eiker92 Skrevet 17. juli 2015 #26 Skrevet 17. juli 2015 Herrigud så lite dere er nødt til å ha å gjøre på kvelden dere som nå sitter HER inne å diskuterer en facebook gruppe dere alle virker så jævelig interessert i å bli medlem i! Har dere tenk over hva dere egentlig driver med? Dere burde virkelig SKAMME DERE! Jeg aner ikke om dere selv har barn, noe jeg regner med siden dere er på et forum som "barn i magen", men at dere kan virkelig synke så lavt å sitte å henge ut andre mødre som har stilt spørsmål på den gruppa kanskje fordi de ikke har andre å spørre?! Jeg syntes utrolig synd på dere som kaller det for fredagsmorro, mens her sitter dere å diskuterer selv om hvor teite folk er, slik at alle og en hver mann kan lese det! og selvfølgelig under anonyme brukernavn! FY SKAM! Ta dere en runde med dere selv og spørr hvorfor i HELVETTE det blir krig her i verden?! Hvorfor mødre tviler på seg selv?! Hvorfor folk til daglig strever for å please andre mennesker?! Jo nettopp pga folk som dere! som sitter her og later som dere er bedrevitere og koser dere på andres bekosning! Ja, kanskje er ikke alle i den gruppa helt slik som deg/dere, men TAKK GUD FOR DET! fordi de sitter ihvertfall ikke på et forum og diskuterer anonymt med andre tullinger om hvordan andre mennesker er! Jeg syntes dere burde vokse opp, og heller stille opp for hverandre! vis dere er så jævelig gode mødre så meld dere inn for å hjelpe andre som lurer, som kanskje ikke har andre å spørre istedenfor å sitte her å rakke ned på de! Hver så snill, gå en runde med dere selv?! Ikke driv å mas etter linker på innlegg folk har skrevet slik at dere kan sitte å små le for dere selv en fredagskveld i sofaen over at andre kanskje ikke har samme tankegang som dere. Prøv heller å se de positive i det, at vi alle kan hjelpe hverandre, og det kan vi ikke med mindre noen spørr om hjelp, noe den gruppa er til! så tenk litt a?! vi lever i 2015?! bare fordi alt er på internett nå om dagen behøver ikke det bety at vi kan henge folk ut over alt bare fordi vi slipper å si det til trynet til folk?! Slutt med dette tullet, og heller behandle hverandre med respekt! Vi har større problemer i verden en at en mor spørr om noe du syntes er dumt, men som kanskje hun syntes er vanskelig å finne ut av?! Ikke alle er skapt med mammaerfaring vettu! man lærer underveis, og man lærer kunn ved å feile og spørre!!! Kjære vene... Anonymous poster hash: fc1b1...17e Hvordan hadde du likt det om noen hang ut deg på nettet anonymt?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #27 Skrevet 17. juli 2015 Herrigud så lite dere er nødt til å ha å gjøre på kvelden dere som nå sitter HER inne å diskuterer en facebook gruppe dere alle virker så jævelig interessert i å bli medlem i! Har dere tenk over hva dere egentlig driver med? Dere burde virkelig SKAMME DERE! Jeg aner ikke om dere selv har barn, noe jeg regner med siden dere er på et forum som "barn i magen", men at dere kan virkelig synke så lavt å sitte å henge ut andre mødre som har stilt spørsmål på den gruppa kanskje fordi de ikke har andre å spørre?! Jeg syntes utrolig synd på dere som kaller det for fredagsmorro, mens her sitter dere å diskuterer selv om hvor teite folk er, slik at alle og en hver mann kan lese det! og selvfølgelig under anonyme brukernavn! FY SKAM! Ta dere en runde med dere selv og spørr hvorfor i HELVETTE det blir krig her i verden?! Hvorfor mødre tviler på seg selv?! Hvorfor folk til daglig strever for å please andre mennesker?! Jo nettopp pga folk som dere! som sitter her og later som dere er bedrevitere og koser dere på andres bekosning! Ja, kanskje er ikke alle i den gruppa helt slik som deg/dere, men TAKK GUD FOR DET! fordi de sitter ihvertfall ikke på et forum og diskuterer anonymt med andre tullinger om hvordan andre mennesker er! Jeg syntes dere burde vokse opp, og heller stille opp for hverandre! vis dere er så jævelig gode mødre så meld dere inn for å hjelpe andre som lurer, som kanskje ikke har andre å spørre istedenfor å sitte her å rakke ned på de! Hver så snill, gå en runde med dere selv?! Ikke driv å mas etter linker på innlegg folk har skrevet slik at dere kan sitte å små le for dere selv en fredagskveld i sofaen over at andre kanskje ikke har samme tankegang som dere. Prøv heller å se de positive i det, at vi alle kan hjelpe hverandre, og det kan vi ikke med mindre noen spørr om hjelp, noe den gruppa er til! så tenk litt a?! vi lever i 2015?! bare fordi alt er på internett nå om dagen behøver ikke det bety at vi kan henge folk ut over alt bare fordi vi slipper å si det til trynet til folk?! Slutt med dette tullet, og heller behandle hverandre med respekt! Vi har større problemer i verden en at en mor spørr om noe du syntes er dumt, men som kanskje hun syntes er vanskelig å finne ut av?! Ikke alle er skapt med mammaerfaring vettu! man lærer underveis, og man lærer kunn ved å feile og spørre!!! Å det måtte du lage deg en konto her for å skrive? Kjære min tid.. Du bekrefter jo bare det vi prøver å poengtere! Anonymous poster hash: bb69f...d42
Firekids Skrevet 17. juli 2015 #28 Skrevet 17. juli 2015 Når DIB nesten har blitt høykultur. Den så jeg ikke komme. 😁
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #29 Skrevet 17. juli 2015 Herrigud så lite dere er nødt til å ha å gjøre på kvelden dere som nå sitter HER inne å diskuterer en facebook gruppe dere alle virker så jævelig interessert i å bli medlem i! Har dere tenk over hva dere egentlig driver med? Dere burde virkelig SKAMME DERE! Jeg aner ikke om dere selv har barn, noe jeg regner med siden dere er på et forum som "barn i magen", men at dere kan virkelig synke så lavt å sitte å henge ut andre mødre som har stilt spørsmål på den gruppa kanskje fordi de ikke har andre å spørre?! Jeg syntes utrolig synd på dere som kaller det for fredagsmorro, mens her sitter dere å diskuterer selv om hvor teite folk er, slik at alle og en hver mann kan lese det! og selvfølgelig under anonyme brukernavn! FY SKAM! Ta dere en runde med dere selv og spørr hvorfor i HELVETTE det blir krig her i verden?! Hvorfor mødre tviler på seg selv?! Hvorfor folk til daglig strever for å please andre mennesker?! Jo nettopp pga folk som dere! som sitter her og later som dere er bedrevitere og koser dere på andres bekosning! Ja, kanskje er ikke alle i den gruppa helt slik som deg/dere, men TAKK GUD FOR DET! fordi de sitter ihvertfall ikke på et forum og diskuterer anonymt med andre tullinger om hvordan andre mennesker er! Jeg syntes dere burde vokse opp, og heller stille opp for hverandre! vis dere er så jævelig gode mødre så meld dere inn for å hjelpe andre som lurer, som kanskje ikke har andre å spørre istedenfor å sitte her å rakke ned på de! Hver så snill, gå en runde med dere selv?! Ikke driv å mas etter linker på innlegg folk har skrevet slik at dere kan sitte å små le for dere selv en fredagskveld i sofaen over at andre kanskje ikke har samme tankegang som dere. Prøv heller å se de positive i det, at vi alle kan hjelpe hverandre, og det kan vi ikke med mindre noen spørr om hjelp, noe den gruppa er til! så tenk litt a?! vi lever i 2015?! bare fordi alt er på internett nå om dagen behøver ikke det bety at vi kan henge folk ut over alt bare fordi vi slipper å si det til trynet til folk?! Slutt med dette tullet, og heller behandle hverandre med respekt! Vi har større problemer i verden en at en mor spørr om noe du syntes er dumt, men som kanskje hun syntes er vanskelig å finne ut av?! Ikke alle er skapt med mammaerfaring vettu! man lærer underveis, og man lærer kunn ved å feile og spørre!!! Kjære vene... Anonymous poster hash: fc1b1...17e Hvordan hadde du likt det om noen hang ut deg på nettet anonymt? Men kjære deg, sånn egentlig burde man kanskje ikke skrive ting på nett da. Alle som vil kan spørre om å bli med i gruppa vil jeg tro. Dette (og det) er INTERNETT. Der burde man trø varsomt. Alle kan i prinsippet lese det. Skriver man under fullt navn, vel da gjør man det. Skjønner du ikke det? Dessuten er det ingen som har nevnt navn. Og de har tydeligvis stoppet å godkjenne nye medlemmer. Hvis din beste venn hadde fortalt deg i all fortrolighet at hun hadde vært utro mot mannen sin og du hadde skrevet det her under fullt navn og navngitt vennen din, da ville jeg skjønt deg. Men, nett er nett. Anonymous poster hash: 09359...3a7
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #30 Skrevet 17. juli 2015 Har venninnen min på overnatting. Vi sitter her i pysjen, eter popcorn og hylskratter så vi holder på å tisse på oss 😂😂😂fantastisk! Anonymous poster hash: aa643...cf1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #31 Skrevet 17. juli 2015 Oj det eskalerte raskt 😹 Anonymous poster hash: 0ded4...dbe
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #32 Skrevet 17. juli 2015 Har venninnen min på overnatting. Vi sitter her i pysjen, eter popcorn og hylskratter så vi holder på å tisse på oss 😂😂😂fantastisk! Anonymous poster hash: aa643...cf1 Skulle ønske jeg var venninnen deres ☺️ Anonymous poster hash: bb69f...d42
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #33 Skrevet 18. juli 2015 Herrigud så lite dere er nødt til å ha å gjøre på kvelden dere som nå sitter HER inne å diskuterer en facebook gruppe dere alle virker så jævelig interessert i å bli medlem i! Har dere tenk over hva dere egentlig driver med? Dere burde virkelig SKAMME DERE! Jeg aner ikke om dere selv har barn, noe jeg regner med siden dere er på et forum som "barn i magen", men at dere kan virkelig synke så lavt å sitte å henge ut andre mødre som har stilt spørsmål på den gruppa kanskje fordi de ikke har andre å spørre?! Jeg syntes utrolig synd på dere som kaller det for fredagsmorro, mens her sitter dere å diskuterer selv om hvor teite folk er, slik at alle og en hver mann kan lese det! og selvfølgelig under anonyme brukernavn! FY SKAM! Ta dere en runde med dere selv og spørr hvorfor i HELVETTE det blir krig her i verden?! Hvorfor mødre tviler på seg selv?! Hvorfor folk til daglig strever for å please andre mennesker?! Jo nettopp pga folk som dere! som sitter her og later som dere er bedrevitere og koser dere på andres bekosning! Ja, kanskje er ikke alle i den gruppa helt slik som deg/dere, men TAKK GUD FOR DET! fordi de sitter ihvertfall ikke på et forum og diskuterer anonymt med andre tullinger om hvordan andre mennesker er! Jeg syntes dere burde vokse opp, og heller stille opp for hverandre! vis dere er så jævelig gode mødre så meld dere inn for å hjelpe andre som lurer, som kanskje ikke har andre å spørre istedenfor å sitte her å rakke ned på de! Hver så snill, gå en runde med dere selv?! Ikke driv å mas etter linker på innlegg folk har skrevet slik at dere kan sitte å små le for dere selv en fredagskveld i sofaen over at andre kanskje ikke har samme tankegang som dere. Prøv heller å se de positive i det, at vi alle kan hjelpe hverandre, og det kan vi ikke med mindre noen spørr om hjelp, noe den gruppa er til! så tenk litt a?! vi lever i 2015?! bare fordi alt er på internett nå om dagen behøver ikke det bety at vi kan henge folk ut over alt bare fordi vi slipper å si det til trynet til folk?! Slutt med dette tullet, og heller behandle hverandre med respekt! Vi har større problemer i verden en at en mor spørr om noe du syntes er dumt, men som kanskje hun syntes er vanskelig å finne ut av?! Ikke alle er skapt med mammaerfaring vettu! man lærer underveis, og man lærer kunn ved å feile og spørre!!! Kjære vene... Anonymous poster hash: fc1b1...17e Hvordan hadde du likt det om noen hang ut deg på nettet anonymt? Det har jeg opplevd😉 og det går over👍🏻 Men jeg er så heldig at om mitt navn blir googlet så kan alle se det som ble skrevet, og hvorfor 😎 Men det er ingen som har skrevet navn her, såvidt jeg vet så var det en problemstilling fra den barnegruppa, som ble nevnt her. Som flere skriver, alt på Internett er tilgjengelig for alle! Dessuten er dere vel ikke så bra på den gruppa heller, som sitter der å dømmer alle her på dib. Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #34 Skrevet 18. juli 2015 Hoho, nå har er det full oppstandelse der etter at de fikk nyss i denne tråden.. Det er virkelig ikke måte på 😂 Anonymous poster hash: bb69f...d42 Trist. Kjenner jeg blir litt oppgitt, selv om jeg verken har lest så mye her/der eller gjort narr. De skriver at vi på dette forumet er uten selvtillit, ressurssvake, feige osv og burde bruke tida på ungene isteden. 1. Hva gjør de selv når de er på Facebook? Det er jo det samme som forumet, like meningsløst.. 2. For min del er jeg her/på Internett når barna sover.. Hva ellers bruke tida på en kveld? Synd de kaster Stein i glasshus nå. Det er forøvrig dumt, uansett hvor på Internett man er, å skrive ting man ikke kan stå for senere. Det vil alltid ligge der, så hvorfor skal de da på død å liv skrive stygt til hverandre der? (Og her...) Anonymous poster hash: fc1b1...17e Og nå truer de med politi.. Anonymous poster hash: bb69f...d42 😂😂😂 Anonymous poster hash: 031ae...af5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #35 Skrevet 18. juli 2015 Hahaha! Politi ja høres fornuftig ut det. Anonymous poster hash: 315b7...d7b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #36 Skrevet 18. juli 2015 Noen som vet om andre, like underholdende, Facebook grupper? Anonymous poster hash: 315b7...d7b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #37 Skrevet 18. juli 2015 Det som er gly er t man an gjenkjenne skrivemåte etc på den gruppen,så man ser hva de forskjellige brukerne HER INNE heter irl ganske lett å finne ut av. Anonymous poster hash: 6ced3...244
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #38 Skrevet 18. juli 2015 Det som er gly er t man an gjenkjenne skrivemåte etc på den gruppen,så man ser hva de forskjellige brukerne HER INNE heter irl ganske lett å finne ut av. Anonymous poster hash: 6ced3...244 Det tviler jeg på... Det er over 10 000 medlemmer i den gruppa. Kan være nesten hvem som helst. Er ikke medlem, bare så det er sagt. Anonymous poster hash: 5d3d0...f5e
Mamma_til_2 Skrevet 18. juli 2015 #39 Skrevet 18. juli 2015 Det som er gly er t man an gjenkjenne skrivemåte etc på den gruppen,så man ser hva de forskjellige brukerne HER INNE heter irl ganske lett å finne ut av. Anonymous poster hash: 6ced3...244 Du har vell bra lite og gjøre om du gidder og sette deg og sammenligne skrivetyper bare for og finne ut om hvem som er hvem her og der! Og om du gjør det så anbefalerjeg deg og oppsøke en psykolog.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #40 Skrevet 18. juli 2015 Haha dette er jo for ARTIG! Anonymous poster hash: d4b47...f4b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #41 Skrevet 18. juli 2015 Herregud! Jeg er selv medlem av gruppa på FB og har skrevet der et par ganger. De fleste der er oppegående mennesker med vanlige spørsmål som har med barn og graviditet å gjøre. Eneste forskjell mellom den gruppa og dib er at folk bruker fullt navn og ikke sitter og rakker ned på andre, istedenfor så hjelper de hverandre. Jeg syns virkelig synd på dere som