Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Dere burde bli med i BARNEGRUPPEN-spørsmål/svar på face.. Akkurat som på dib men med fullt navn og bilde. Mye god underholdning der 😂😂😂 Anonymous poster hash: bb69f...d42
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Mye av det er faktisk skremmende, men du har helt rett. Det er dib med fullt navn og bilde. Og der får man jo også se da at ikke alle er like "oppegående" som man kanskje i utgangspunktet går utifra, hvis man tar en kikk inn på profilene til folk. Så jeg lurer på om vi kanskje er litt kjappe med å være kritiske her inne på dib? Noen mennesker som stiller borti natta spørsmål eller meninger trenger kanskje bare litt veiledning og opplysning? Anonymous poster hash: d098b...d60
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Er medlem, mest fordi det er litt gøy å se hva folk svarer.. 😜 tidsfordriv når unga er i seng 👍🏻 Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Kun medlem for underholdningens skyld ja! For en gruppe, for noen spørsmål, for noen mødre og for noen spørsmål! Fantastisk!! Anonymous poster hash: b9429...9c1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Jeg finner den ikke 😦 Anonymous poster hash: 5d3d0...f5e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Er en del medlemmer der jeg vet ikke har barn i det heletatt, og ikke har kontakt med barn i det daglige, så er ikke rart det kommer merkelige svar... Gitt beskjed til admin, men det hjelper jo lite Anonymous poster hash: b535e...3ab
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Har hørt mye om den gruppen, kommer ikke til å melde meg inn... Vil ikke assosieres med gjengen som frekventerer der! Anonymous poster hash: 1880c...0b9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #8 Skrevet 17. juli 2015 Jeg finner den ikke 😦 Anonymous poster hash: 5d3d0...f5e Jeg skreiv feil. Barneguppe, ikke barnegruppeN Anonymous poster hash: bb69f...d42
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Godkjenn meg daaaaa! Anonymous poster hash: 9069f...698
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Godkjenn meg daaaaa! Anonymous poster hash: 9069f...698 Tviler på flere blir godkjent, kom akkurat et innlegg om at noen på et anonymforum sitter å gjør narr av spørsmålene..?😕 Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 De har stopp av nye medlemmer pga. At innlegg har blitt delt her Anonymous poster hash: 62e35...a29
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #12 Skrevet 17. juli 2015 Ok, gjengi noe av det som har blitt skrevet i stedet da!! Anonymous poster hash: 315b7...d7b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #13 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har ikke lest så mye der, men synes ikke spørsmålene er så dumme som flere skal ha det til. Er heller svarene 😐 Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #14 Skrevet 17. juli 2015 Hoho, nå har er det full oppstandelse der etter at de fikk nyss i denne tråden.. Det er virkelig ikke måte på 😂 Anonymous poster hash: bb69f...d42
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #15 Skrevet 17. juli 2015 Hoho, nå har er det full oppstandelse der etter at de fikk nyss i denne tråden.. Det er virkelig ikke måte på 😂 Anonymous poster hash: bb69f...d42 Trist. Kjenner jeg blir litt oppgitt, selv om jeg verken har lest så mye her/der eller gjort narr. De skriver at vi på dette forumet er uten selvtillit, ressurssvake, feige osv og burde bruke tida på ungene isteden. 1. Hva gjør de selv når de er på Facebook? Det er jo det samme som forumet, like meningsløst.. 