Gå til innhold

Tykke meg i bikini i "syden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 158cm høy og veier 78kg, har mest rundt magen, men vet du hva? Jeg driter i det. Jeg bader/soler meg i bikinien å de som synes jeg er feit eller stygg før se vekk eller lukke øynene for jeg er fin som jeg er. Sexy is an attitude 🌞🌊🌟💪👙

Jeg er 161cm og 88 kg 😳

Tenker at mange nok ser på meg og tenker fyysj.

Men jeg må jo ut med ungene. Later som jeg veier 30 kg mindre. Jeg har veldig fint hår da. Og er brun. Aldri hatt hull i tennene heller.

Hi

Anonymous poster hash: 20aba...b3f

Jeg er hun "halleminn damen", og jeg har samme vekt som deg, og samme høyde. Spankulerer rundt her i Spania jeg, brun og blid!

Jeg knyter et sånn sjal rundt hoftene om jeg skal vandre langt fra bassenget, for anstendighetens skyld, hihi, ellers er det bikini eller vanlige sommerklær utenom.

Kos deg, nyt ferie og drit i andre.

Anonymous poster hash: d5ec6...5db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 158cm høy og veier 78kg, har mest rundt magen, men vet du hva? Jeg driter i det. Jeg bader/soler meg i bikinien å de som synes jeg er feit eller stygg før se vekk eller lukke øynene for jeg er fin som jeg er. Sexy is an attitude 🌞🌊🌟💪👙

Jeg er 161cm og 88 kg 😳

Men jeg må jo ut med ungene. Later som jeg veier 30 kg mindre. Jeg har veldig fint hår da. Og er brun. Aldri hatt hull i tennene heller.

Hi

Jeg er hun "halleminn damen", og jeg har samme vekt som deg, og samme høyde. Spankulerer rundt her i Spania jeg, brun og blid!

Jeg knyter et sånn sjal rundt hoftene om jeg skal vandre langt fra bassenget, for anstendighetens skyld, hihi, ellers er det bikini eller vanlige sommerklær utenom.

Hvor finner jeg sånt sjal?

Takk, kos deg i Spania 😊

Hi

Skrevet

Jeg er 158cm høy og veier 78kg, har mest rundt magen, men vet du hva? Jeg driter i det. Jeg bader/soler meg i bikinien å de som synes jeg er feit eller stygg før se vekk eller lukke øynene for jeg er fin som jeg er. Sexy is an attitude

Jeg er 161cm og 88 kg

Hi

Du er dritflink som tar ungene i basseng til tross for kompleksene dine! Kjenner mange som ikke gjør det, med det resultat at ungene ikke lærer seg å svømme, dessverre. Her har jeg også komplekser for kroppen (ikke overvektig, men ser helt jævlig ut etter 4 fødsler) og hater å kle av meg foran fremmede og gå i bikini, men tar ungene i basseng siden de to minste er vannavhengig, og de to eldste må lære seg å svømme ordentlig (eldste er allerede som en liten fisk i havet, mens nest eldste har litt å gå på). Tommel opp!

Skrevet

Jeg er 161cm og 88 kg 😳

Hi

Hvor finner jeg sånt sjal?

Takk, kos deg i Spania 😊

Hi

De selger det rundt forbi i klesforretninger nå på sommeren trodde jeg? Uansett, slike store sjal du kan knytte forskjellige måter, både dobbelt, over puppene, hoftene ol, de er det flust av i typiske "sydenland". På markeder og butikker. Det pleier å følge slike strandsjal i blader på sommeren og. :)

Kalles sarong, tror jeg? Det finnes korte og lange, jeg har langt sjal som kan gjøres dobbelt for kort skjørt og langt til vanlig.

Skrevet

Seriøst kaftan? Ser jo ut som man er på vi i bryllup i Iran eller Tyrkia

😅😅😅

Aldri sett det. Men hørtes glamørøst ut.

Hi

De her ... :)

http://uk.accessorize.com/1/3/beach-kaftan

Skrevet

Jeg har sånn kjempestort skjerf/tørkle, vet egentlig ikke hva det heter, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Det knytter jeg rundt meg, og vips! Påkledd utenpå bikinien. 😁 Kjekt når man f.eks. skal hente litt mer kald drikke.

Anonymous poster hash: 4b1e0...dd9

Hvor kan man kjøpe det?

Hi

Sånne finner du overalt, i alle de små butikkene i "syden". Jeg kjøpte ett for noen år siden på Kreta. Glemte det selvfølgelig hjemme nå i sommer, så kjøpte nytt nå i sommer. Også på Kreta, forøvrig. Husk å prute! Og bare gå videre til neste butikk dersom du ikke får sjalet til den prisen du ønsker.

Anonymous poster hash: 4b1e0...dd9

Skrevet

Takk for fine svar 😊

Kan jeg kjøpe slike store sjal her hjemme?

Hi

Skrevet

Takk for fine svar 😊

Kan jeg kjøpe slike store sjal her hjemme?

Hi

Sjekk på lindex, h&m, Cubus, Gina tricot, og evt acessorice butikker. Du finner nok noen der. Men du finner nok garantert der du reiser. Jeg har kjøpt slike i Spania, Italia, Hellas og Thailand. Kjøp et som er lett, og stort nok💃🏻.

God tur!

Skrevet

Takk.

Skal selvfølgelig kose meg selv om jeg er tykk og iført bikini. Har spradet rundt på stranda iført bikini her hjemme og. Så jeg er brun da om ikke annet.

Har prøvd å gå ned i vekt i hele år. Jeg kan ikke trene der beina er involvert. Skal begynne å trene hos fysioterapeut til høsten, kanskje det kan hjelpe litt. Og ja, jeg er heldig som kan reise til "syden" med familien hver sommer.

Hi

Kostholdet er jo nøkkelen. Trening er det lille ekstra. Det kan du begynne med allerede i dag.

Jeg syns faktisk ikke jeg spiser så mye. Har sånn lifesum på mobilen der jeg har registrert nå i 15 dager. Spiser mindre enn det står men har ikke gått ned 1 gram.

Hi

Veier du maten og er du sikker på at du har instilt aktivitetsnivået riktig? Hvis du har problemer med bena er du sansynligvis ikke så aktiv. Da har man et lavt energibehov. En normalvektig, innaktiv dame, på 170 cm, har ofte et dagsbehov på ned mot 1700 kcal om dagen.

Anonymous poster hash: 0cf7d...13b

Skrevet

Ja, men du vet jo hva ordtaket sier, HI:

Tilogmed feite folk er fine når de er brune ;)

Tutåkjøøør!

Anonymous poster hash: 81299...f6d

Skrevet

Takk.

Skal selvfølgelig kose meg selv om jeg er tykk og iført bikini. Har spradet rundt på stranda iført bikini her hjemme og. Så jeg er brun da om ikke annet.

Har prøvd å gå ned i vekt i hele år. Jeg kan ikke trene der beina er involvert. Skal begynne å trene hos fysioterapeut til høsten, kanskje det kan hjelpe litt. Og ja, jeg er heldig som kan reise til "syden" med familien hver sommer.

HiAnonymous poster hash: 20aba...b3f

Kostholdet er jo nøkkelen. Trening er det lille ekstra. Det kan du begynne med allerede i dag.

Jeg syns faktisk ikke jeg spiser så mye. Har sånn lifesum på mobilen der jeg har registrert nå i 15 dager. Spiser mindre enn det står men har ikke gått ned 1 gram.

Man går ikke ned dersom man spiser for lite!!

Anonymous poster hash: 43845...a88

Skrevet

Takk.

Man går ikke ned dersom man spiser for lite!!

Anonymous poster hash: 43845...a88

Dette er alltid interessant. Hva med anorektikere og slankeopererte? Er det ikke nettopp det de gjør?
Skrevet

Skyt ut magen å lat som du er gravid :)

Anonymous poster hash: 3f786...095

Skrevet

Bli hjemme!

Anonymous poster hash: 8282e...ddd

Skrevet

Takk for svar 😊

Hi

Skrevet

Sånne digre skjerf til å surre rundt seg får deg bare til å se ut som et tomannstelt, ikke fint. Kjøp deg heller en tynn solkjole/sommerkjole som man raskt smetter inn i når man vil sprade. Gjerne av typen som sitter godt over puppene, har spagettistropper eller ingen stropper, og er løstsittende romslig ellers. I år finnes det for eksempel massevis av maxikjoler i flortynne stoffer som er fine og samtidig flatterende. 

Anonymous poster hash: 6182c...2de
Skrevet

Sånne digre skjerf til å surre rundt seg får deg bare til å se ut som et tomannstelt, ikke fint. Kjøp deg heller en tynn solkjole/sommerkjole som man raskt smetter inn i når man vil sprade. Gjerne av typen som sitter godt over puppene, har spagettistropper eller ingen stropper, og er løstsittende romslig ellers. I år finnes det for eksempel massevis av maxikjoler i flortynne stoffer som er fine og samtidig flatterende.

Anonymous poster hash: 6182c...2de

Hvor kan jeg kjøpe slik kjole da?

Hi

Skrevet

Vel, jeg er misunnelig..selv veier jeg 50 kg og er 160 høy og veltrent, men nytter ikke om bikinikroppen er klar så lenge vi ikke har penger til å reiser på noe annet enn telttur i skogen. Men men, sånn er det som alenemor og student. Vet det ikke har noe med saken å gjøre..men

Anonymous poster hash: 6d2c6...88d
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Helseskadelig råd er fjernet, samt sitering av dette.

JW, brukermoderator

Skrevet

Jeg er feit og reiser til syden i morgen. Jeg driter langt i hva andre måtte tenke om meg. Har gått opp over 20 kg på to år pga jeg har vært ganske så deprimert og trøstespist.

Har aldri vært så tykk som nå, men for første gang i mitt 28 år lange liv er jeg ikke flau over kroppen min.

Sommeren 2013 veide jeg 63 kg og jeg husker hvor utilpass og feit jeg følte meg i syden den sommeren, men når jeg ser tilbake på bildene så var jeg jo ikke feit i det hele tatt.

Jeg tror jeg elendig har blitt voksen og er trygg på meg selv uansett hva jeg veier.

Kos deg i syden Hi, det skal jeg :)

Anonymous poster hash: b0e1a...7bb

Skrevet

Elendig=endelig

Anonym over

Anonymous poster hash: b0e1a...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...