Gå til innhold

Date en fyr med laktose'intoleranse'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om han har det eller bare later som.. Han kan spise pølser med melk i.. Uansett så lurer jeg på.. Dere som har en mann med laktose'intoleranse' - hvordan er hverdagen deres? Utfordringer etc?

Når ble han feit bl.a?

Anonymous poster hash: bce64...cb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ble han feit?

Anonymous poster hash: d5f87...406
Skrevet

Seriøst?

Mannen min ble feit ca. 7 dager etter at vi giftet oss....

Eller vent litt.

Skrevet

Jeg håper dette er tull? Å ha laktoseintoleranse er en veldig liten hindring med så mye laktosefrie produkter som finnes per i dag. De fleste med laktoseintoleranse tåler oftest inntil 12 g laktose per dag (ca 2 glass melk), men dette er jo selvfølgelig variabelt fra person til person

Anonymous poster hash: 6828f...87d
Skrevet

Ok?? Men fyren jeg dater er feit og har laktose'intoleranse'.. Han skylder på den..

Jeg syns det er ulogisk jeg og siden han sa han var tynn helt til han kuttet ned på laktose..

Anonymous poster hash: 021e3...529

Skrevet

Da er han bare feit og lat, og har funnet seg en tåpelig "unnskyldning"!

Laktoseintoleranse har ingenting med overvekt å gjøre! Og i 2015 er ikke laktoseintoleranse til hinder for noe!

Har det selv, og er tynn som en strek.... (Har vært overvektig, men det var pga potetgull og SJOKOLADE :P )

Anonymous poster hash: a8d05...ec2

Skrevet

Må le litt her. Du får det å være sammen med en med laktoseintoleranse som å høres ut som å date en med en invalidiserende sykdom.

Vær klar over at de fleste asiater er født laktoseintolerante. Er de feite? Nei....

Skrevet

Haha. Håper du er et troll. 😂😂😂

Anonymous poster hash: c2f1c...208

Skrevet

Tror du må innse at han bare er feit og at han skylder på laktosen. Det er er vanlig fenomen dessverre

Anonymous poster hash: 0c7d7...df7

Skrevet

Feit? Ingen blir automatisk feite av laktoseintoleranse. Det er bare ren latskap.

Vi lever som normalt, lager helt vanlig mat og mannen min er topptrent.

Han kan spise noe mat med laktose i hvis det er varmebehandlet.

Anonymous poster hash: 95d33...61a

Skrevet

Kusinen min er feit og sier det er pga upåviselig cøliaki.

Hun har hatt alle undersøkelsene på sykehuset og har ikke cøliaki, hun har tatt alle allergitestene og er ikke allergisk for hvete.

At hun da føler ubehag etter å ha spist hvetemel gir henne da diagnosen hveteintoleranse. Men den gir ikke rett på grunnstønad og siden hun da har et så dyrt kosthold har hun helt ufrivillig blitt feit. Hun sier det er så vanskelig for dem med "upåviselig cøliaki" å spise i kantina og på farten, og å lage glutenfri mat hjemme er så dyrt at det har hun ikke råd til. Så da blir det kjappe løsninger, mye sjokolade og potetgull, og hun har dessverre blitt feit helt uten å kunne noe for det...

Hun skjønner ikke at folk ler litt av unnskyldningene hennes ;)

Man blir ikke feit av hverken laktose eller hveteintoleranse, det blir man av å spise for mye!

At man har en mage som reagerer med ubehag, smerter, luft, diare e.l av en matsort blir ikke automatisk feit...

Anonymous poster hash: 84a74...ef0

Skrevet

Enten er man forelsket

Eller så er man ikke forelsket...

Anonymous poster hash: 77096...dfd

Skrevet

Det høres virkelig ikke ut som han er den rette for deg?

Skrevet

Ok?? Men fyren jeg dater er feit og har laktose'intoleranse'.. Han skylder på den..

Jeg syns det er ulogisk jeg og siden han sa han var tynn helt til han kuttet ned på laktose..

Og du er sammen med han fordi? Du hørtes ikke trivelig ut HI!

Han er feit osv??? Wtf ....

Anonymous poster hash: c9cc0...5bf

Skrevet

Atte, hæ?

Men en ting tror jeg at jeg forsto, og det er at du kanskje ikke dater riktig mann for deg?

Skrevet

Jeg har hvete, egg og nøtte allergi. Så har jeg laktose intoleranse, reagerer og på soya. Blir da ikke feit av å ha de allergiene.

Og siden jeg ikke tåler en del, så lager jeg mye sunn mat selv, og det blir ikke dyrere enn annen mat. Nå er jo sjokolade, potetgull og brus ganske dyrt da. Jeg sparer jo utrolig mye penger, siden jeg ikke spiser det. Lager mine egne frø knekkebrød, spiser gjerne salat til et måltid, så middag med rent kjøtt/kylling/fisk og mye grønnsaker. Finnes jo så mye godt jeg fortsatt kan spise.

Anonymous poster hash: d494d...b84
Skrevet

Mitt beste råd til deg, Hi, er å finne deg en mann du ikke ser på som et oppussingsobjekt. Det er ikke noe stas verken for deg eller ham.

Min mann er forresten laktoseintolerant og er slank og veltrent.

Skrevet

Jeg ser ikke på han som et oppussingsobjekt, jeg bare reagerer på at han mener han er "allergisk" fordi det liksom er mote. Hadde han vært allergisk hadde han vel ikke spist pølse med melk? 

Egentlig er det nok det at jeg helst ikke vil ha en mann som ikke drikker melk.. Og som er feit.. Men jeg må ha en mann som drikker melk

Skrevet

Jeg ser ikke på han som et oppussingsobjekt, jeg bare reagerer på at han mener han er "allergisk" fordi det liksom er mote. Hadde han vært allergisk hadde han vel ikke spist pølse med melk?

Egentlig er det nok det at jeg helst ikke vil ha en mann som ikke drikker melk.. Og som er feit.. Men jeg må ha en mann som drikker melk

Hm? Er melken så viktig?

Skrevet

Kusinen min er feit og sier det er pga upåviselig cøliaki.

Hun har hatt alle undersøkelsene på sykehuset og har ikke cøliaki, hun har tatt alle allergitestene og er ikke allergisk for hvete.

At hun da føler ubehag etter å ha spist hvetemel gir henne da diagnosen hveteintoleranse. Men den gir ikke rett på grunnstønad og siden hun da har et så dyrt kosthold har hun helt ufrivillig blitt feit. Hun sier det er så vanskelig for dem med "upåviselig cøliaki" å spise i kantina og på farten, og å lage glutenfri mat hjemme er så dyrt at det har hun ikke råd til. Så da blir det kjappe løsninger, mye sjokolade og potetgull, og hun har dessverre blitt feit helt uten å kunne noe for det...

Hun skjønner ikke at folk ler litt av unnskyldningene hennes ;)

Man blir ikke feit av hverken laktose eller hveteintoleranse, det blir man av å spise for mye!

At man har en mage som reagerer med ubehag, smerter, luft, diare e.l av en matsort blir ikke automatisk feit...

Anonymous poster hash: 84a74...ef0

Dette minner om karen som tror han er typen min.. Kan de ikke bare innse at de er feite? Og at laktose/gluten ikke ee grunnen? Han var jo oppblåst Før han spiste pølser og

Skrevet

Hm? Er melken så viktig?

Hm? Er melken så viktig?

Kanskje hun vil amme han etterhvert og nekter å gi opp melken selv?

Anonymous poster hash: f5731...6af

Skrevet

Hm? Er melken så viktig?

Hm? Er melken så viktig?

Æsj, nei. Jeg syns bare det er lite maskulint å være 'allergisk' mot melk. Tenk på de soM VIRKELIG sliter da

Skrevet

Hm? Er melken så viktig?

Hm? Er melken så viktig?

Æsj, nei. Jeg syns bare det er lite maskulint å være 'allergisk' mot melk. Tenk på de soM VIRKELIG sliter da

😂😂

Skrevet

Folk som reagerer på laktose kan spise mat med melk hvis det er varmebehandlet. Dette er forskjellig fra mennesker til mennesker.

Han er feit pga latskap da min mann har cøliaki og laktoseintoleranse + han er topptrent.

Anonymous poster hash: 95d33...61a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...