Gå til innhold

Date en fyr med laktose'intoleranse'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke på han som et oppussingsobjekt, jeg bare reagerer på at han mener han er "allergisk" fordi det liksom er mote. Hadde han vært allergisk hadde han vel ikke spist pølse med melk?

Egentlig er det nok det at jeg helst ikke vil ha en mann som ikke drikker melk.. Og som er feit.. Men jeg må ha en mann som drikker melk

Anonymous poster hash: 021e3...529

Det går da fint an å reagere på å drikke melk (evt mat med mye melk i), selv om han ikke reagerer på den lille mengden melk det er i pølser.

Spiser han veldig mye pølser da?

Han er uansett ikke rette mannen for deg (evt så er ikke du rette damen for han).

Anonymous poster hash: 479d9...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spiser veldig mye dritt ja. Når vi er på restaurant ber han alltid om laktosefri saus, men hva faen? Han spiser jo pølser.

En gang han var hos meg lagde jeg milkshake og sa den var laktosefri, og han var like feit både før og etter

Skrevet

Jeg ser ikke på han som et oppussingsobjekt, jeg bare reagerer på at han mener han er "allergisk" fordi det liksom er mote. Hadde han vært allergisk hadde han vel ikke spist pølse med melk?

Egentlig er det nok det at jeg helst ikke vil ha en mann som ikke drikker melk.. Og som er feit.. Men jeg må ha en mann som drikker melk

Folk som reagerer på laktose kan spise mat med melk hvis det er varmebehandlet. Dette er forskjellig fra mennesker til mennesker.

Han er feit pga latskap da min mann har cøliaki og laktoseintoleranse + han er topptrent.

Anonymous poster hash: 95d33...61a

Hæ!? Er denne daten lat og feit fordi din mann er topptrent med samme intoleranse?

Anonymous poster hash: 0c7d7...df7

Skrevet

Han spiser veldig mye dritt ja. Når vi er på restaurant ber han alltid om laktosefri saus, men hva faen? Han spiser jo pølser.

En gang han var hos meg lagde jeg milkshake og sa den var laktosefri, og han var like feit både før og etter

Jaja, han er kanskje feit. Men du er ganske dum og enkel, det er det værre å gjøre noe med

Anonymous poster hash: 66b16...860

Skrevet

Savner en mann du😉

Anonymous poster hash: 1db11...f91

Skrevet

Foreslår at du les deg opp på Laktoseintoleranse, du forstår kanskje meir då. Ein person som er intolerant kan ete pølser og anna blandingsmat, kor mykje ein tålar er veldig individuelt. Trur du blandar litt med melkeproteinallergi, då kan ein ikkje ete noko med mjølk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...