2. For min del er jeg her/på Internett når barna sover.. Hva ellers bruke tida på en kveld? Synd de kaster Stein i glasshus nå. Det er forøvrig dumt, uansett hvor på Internett man er, å skrive ting man ikke kan stå for senere. Det vil alltid ligge der, så hvorfor skal de da på død å liv skrive stygt til hverandre der? (Og her...) Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #16 Skrevet 17. juli 2015 Hoho, nå har er det full oppstandelse der etter at de fikk nyss i denne tråden.. Det er virkelig ikke måte på 😂 Anonymous poster hash: bb69f...d42 Trist. Kjenner jeg blir litt oppgitt, selv om jeg verken har lest så mye her/der eller gjort narr. De skriver at vi på dette forumet er uten selvtillit, ressurssvake, feige osv og burde bruke tida på ungene isteden. 1. Hva gjør de selv når de er på Facebook? Det er jo det samme som forumet, like meningsløst.. 2. For min del er jeg her/på Internett når barna sover.. Hva ellers bruke tida på en kveld? Synd de kaster Stein i glasshus nå. Det er forøvrig dumt, uansett hvor på Internett man er, å skrive ting man ikke kan stå for senere. Det vil alltid ligge der, så hvorfor skal de da på død å liv skrive stygt til hverandre der? (Og her...) Anonymous poster hash: fc1b1...17e Og nå truer de med politi.. Anonymous poster hash: bb69f...d42
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #17 Skrevet 17. juli 2015 Hoho, nå har er det full oppstandelse der etter at de fikk nyss i denne tråden.. Det er virkelig ikke måte på Anonymous poster hash: bb69f...d42 Trist. Kjenner jeg blir litt oppgitt, selv om jeg verken har lest så mye her/der eller gjort narr. De skriver at vi på dette forumet er uten selvtillit, ressurssvake, feige osv og burde bruke tida på ungene isteden. 1. Hva gjør de selv når de er på Facebook? Det er jo det samme som forumet, like meningsløst.. 2. For min del er jeg her/på Internett når barna sover.. Hva ellers bruke tida på en kveld? Synd de kaster Stein i glasshus nå. Det er forøvrig dumt, uansett hvor på Internett man er, å skrive ting man ikke kan stå for senere. Det vil alltid ligge der, så hvorfor skal de da på død å liv skrive stygt til hverandre der? (Og her...)Anonymous poster hash: fc1b1...17e Og nå truer de med politi..Anonymous poster hash: bb69f...d42 Å herregud så tafatt! Politi? Det er Internett. God dag mann... Og ja, det blir kasta sten i glass hus både der og her Anonymous poster hash: d098b...d60
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #18 Skrevet 17. juli 2015 Hoho, nå har er det full oppstandelse der etter at de fikk nyss i denne tråden.. Det er virkelig ikke måte på Anonymous poster hash: bb69f...d42 Trist. Kjenner jeg blir litt oppgitt, selv om jeg verken har lest så mye her/der eller gjort narr. De skriver at vi på dette forumet er uten selvtillit, ressurssvake, feige osv og burde bruke tida på ungene isteden. 1. Hva gjør de selv når de er på Facebook? Det er jo det samme som forumet, like meningsløst.. 2. For min del er jeg her/på Internett når barna sover.. Hva ellers bruke tida på en kveld? Synd de kaster Stein i glasshus nå. Det er forøvrig dumt, uansett hvor på Internett man er, å skrive ting man ikke kan stå for senere. Det vil alltid ligge der, så hvorfor skal de da på død å liv skrive stygt til hverandre der? (Og her...)Anonymous poster hash: fc1b1...17e Og nå truer de med politi..Anonymous poster hash: bb69f...d42 Å herregud så tafatt! Politi? Det er Internett. God dag mann... Og ja, det blir kasta sten i glass hus både der og her Anonymous poster hash: d098b...d60 Godt vi har enorme politiressurser da..😳 Noen som vet hva som er blitt skrevet her, som gjør at de nå rakker ned på forumet? Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #19 Skrevet 17. juli 2015 Hoho, nå har er det full oppstandelse der etter at de fikk nyss i denne tråden.. Det er virkelig ikke måte på Anonymous poster hash: bb69f...d42 Trist. Kjenner jeg blir litt oppgitt, selv om jeg verken har lest så mye her/der eller gjort narr. De skriver at vi på dette forumet er uten selvtillit, ressurssvake, feige osv og burde bruke tida på ungene isteden. 1. Hva gjør de selv når de er på Facebook? Det er jo det samme som forumet, like meningsløst.. 2. For min del er jeg her/på Internett når barna sover.. Hva ellers bruke tida på en kveld? Synd de kaster Stein i glasshus nå. Det er forøvrig dumt, uansett hvor på Internett man er, å skrive ting man ikke kan stå for senere. Det vil alltid ligge der, så hvorfor skal de da på død å liv skrive stygt til hverandre der? (Og her...)Anonymous poster hash: fc1b1...17e Og nå truer de med politi..Anonymous poster hash: bb69f...d42 Å herregud så tafatt! Politi? Det er Internett. God dag mann... Og ja, det blir kasta sten i glass hus både der og her Anonymous poster hash: d098b...d60 Godt vi har enorme politiressurser da..😳Noen som vet hva som er blitt skrevet her, som gjør at de nå rakker ned på forumet? Anonymous poster hash: fc1b1...17e Det er denne tråden de hisser seg så opp for. Får nesten litt dårlig samvittighet. Ante ikke de skulle ta det SÅ tungt. Ville bare tipse om litt fredagsunderholdning.. Anonymous poster hash: bb69f...d42
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #20 Skrevet 17. juli 2015 De er jo like gale som de i den barnevernsgruppa. Se ikke bort fra at enkelte av dem frekventerer begge. Anonymous poster hash: b0eb4...ce8
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #21 Skrevet 17. juli 2015 Jeg vil også inn å se de gærne damene! 😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: ffc8b...a7c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #22 Skrevet 17. juli 2015 Herregud, de går jo helt bananas der nå.. Det begynte med det innlegget jeg skrev her om hun ene som hadde sønnen som fossblødde fra øret, og lurte på hva hun skulle gjøre. Ville heller ikke vekke barnet, for det sov så fint 😳 Anonymous poster hash: b9429...9c1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #23 Skrevet 17. juli 2015 Herregud, de går jo helt bananas der nå.. Det begynte med det innlegget jeg skrev her om hun ene som hadde sønnen som fossblødde fra øret, og lurte på hva hun skulle gjøre. Ville heller ikke vekke barnet, for det sov så fint 😳 Anonymous poster hash: b9429...9c1 Link til den tråden din? Anonymous poster hash: bb69f...d42
eiker92 Skrevet 17. juli 2015 #24 Skrevet 17. juli 2015 Herrigud så lite dere er nødt til å ha å gjøre på kvelden dere som nå sitter HER inne å diskuterer en facebook gruppe dere alle virker så jævelig interessert i å bli medlem i! Har dere tenk over hva dere egentlig driver med? Dere burde virkelig SKAMME DERE! Jeg aner ikke om dere selv har barn, noe jeg regner med siden dere er på et forum som "barn i magen", men at dere kan virkelig synke så lavt å sitte å henge ut andre mødre som har stilt spørsmål på den gruppa kanskje fordi de ikke har andre å spørre?! Jeg syntes utrolig synd på dere som kaller det for fredagsmorro, mens her sitter dere å diskuterer selv om hvor teite folk er, slik at alle og en hver mann kan lese det! og selvfølgelig under anonyme brukernavn! FY SKAM! Ta dere en runde med dere selv og spørr hvorfor i HELVETTE det blir krig her i verden?! Hvorfor mødre tviler på seg selv?! Hvorfor folk til daglig strever for å please andre mennesker?! Jo nettopp pga folk som dere! som sitter her og later som dere er bedrevitere og koser dere på andres bekosning! Ja, kanskje er ikke alle i den gruppa helt slik som deg/dere, men TAKK GUD FOR DET! fordi de sitter ihvertfall ikke på et forum og diskuterer anonymt med andre tullinger om hvordan andre mennesker er! Jeg syntes dere burde vokse opp, og heller stille opp for hverandre! vis dere er så jævelig gode mødre så meld dere inn for å hjelpe andre som lurer, som kanskje ikke har andre å spørre istedenfor å sitte her å rakke ned på de! Hver så snill, gå en runde med dere selv?! Ikke driv å mas etter linker på innlegg folk har skrevet slik at dere kan sitte å små le for dere selv en fredagskveld i sofaen over at andre kanskje ikke har samme tankegang som dere. Prøv heller å se de positive i det, at vi alle kan hjelpe hverandre, og det kan vi ikke med mindre noen spørr om hjelp, noe den gruppa er til! så tenk litt a?! vi lever i 2015?! bare fordi alt er på internett nå om dagen behøver ikke det bety at vi kan henge folk ut over alt bare fordi vi slipper å si det til trynet til folk?! Slutt med dette tullet, og heller behandle hverandre med respekt! Vi har større problemer i verden en at en mor spørr om noe du syntes er dumt, men som kanskje hun syntes er vanskelig å finne ut av?! Ikke alle er skapt med mammaerfaring vettu! man lærer underveis, og man lærer kunn ved å feile og spørre!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #25 Skrevet 17. juli 2015 Herrigud så lite dere er nødt til å ha å gjøre på kvelden dere som nå sitter HER inne å diskuterer en facebook gruppe dere alle virker så jævelig interessert i å bli medlem i! Har dere tenk over hva dere egentlig driver med? Dere burde virkelig SKAMME DERE! Jeg aner ikke om dere selv har barn, noe jeg regner med siden dere er på et forum som "barn i magen", men at dere kan virkelig synke så lavt å sitte å henge ut andre mødre som har stilt spørsmål på den gruppa kanskje fordi de ikke har andre å spørre?! Jeg syntes utrolig synd på dere som kaller det for fredagsmorro, mens her sitter dere å diskuterer selv om hvor teite folk er, slik at alle og en hver mann kan lese det! og selvfølgelig under anonyme brukernavn! FY SKAM! Ta dere en runde med dere selv og spørr hvorfor i HELVETTE det blir krig her i verden?! Hvorfor mødre tviler på seg selv?! Hvorfor folk til daglig strever for å please andre mennesker?! Jo nettopp pga folk som dere! som sitter her og later som dere er bedrevitere og koser dere på andres bekosning! Ja, kanskje er ikke alle i den gruppa helt slik som deg/dere, men TAKK GUD FOR DET! fordi de sitter ihvertfall ikke på et forum og diskuterer anonymt med andre tullinger om hvordan andre mennesker er! Jeg syntes dere burde vokse opp, og heller stille opp for hverandre! vis dere er så jævelig gode mødre så meld dere inn for å hjelpe andre som lurer, som kanskje ikke har andre å spørre istedenfor å sitte her å rakke ned på de! Hver så snill, gå en runde med dere selv?! Ikke driv å mas etter linker på innlegg folk har skrevet slik at dere kan sitte å små le for dere selv en fredagskveld i sofaen over at andre kanskje ikke har samme tankegang som dere. Prøv heller å se de positive i det, at vi alle kan hjelpe hverandre, og det kan vi ikke med mindre noen spørr om hjelp, noe den gruppa er til! så tenk litt a?! vi lever i 2015?! bare fordi alt er på internett nå om dagen behøver ikke det bety at vi kan henge folk ut over alt bare fordi vi slipper å si det til trynet til folk?! Slutt med dette tullet, og heller behandle hverandre med respekt! Vi har større problemer i verden en at en mor spørr om noe du syntes er dumt, men som kanskje hun syntes er vanskelig å finne ut av?! Ikke alle er skapt med mammaerfaring vettu! man lærer underveis, og man lærer kunn ved å feile og spørre!!! Kjære vene... Anonymous poster hash: fc1b1...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå