Gå til innhold

greier du spise en stor sjokoladepapir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser du hele på en kveld, eller hvor lang tid bruker du?:)

Anonymous poster hash: 3678a...9e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokoladeplate skulle det selvfølgelig stå

Skrevet

Hvis jeg er sulten så kverker jeg hele på under en time 😁

Anonymous poster hash: 739b1...a5c

Skrevet

Uten problemer, men blir litt kvalm. :P

Anonymous poster hash: de6bb...e56
Skrevet

Spiser du hele på en kveld, eller hvor lang tid bruker du?:)

Nei, ikke i nærheten en gang!😯

Anonymous poster hash: 6c381...d8c

Skrevet

Easy Peasy! På langt under en time.

Anonymous poster hash: 7fc40...291

Skrevet

Ingen problemer med det og mine 10 kg kommer derfra ;)

Nå er de på vei bort og jeg unner meg kun en liten eventyr sjokolade i uken.

Anonymous poster hash: 3d878...8c8

Skrevet

Før gikk en slik med på noen få timer, gjerne flere ganger i uken.. Nå.. Nå holder det med noen få ruter av sjokoladen, om jeg spiser det.. I kveld koser jeg meg med "fruktfat" (liten tallerken med oppdelt frukt) så og si sluttet å spise godis osv... :) Fornøyd med det, for har mer enn nok kg å ta av :P

Skrevet

Har ikke sjans til det, blir kvalm. Klarer ikke spise en pakke melkerull for den skyld heller. Synes det blir alt, alt for søtt.

Er veldig glad i Snickers, så det kan jeg sluke på noen minutter. Men da bruker jeg resten av kvelden på å være dårlig- men er UTEN tvil verdt det!😜

Skrevet

Ja det kan jeg fint klare. Men de siste bitene spiser jeg da bare fordi de er der. Da er det ikke godt lengere egentlig. Spiser gjerne en slik plate om jeg er alene hjemme, for da kjedespiser jeg mest egentlig.

Anonymous poster hash: 8c70c...c02

Skrevet

Hah, skulle ønske jeg ble kvalm av det! Men neida. Jeg kan spise en 200-grams med melkesjokolade (eller hvilken som helst annen sjokolade, i grunnen) på ti minutter. Bring it on. Og dersom jeg fyller på med litt chips etterpå, er jeg klar for mer sjokolade igjen. Eller en halv kilo smågodt med mesteparten sjokolade? Ikke noe problem, borte på under en film.

Det betyr ikke at det er noe som skjer ofte, akkurat - spesielt sunt er det ikke. Men det hadde vært lettere å avstå fra det dersom jeg ikke hadde syntes det var så godt, eller jeg i det minste ble litt kvalm...

Skrevet

Nei, det blir jeg kvalm av. Men jeg kan spise en halv. Skulle ønske jeg ble kvalm av første bit...

Anonymous poster hash: acbb4...313

Skrevet

Jeg klarer en rad, så er jeg dårlig. Tåler ikke sukker så godt.

Skrevet

Ikke noe problem. Prøver å la vær da... 😂 Er langt ifra overvektig, men like usunt er det jo uansett.

Skrevet

Går ned på høykant med dårlig samvittighet etterpå😂.

Anonymous poster hash: be48c...20b

Skrevet

Nei. Klarer en rad. Kaanskje to på en god dag. Om jeg skulle spist hele platen alene, måtte deg blitt fordelt over ca en uke.

Men det får jeg aldri testet ut. Mannen finner den som regel og gjør kål på den ;)

Anonymous poster hash: 37870...b0a

Skrevet

Har ikke sjans til det, blir kvalm. Klarer ikke spise en pakke melkerull for den skyld heller. Synes det blir alt, alt for søtt.

Er veldig glad i Snickers, så det kan jeg sluke på noen minutter. Men da bruker jeg resten av kvelden på å være dårlig- men er UTEN tvil verdt det!

Nicket ditt burde vært Snickersnøtt eller noe da ;) 

Anonymous poster hash: 4e960...2cc

Skrevet

Hah, skulle ønske jeg ble kvalm av det! Men neida. Jeg kan spise en 200-grams med melkesjokolade (eller hvilken som helst annen sjokolade, i grunnen) på ti minutter. Bring it on. Og dersom jeg fyller på med litt chips etterpå, er jeg klar for mer sjokolade igjen. Eller en halv kilo smågodt med mesteparten sjokolade? Ikke noe problem, borte på under en film.

Det betyr ikke at det er noe som skjer ofte, akkurat - spesielt sunt er det ikke. Men det hadde vært lettere å avstå fra det dersom jeg ikke hadde syntes det var så godt, eller jeg i det minste ble litt kvalm...

Ja det kan du tro... jeg klarer ikke å stoppe selv om jeg blir kvalm. :P

Anonymous poster hash: de6bb...e56

Skrevet

Ingen problem med en plate. Kan godt nærme meg to også om jeg har noen timer på meg, men da er det gjerne noen striper igjen når jeg føler meg forsynt.

Skrevet

Hehe nei det vil jeg måtte bruke 3-4 kvelder på.

Skrevet

Lett

Anonymous poster hash: 42032...63a

Skrevet

No problemos. Nam! Men ikke så kult å være uvel og ha dårlig samvittighet etterpå. Men tror det er flere år siden jeg sist gjorde dette, da jeg aldri har så store plater i hus lenger. Fordi hvis jeg har det, går den unna samme kvelden...

Skrevet

Lett som en plett!

Skrevet

Litt letta nå, hadde så dårlig samvittighet og litt kvalm... men er iallfall ikke unormal!:D

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...