må rakke ned på andre folk, og tenker at dere må ha en eller to løse skruer. Anonymous poster hash: 0ea92...d8d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #42 Skrevet 18. juli 2015 Herregud! Jeg er selv medlem av gruppa på FB og har skrevet der et par ganger. De fleste der er oppegående mennesker med vanlige spørsmål som har med barn og graviditet å gjøre. Eneste forskjell mellom den gruppa og dib er at folk bruker fullt navn og ikke sitter og rakker ned på andre, istedenfor så hjelper de hverandre. Jeg syns virkelig synd på dere som må rakke ned på andre folk, og tenker at dere må ha en eller to løse skruer. Anonymous poster hash: 0ea92...d8d Mulig jeg har gått glipp av noe, men hvilken tråd rakker ned på de på gruppa? Virker mer som storm i vannglass. du bør lese noen av svarene på den sida litt bedre, er mange som ikke er så hyggelige der heller. Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #43 Skrevet 18. juli 2015 Det som er gly er t man an gjenkjenne skrivemåte etc på den gruppen,så man ser hva de forskjellige brukerne HER INNE heter irl ganske lett å finne ut av. Anonymous poster hash: 6ced3...244 Kanskje du bør finne deg en sunnere hobby..? Høres ikke helt sunt ut😕 Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #44 Skrevet 18. juli 2015 Henter meg litt popcorn til frokost.. Anonymous poster hash: bb69f...d42
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #45 Skrevet 18. juli 2015 Noen som vet om andre, like underholdende, Facebook grupper? Anonymous poster hash: 315b7...d7b Ja. Sjekk ut "nei til sex, ja til jesus" den er hysterisk! Anonymous poster hash: 72bcd...e17
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #46 Skrevet 18. juli 2015 Det som er litt skummelt er at det finnes så mange rare mennesker. Ikke at vi på dib er så bra støtt 😂 Men her inne er det mye tulletråder og jeg tror (og håper) at det som blir skrevet av dritt her, ikke gjenspeiler personen i virkeligheten, mens på samtlige Facebook grupper er de "seriøse" og ser ikke lenger enn nesa si. 😐 Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #47 Skrevet 18. juli 2015 Noen som vet om andre, like underholdende, Facebook grupper? Anonymous poster hash: 315b7...d7b Ja. Sjekk ut "nei til sex, ja til jesus" den er hysterisk! Anonymous poster hash: 72bcd...e17 Måtte sjekke, og Oj!!!😮😮😂 Anonymous poster hash: ee812...29c
Gustav Klitt Skrevet 18. juli 2015 #48 Skrevet 18. juli 2015 Noen som vet om andre, like underholdende, Facebook grupper? Anonymous poster hash: 315b7...d7b Ja. Sjekk ut "nei til sex, ja til jesus" den er hysterisk! Anonymous poster hash: 72bcd...e17 Måtte sjekke, og Oj!!!😮😮😂 Anonymous poster hash: ee812...29c Det er jo selvfølgelig en tulleside. Hallo.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #49 Skrevet 18. juli 2015 Haha digger hun som kaller oss ironisk for Einstein og selv virker som et sv tidenest dummeste stakkars! Skriver "man kan være i en slik gruppe selvom man ikke har barn" prøver å sette noen på plass, så skriver admin under at man faktisk må ha et barn for å få være med i gruppen og at det står i reglene.. Diss! Mange av de virker rett og slett dumme, men mange kommer fra veldig små byer der det muligens florerer av innavl? Anonymous poster hash: ccd8d...f09
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2015 #50 Skrevet 18. juli 2015 Noen som vet om andre, like underholdende, Facebook grupper? Anonymous poster hash: 315b7...d7b Ja. Sjekk ut "nei til sex, ja til jesus" den er hysterisk! Anonymous poster hash: 72bcd...e17 Måtte sjekke, og Oj!!!😮😮😂 Anonymous poster hash: ee812...29c Det er jo selvfølgelig en tulleside. Hallo. Haha😂 Såpass skjønte jeg også😉 Anonymous poster hash: ee812...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå