Gå til innhold

Inspirert av barnegruppen på Face

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du gav ditt barn Vallergan for å få det til å sove, ville du lagt ut om det på Facebook? Med navn og bilde, slik at alle fikk vite det?

Anonymous poster hash: 43ec2...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men hadde aldri gjort det.

Anonymous poster hash: 2ef6a...083

Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det, men vet om foreldre som har lagt ut bilder av barna gjennom hele sykdommen, oppdateringer og bildet av sitt døende barn og blitt hyllet for det.

Anonymous poster hash: 91c7a...823
Skrevet

Nei, bevares. Hva er det med vallergan og barnegruppa?

Har ikke fulgt med...

Finner ikke gruppa heller.

Skrevet

Tror de har sperret gruppen for nye medlemmer.

Nei, der var det ei som spurte om vallergan. Et par som var kritiske til det. De ble jo omtrent halshugget der inne, for vallergan var plutselig en ikke- sak å gi til barna sine. Fikk jo respekt av lege ..! Stakkars barn, nå er det mange som vet at de må "dopes" i søvn..

Skrevet

Bare tull. Fins ingen sånn tråd der

Anonymous poster hash: f2306...552

Skrevet

Tror de har sperret gruppen for nye medlemmer.

Nei, der var det ei som spurte om vallergan. Et par som var kritiske til det. De ble jo omtrent halshugget der inne, for vallergan var plutselig en ikke- sak å gi til barna sine. Fikk jo respekt av lege ..! Stakkars barn, nå er det mange som vet at de må "dopes" i søvn..

Resept skulle det stå..

Skrevet

Én skulle tro det er en tulletråd ja, men det er dét ikke. Helt utrolig noen av de mødrene der!

Skrevet

Her er tråden. Måtte gjøre den anonym. 49 kommentarer ja..

post-42-40120_thumb.jpg

Skrevet

Hvem gir vallergan til BABY??

Skrevet

Jeg kommenterte dette i en annen tråd her.

Helt utrolig hvor mange som doper barna sine i søvn! Guess what - det er helt vanlig at små barn ikke sover natta gjennom!

Jeg la inn en saklig kommentar som ble slettet umiddelbart...

Anonymous poster hash: c0ee2...670

Skrevet

Seriøst???? Ingen får da det på resept av lege. Til en baby! Jeg blir såååå forbanna! Hva feiler det folk. Stakkars unger....

Skrevet

Lurer på om de har prøvd skrikekur først? Det virker plutselig ikke så ille nå ☺️

Anonymous poster hash: 3aa5d...a88

Skrevet

Det er helt utrolig! Jeg mistenker at mange leger ikke orker de masete mødrene, at de bare gir etter. Mange mødre som nok ikke er klar for oppgaven med småbarn nei.. Stakkars, stakkars barn. Og enig, plutselig virker ikke skrikekur så ikke nei 😢

Skrevet

Baby på 6 mnd!!!!

Hva er galt med mennesker??!

post-42-80362_thumb.jpg

Skrevet

Hva er galt med legene?

Skulle gjerne visst hva som gjør at de gir resept på vallergan til baby på 6 mnd!!!

Skrevet

Hva er galt med legene?

Skulle gjerne visst hva som gjør at de gir resept på vallergan til baby på 6 mnd!!!

Håper karma tar dem som de aldri har kjent før! 😢

Skrevet

Hva er galt med legene?

Hva er galt med dere som gjør dere til fasit og samtidig kan overprøve en leges vurdering?

Anonymous poster hash: 01e2e...a12

Skrevet

Hva er galt med legene?

Hva er galt med dere som gjør dere til fasit og samtidig kan overprøve en leges vurdering?

Anonymous poster hash: 01e2e...a12

Man DOPER da ikke en baby for at mor og far skal få sove! Vallergan skal ikke gies til barn under 2 år. Det er ikke forsket nok på bivirkninger på små kropper...

Har googlet litt og blir faktisk overrasket over hvor vanlig det er å gi det til babyer/barn.

Man trenger ikke barn om man må dope dem ned. Det er en skam!

Skrevet

Tror da vitterlig ikke at legene gir ut noe for at foreldre skal få sove?!

Anonymous poster hash: 2607d...5dc

Skrevet

Jeg ville ikke lagt ut det på fb nei.. legger ut svært lite ang mine barn.

Jeg hadde selv en baby som sov svært lite og fastlegen foreslo vallergan (8 mndr), men jeg sa nei.. det var en forferdelig tid pga lite søvn, men jeg valgte å bite tenna sammen og stå i det.. hvis et barn får for lite søvn kan det utvikle hjerneskade (da snakker vi under 4 timer i døgnet, mitt sov 5)...i de tilfellene kan jeg forstå at vallergan kan forsvares.. men jeg tenker at det må være noe som ligger bak søvnløsheten, det er ikke normalt at en baby sover så lite.. og da er det heller viktigere å finne ut av årsaken.. jeg måtte kjempe lenge før legene innså at det var en grunn til at min ikke sov.. skulle en liten operasjon til før han sov som en baby skal..

Er overbevist om at leger er litt sløve på det området og skiver ut vallergan for lett.

Anonymous poster hash: 7b50e...9dd

Skrevet

Jeg ville ikke lagt ut det på fb nei.. legger ut svært lite ang mine barn.

Jeg hadde selv en baby som sov svært lite og fastlegen foreslo vallergan (8 mndr), men jeg sa nei.. det var en forferdelig tid pga lite søvn, men jeg valgte å bite tenna sammen og stå i det.. hvis et barn får for lite søvn kan det utvikle hjerneskade (da snakker vi under 4 timer i døgnet, mitt sov 5)...i de tilfellene kan jeg forstå at vallergan kan forsvares.. men jeg tenker at det må være noe som ligger bak søvnløsheten, det er ikke normalt at en baby sover så lite.. og da er det heller viktigere å finne ut av årsaken.. jeg måtte kjempe lenge før legene innså at det var en grunn til at min ikke sov.. skulle en liten operasjon til før han sov som en baby skal..

Er overbevist om at leger er litt sløve på det området og skiver ut vallergan for lett.

Anonymous poster hash: 7b50e...9dd

Det virker sånn ja. Ble sjokkert over hvor mange mødre som lot sine små barn få vallergan, helt ukritisk! Skremmende!

Skrevet

Sjokkert? Så mange mødre gav dette ukritisk? Snakker vi om samme barnegruppe/tråd? Fint å overdrive, men det finnes jo litt grenser da. Høres ut som alle de 49 svarene var for vallergan. Men å si at noen ga dette til barna sine i en kort periode, høres kanskje ikke så interessant ut?

Når det er sagt, er jeg ikke for å gi barna noe som helst pga at mor /far skal få sove. Noe jeg tror er et fåtall som gjør.

Skrevet

Sjokkert? Så mange mødre gav dette ukritisk? Snakker vi om samme barnegruppe/tråd? Fint å overdrive, men det finnes jo litt grenser da. Høres ut som alle de 49 svarene var for vallergan. Men å si at noen ga dette til barna sine i en kort periode, høres kanskje ikke så interessant ut?

Når det er sagt, er jeg ikke for å gi barna noe som helst pga at mor /far skal få sove. Noe jeg tror er et fåtall som gjør.

Har du lest den tråden? Forferdelig lesing! Og stakkars barn som blir utlevert på den måten.. Av sine egne mødre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...