Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. juli 2015 #26 Skrevet 17. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0 Jeg kan ikke ha på meg rød kjole i bryllupet, jeg kler ikke rødt dessverre ... Anonymous poster hash: eecab...627 Hm, kinkig situasjon. Kan du ikke planlegge å ha sex med han igjen? Da kan du nemlig gå med grønn kjole. Eventuelt kan du gå med sort kjole for å symbolisere din sorg over at ditt livs beste knull skal gifte seg med noen andre. Håper du finner ut av det😚😘😗Mhm, jeg kan ha sex med han når jeg vil sa han ... Anonymous poster hash: eecab...627 Da ville jeg gått for grønn. Kos deg i bryllupet😙Tull. Hun må reise seg i kirka og protestere hylende og gråtende rett før presten erklærer dem for rette ektefølt å være. Dele detaljer med hele brudefølget og fornøyd se det hele gå til helvete 😈 Ooh, det hadde vært noe. Fordelen med det er at etter et slikt opptrinn er det INGEN som hadde brydd seg om fargen på kjolen hennes.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #28 Skrevet 20. juli 2015 Hvordan gikk bryllupet? Anonymous poster hash: c2d52...928
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #29 Skrevet 20. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0 Jeg kan ikke ha på meg rød kjole i bryllupet, jeg kler ikke rødt dessverre ... Anonymous poster hash: eecab...627 Hm, kinkig situasjon. Kan du ikke planlegge å ha sex med han igjen? Da kan du nemlig gå med grønn kjole. Eventuelt kan du gå med sort kjole for å symbolisere din sorg over at ditt livs beste knull skal gifte seg med noen andre. Håper du finner ut av det😚😘😗 Mhm, jeg kan ha sex med han når jeg vil sa han ... Anonymous poster hash: eecab...627 Bli jo litt vanskelig siden dere ikke bor på samme sted?! Dere var jo bare på hjemstedet nå pgabryllupet?! Tror ikke et sekund på denne historien nei! Anonymous poster hash: 55733...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå