Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #1 Skrevet 17. juli 2015 Skal i bryllup i morgen til min tidligere kjæreste (vi har holdt kontakten KUN som venner). Vi har vært på hjemstedet vårt denne uka for forberedelser. I går kveld skulle vi to dra til lokalet for å sette klart diverse... Vi sto og mimret om umgdomstida da jeg plutselig kysset han ... Han dyttet meg ikke bort MEN kysset meg tilbake og vips så lå jeg på en sofa i lokalet og ble slikket .... Fikk DEN orgasmen, herregud som jeg ristet .... Etter orgasmen gikk jeg ned på han og sugde han til han nesten kom ... Herregud....han dyttet meg på sofaen og hardknulla meg bakfra... Herregud .... Anonymous poster hash: eecab...627
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Snork 😴😴😴😴 Anonymous poster hash: c4331...57e
Gjest Minnieropptatt Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Ta på deg en grønn kjole, eller var det rød?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Må legge til at bruden kom til lokalet like etterpå ... Flaks vi ikke ble fersket ... Anonymous poster hash: eecab...627
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0 Jeg kan ikke ha på meg rød kjole i bryllupet, jeg kler ikke rødt dessverre ... Anonymous poster hash: eecab...627
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #8 Skrevet 17. juli 2015 Må legge til at bruden kom til lokalet like etterpå ... Flaks vi ikke ble fersket ... Anonymous poster hash: eecab...627 Ja kjempe flaks 😂 Anonymous poster hash: 9c2f8...c5d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Stakkars brura Anonymous poster hash: c2d52...928
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Må legge til at bruden kom til lokalet like etterpå ... Flaks vi ikke ble fersket ... Anonymous poster hash: eecab...627 Ja kjempe flaks 😂 Anonymous poster hash: 9c2f8...c5d Ja det var flaks... Hadde følt meg utilpassi bryllupet hvis hun hadde sett oss.. Anonymous poster hash: eecab...627
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #11 Skrevet 17. juli 2015 Må legge til at bruden kom til lokalet like etterpå ... Flaks vi ikke ble fersket ... Anonymous poster hash: eecab...627 Ja kjempe flaks 😂 Anonymous poster hash: 9c2f8...c5d Ja det var flaks... Hadde følt meg utilpassi bryllupet hvis hun hadde sett oss.. Anonymous poster hash: eecab...627 Puh, flaks! Håper du sitter nært brudgommen slik at dere kan beinflørte under middagen...kan jo bli riktig romantisk. Du må holde oss oppdatert! Anonymous poster hash: 8f03c...f92
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #12 Skrevet 17. juli 2015 Må legge til at bruden kom til lokalet like etterpå ... Flaks vi ikke ble fersket ... Anonymous poster hash: eecab...627 Ja kjempe flaks 😂 Anonymous poster hash: 9c2f8...c5d Ja det var flaks... Hadde følt meg utilpassi bryllupet hvis hun hadde sett oss.. Anonymous poster hash: eecab...627 Puh, flaks! Håper du sitter nært brudgommen slik at dere kan beinflørte under middagen...kan jo bli riktig romantisk. Du må holde oss oppdatert! Anonymous poster hash: 8f03c...f92 Mannen min er brudgommens forlover, så ja vi skal sitte nærme hverandre ... Anonymous poster hash: eecab...627
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. juli 2015 #13 Skrevet 17. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0 Jeg kan ikke ha på meg rød kjole i bryllupet, jeg kler ikke rødt dessverre ... Anonymous poster hash: eecab...627 Hm, kinkig situasjon. Kan du ikke planlegge å ha sex med han igjen? Da kan du nemlig gå med grønn kjole. Eventuelt kan du gå med sort kjole for å symbolisere din sorg over at ditt livs beste knull skal gifte seg med noen andre. Håper du finner ut av det😚😘😗
¤Hippie¤ Skrevet 17. juli 2015 #14 Skrevet 17. juli 2015 Må legge til at bruden kom til lokalet like etterpå ... Flaks vi ikke ble fersket ... Anonymous poster hash: eecab...627 Ja kjempe flaks 😂 Anonymous poster hash: 9c2f8...c5d Ja det var flaks... Hadde følt meg utilpassi bryllupet hvis hun hadde sett oss.. Anonymous poster hash: eecab...627 Haha, ja huttetu! Synd du stod bakerst i køen da samvittighet og grenser ble delt ut.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #15 Skrevet 17. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0 Jeg kan ikke ha på meg rød kjole i bryllupet, jeg kler ikke rødt dessverre ... Anonymous poster hash: eecab...627 Hm, kinkig situasjon. Kan du ikke planlegge å ha sex med han igjen? Da kan du nemlig gå med grønn kjole. Eventuelt kan du gå med sort kjole for å symbolisere din sorg over at ditt livs beste knull skal gifte seg med noen andre. Håper du finner ut av det😚😘😗 Mhm, jeg kan ha sex med han når jeg vil sa han ... Anonymous poster hash: eecab...627
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #16 Skrevet 17. juli 2015 Haha ok. Takk for opplysningen Anonymous poster hash: c6729...fce
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #17 Skrevet 17. juli 2015 Ta det i bryllupstalen Anonymous poster hash: add66...d6b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #18 Skrevet 17. juli 2015 Lukter Å Anonymous poster hash: b7d94...5c2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #19 Skrevet 17. juli 2015 Bor dere på en øde øy med kun... 4 mennesker? Bra at alle liker hverandre da. Anonymous poster hash: 9eeec...842
Luksusdyret Skrevet 17. juli 2015 #20 Skrevet 17. juli 2015 Må legge til at bruden kom til lokalet like etterpå ... Flaks vi ikke ble fersket ... Anonymous poster hash: eecab...627 Ja kjempe flaks Anonymous poster hash: 9c2f8...c5d Ja det var flaks... Hadde følt meg utilpassi bryllupet hvis hun hadde sett oss.. Anonymous poster hash: eecab...627 Det hadde du vel sluppet for da hadde det ikke blitt noe bryllup?
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. juli 2015 #21 Skrevet 17. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0 Jeg kan ikke ha på meg rød kjole i bryllupet, jeg kler ikke rødt dessverre ... Anonymous poster hash: eecab...627 Hm, kinkig situasjon. Kan du ikke planlegge å ha sex med han igjen? Da kan du nemlig gå med grønn kjole. Eventuelt kan du gå med sort kjole for å symbolisere din sorg over at ditt livs beste knull skal gifte seg med noen andre. Håper du finner ut av det😚😘😗 Mhm, jeg kan ha sex med han når jeg vil sa han ... Anonymous poster hash: eecab...627 Da ville jeg gått for grønn. Kos deg i bryllupet😙
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #22 Skrevet 17. juli 2015 Eller ha en firkant... Anonymous poster hash: 2015f...f62
skjotta Skrevet 17. juli 2015 #23 Skrevet 17. juli 2015 Husk rød kjole, og pass deg for Karma!! Anonymous poster hash: 63192...7b0 Jeg kan ikke ha på meg rød kjole i bryllupet, jeg kler ikke rødt dessverre ... Anonymous poster hash: eecab...627 Hm, kinkig situasjon. Kan du ikke planlegge å ha sex med han igjen? Da kan du nemlig gå med grønn kjole. Eventuelt kan du gå med sort kjole for å symbolisere din sorg over at ditt livs beste knull skal gifte seg med noen andre. Håper du finner ut av det😚😘😗Mhm, jeg kan ha sex med han når jeg vil sa han ... Anonymous poster hash: eecab...627 Da ville jeg gått for grønn. Kos deg i bryllupet😙 Tull. Hun må reise seg i kirka og protestere hylende og gråtende rett før presten erklærer dem for rette ektefølt å være. Dele detaljer med hele brudefølget og fornøyd se det hele gå til helvete 😈
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #25 Skrevet 17. juli 2015 Og jeg liksom bare, shit, liksom... Anonymous poster hash: bfa9e...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå