på innsiden av lårene, helt med underlivet på en måte, vanskelig å forklare. Jeg måtte gå med plaster konstant, fordi det var så smertefullt når de kom inntil trusene når jeg gikk.. Jeg har måttet åpne de to ganger hos fastlegen. Når de fortsatte å komme tilbake ble jeg henvist til sykehuset. Jeg har operert to ganger på begge sider, og det hjalp en god stund ☺ Verdt et forsøk 😉 Anonymous poster hash: 42fa3...d3a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #34 Skrevet 24. juli 2015 Jeg slet i perioder med sånt.. Det er virkelig helt grusomt! De verste jeg har hatt har Vært på innsiden av lårene, helt med underlivet på en måte, vanskelig å forklare. Jeg måtte gå med plaster konstant, fordi det var så smertefullt når de kom inntil trusene når jeg gikk.. Jeg har måttet åpne de to ganger hos fastlegen. Når de fortsatte å komme tilbake ble jeg henvist til sykehuset. Jeg har operert to ganger på begge sider, og det hjalp en god stund ☺ Verdt et forsøk 😉Anonymous poster hash: 42fa3...d3a Jeg har også slike byller helt øverst på innsiden av lårene. Vondt som f... når de er betente!! Hadde en betent under fødsel, og når jordmor skulle sy kom hun selvfølgelig borti den hele tiden. Bedøvelsen hjalp ikke der gitt :-/ Var det lett å få henvisning og operasjon? Og hvor lenge er en "god stund"? Halvt år, år, fem år?Jeg har prøvd Diclosil, men det hadde ingen effekt i det hele tatt. Jeg tømte en hos legen for noen år siden, men den var på et annet sted. Den kom heldigvis ikke tilbake. Anonymous poster hash: 34299...7f2
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #35 Skrevet 24. juli 2015 Jeg slet i perioder med sånt.. Det er virkelig helt grusomt! De verste jeg har hatt har Vært på innsiden av lårene, helt med underlivet på en måte, vanskelig å forklare. Jeg måtte gå med plaster konstant, fordi det var så smertefullt når de kom inntil trusene når jeg gikk.. Jeg har måttet åpne de to ganger hos fastlegen. Når de fortsatte å komme tilbake ble jeg henvist til sykehuset. Jeg har operert to ganger på begge sider, og det hjalp en god stund ☺ Verdt et forsøk 😉Anonymous poster hash: 42fa3...d3a Jeg har også slike byller helt øverst på innsiden av lårene. Vondt som f... når de er betente!! Hadde en betent under fødsel, og når jordmor skulle sy kom hun selvfølgelig borti den hele tiden. Bedøvelsen hjalp ikke der gitt :-/ Var det lett å få henvisning og operasjon? Og hvor lenge er en "god stund"? Halvt år, år, fem år?Jeg har prøvd Diclosil, men det hadde ingen effekt i det hele tatt. Jeg tømte en hos legen for noen år siden, men den var på et annet sted. Den kom heldigvis ikke tilbake. Anonymous poster hash: 34299...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå