Gå til innhold

greier du spise en stor sjokoladepapir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerter en stor plate på ca 1/2time. Har aldri opplevd å spise så mye søtt at jeg blir kvalm, tror jeg tåler uhorvelige mengder sukker før kroppen sier i fra.

Anonymous poster hash: e37f2...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sjans til det, blir kvalm. Klarer ikke spise en pakke melkerull for den skyld heller. Synes det blir alt, alt for søtt.

Er veldig glad i Snickers, så det kan jeg sluke på noen minutter. Men da bruker jeg resten av kvelden på å være dårlig- men er UTEN tvil verdt det!

Nicket ditt burde vært Snickersnøtt eller noe da ;)

Anonymous poster hash: 4e960...2cc

Takk for forslag. Tror ikke jeg har endret siden jeg var gravid og hadde crush på stratos. Da gikk kunne det gå mangle plater ned på høykant på null komma niks, men takk og pris for at det ikke er slik lengre :P

Skrevet

En plate går lett ned, men den må være kjøleskapskald. Romtemperert sjokolade er ekkelt. 😂

Skrevet

Det klarer jeg fint, null stress. Kan klare to store også.

Jeg er bare så superglad i sjokolade! Spesielt regn freia melkesjokolade.
Eneste gangen jeg ikke klarer å spise sjokolade er vel når den har ligget i kjøleskapet, DET er ekkelt det, den må være romtemperert.

Skrevet

En plate går lett ned, men den må være kjøleskapskald. Romtemperert sjokolade er ekkelt.

Da er vi stikk motsatt, jeg tar kjøleskapsskjokolade litt i microen.

Det smaer jo nada om den kommer fra kjøleskapet..Eller grøss..Frysen!

Skrevet

Er ikkje det minste problematisk å få ned ei plate. Desverre..

Skrevet

Blir kvalm etter en rad. Noen ganger holder det fint med en rute. Annet godteri derimot kan jeg spise litt mere av, men det er sjelden jeg tømmer en hel pose/pakke på en dag.

Skrevet

Før kunne jeg lett klart det, men ikke nå lengre

Anonymous poster hash: bff01...1a5

Skrevet

Har alvorlige problemer med å klare å få den til å vare en time. Når jeg setter i gang er det omtrent som om jeg inhalerer hele greia, det er så fordømt godt. Kan godt bli litt kvalm, men så fort kvalmen er levelig så trapper jeg i meg mer. Skulle virkelig ønske jeg var flinkere når det kom til måtehold :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...