Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er tykk. Veldig. Har ikke klart å gå ned 1 gram. Så skal vi til "syden". Valker på ryggen, mage som ser gravid ut, dissende lår. Æsj. I bikini hele dagen. Fy. Anonymous poster hash: 85a8f...9b6
Gjest Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Da holder du deg hjemme om det er så fælt. Ta deg sammen. Syden er full av feite kjerringer og ingen legger merke til deg engang. God tur😆
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Kanskje det er en mager trøst, men du er langtfra alene....... Vær glad i den kroppen du har!! Og for hva det er verdt: alle har mer enn nok med seg selv og sine egne komplekser, så ingen bryr seg om deg!! Kos deg! Selvtillit er sexy! Anonymous poster hash: 43845...a88
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 I Syden bruker jeg bikini uten å blunke. Selv om jeg har mange kilo for mye. Pytt pytt. Anonymous poster hash: 4b1e0...dd9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Ja, huff, stakkars deg som har mulighet til å reise til syden.... Vet du, dette blir akkurat slik du fokuserer det til å bli. Du kan bestemme deg for å kose deg uansett, eller du kan fokusere på alt du ikke liker ved kroppen din. Nyt sommeren og bestem deg for at du begynner å gjøre endringer i livet ditt fra første dag du kommer hjem. Kostholdet er viktigst! Så kan du se frem til en mye lettere og slankere sommer til neste år. Anonymous poster hash: d44e1...02b
*Nøtta* Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 "Alle" har komplekser for noe på/ved kroppen sin. Jeg garanterer deg at de andre tykke damene i bikini i "syden" tenker NØYAKTIG det samme som deg, og ingen bryr seg egentlig om andre en seg selv og sine egne komplekser. De menneskene som måtte ha en mening om deg og kroppen din, bryr du deg lite om. Du kjenner de ikke og kommer aldri til å få vite om noen i det hele tatt legger merke til deg på stranden. Kos deg på ferie!
beef sister Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Folk flest er opptatt av seg selv og sitt. Og du er neppe den eneste på stranden med litt ekstra.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Vel jeg har gått ned 12 kg og veier nå 59 kg. Jeg føler meg ikke noe mer vel i bikini i år enn jeg gjorde for to år siden. Vi kvinner har komplekser for alt mulig. Når jeg ser overvektige kvinner i bikini tenker jeg ikke noe annerledes om jeg ser en slank eller tynn dame. Anonymous poster hash: a3fcf...dc7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Takk. Skal selvfølgelig kose meg selv om jeg er tykk og iført bikini. Har spradet rundt på stranda iført bikini her hjemme og. Så jeg er brun da om ikke annet. Har prøvd å gå ned i vekt i hele år. Jeg kan ikke trene der beina er involvert. Skal begynne å trene hos fysioterapeut til høsten, kanskje det kan hjelpe litt. Og ja, jeg er heldig som kan reise til "syden" med familien hver sommer. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
beef sister Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Takk. Skal selvfølgelig kose meg selv om jeg er tykk og iført bikini. Har spradet rundt på stranda iført bikini her hjemme og. Så jeg er brun da om ikke annet. Har prøvd å gå ned i vekt i hele år. Jeg kan ikke trene der beina er involvert. Skal begynne å trene hos fysioterapeut til høsten, kanskje det kan hjelpe litt. Og ja, jeg er heldig som kan reise til "syden" med familien hver sommer. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f Kostholdet er jo nøkkelen. Trening er det lille ekstra. Det kan du begynne med allerede i dag.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Takk. Skal selvfølgelig kose meg selv om jeg er tykk og iført bikini. Har spradet rundt på stranda iført bikini her hjemme og. Så jeg er brun da om ikke annet. Har prøvd å gå ned i vekt i hele år. Jeg kan ikke trene der beina er involvert. Skal begynne å trene hos fysioterapeut til høsten, kanskje det kan hjelpe litt. Og ja, jeg er heldig som kan reise til "syden" med familien hver sommer. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f Kostholdet er jo nøkkelen. Trening er det lille ekstra. Det kan du begynne med allerede i dag. Jeg syns faktisk ikke jeg spiser så mye. Har sånn lifesum på mobilen der jeg har registrert nå i 15 dager. Spiser mindre enn det står men har ikke gått ned 1 gram. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er også tjukk, men bryr meg ikke i syden -ingen kjenner meg der Gå i svømmehallen hjemme derimot, det gjør jeg ikke. Anonymous poster hash: 7fc1f...759
beef sister Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Takk. Skal selvfølgelig kose meg selv om jeg er tykk og iført bikini. Har spradet rundt på stranda iført bikini her hjemme og. Så jeg er brun da om ikke annet. Har prøvd å gå ned i vekt i hele år. Jeg kan ikke trene der beina er involvert. Skal begynne å trene hos fysioterapeut til høsten, kanskje det kan hjelpe litt. Og ja, jeg er heldig som kan reise til "syden" med familien hver sommer. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f Kostholdet er jo nøkkelen. Trening er det lille ekstra. Det kan du begynne med allerede i dag.Jeg syns faktisk ikke jeg spiser så mye. Har sånn lifesum på mobilen der jeg har registrert nå i 15 dager. Spiser mindre enn det står men har ikke gått ned 1 gram.Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f Da bør du se på sammensetningen av hva du får i deg. Du får åpenlyst i deg for mye/feil mat til at du går ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er også tjukk, men bryr meg ikke i syden -ingen kjenner meg der Gå i svømmehallen hjemme derimot, det gjør jeg ikke. Anonymous poster hash: 7fc1f...759 Jeg går i svømmehall her hjemme. Med barna. Gremmes der jeg går. Men må jo. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
MammantilNurket Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Drit i Lifesum! Det er ferie Slanke deg kan du gjøre til høsten. La meg få presentere: "MNTs Ultimate Bikini Survivalguide" 1) Skaff deg en bikini som du synes er kjempefin og som har god passform. 2) Rett deg opp i ryggen - og smiiiiiil! 3) Skaff deg en lekker solhatt, glamourøst solbriller og en fjong kaftan som du slenger på når du skal i baren osv. 4) Valker synes ikke under vann, 5) Forbered kroppen: bruk peeling, barber legger/bikinilinjen og hiv på litt bodylotion som gir litt farge. 6) Sol deg litt eller se punkt fem - brune valker er finere enn bleke valker 7) Ligg på rygg. 8) Ligg på magen. 9) Snu deg raskt når du skifter mellom punkt 8 og punkt 9. 10) Drit i punkt 1 til og med 9 og konsentrer deg om å kose deg på stranden, nyte solen og badevannet
Øyne som ser!! Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er 158cm høy og veier 78kg, har mest rundt magen, men vet du hva? Jeg driter i det. Jeg bader/soler meg i bikinien å de som synes jeg er feit eller stygg før se vekk eller lukke øynene for jeg er fin som jeg er. Sexy is an attitude 🌞🌊🌟💪👙
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #17 Skrevet 16. juli 2015 Drit i Lifesum! Det er ferie Slanke deg kan du gjøre til høsten. La meg få presentere: "MNTs Ultimate Bikini Survivalguide" 1) Skaff deg en bikini som du synes er kjempefin og som har god passform. 2) Rett deg opp i ryggen - og smiiiiiil! 3) Skaff deg en lekker solhatt, glamourøst solbriller og en fjong kaftan som du slenger på når du skal i baren osv. 4) Valker synes ikke under vann, 5) Forbered kroppen: bruk peeling, barber legger/bikinilinjen og hiv på litt bodylotion som gir litt farge. 6) Sol deg litt eller se punkt fem - brune valker er finere enn bleke valker 7) Ligg på rygg. 8) Ligg på magen. 9) Snu deg raskt når du skifter mellom punkt 8 og punkt 9. 10) Drit i punkt 1 til og med 9 og konsentrer deg om å kose deg på stranden, nyte solen og badevannet 😅😅😅 Det er bare punkt 3 jeg mangler. Jeg vet jeg er tykk men overser det ute. Sprader rundt i svømmehall og badestrand. Og er like lettkledd som de fjonge ute på lekeplassen her. Men, jeg ser jo i speilet at det absolutt ikke ser bra ut. En solhatt og glamorøse solbriller skal jeg kjøpe i "syden". Men hvor kjøper jeg kaftan? Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
Øyne som ser!! Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 Seriøst kaftan? Ser jo ut som man er på vi i bryllup i Iran eller Tyrkia
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 Halleminn, nå må vi damer se til å være glad for at vi har en kropp å være glad i!! Som jeg sier til min 8 åring, noen har store rumper, noen har små, noen har store pupper, noen ingen, noen henger og noen er rynkete, noen har hår både her og der, noen har ikke hår i det heile tatt. Det finnes ikke et eneste menneske som er helt likt (så fremt de ikke er enegggede og kler seg klin likt) Men kropp er kropp, det er hjertet inne i kroppen som betyr noe, Og sin egen kropp skal en være veldig glad i, at den vil være med å fungere hver eneste dag! Så strutt med rumper, puppene, mage eller ikke mage! Gå med hodet hevet, og være glad at du har en kropp som bare er din, uvanlig sjelden og flott! Og drit i hva andre måtte mene om akkurat din form,farge,type,bredde eller lengde. De er bare usikre på seg selv de som har meninger om andre. Klem til deg, dette fikser du, og ingenting er mer sexy enn en kvinne som går i sitt eget skinn, uansett størrelse. Anonymous poster hash: d5ec6...5db
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #20 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er 158cm høy og veier 78kg, har mest rundt magen, men vet du hva? Jeg driter i det. Jeg bader/soler meg i bikinien å de som synes jeg er feit eller stygg før se vekk eller lukke øynene for jeg er fin som jeg er. Sexy is an attitude 🌞🌊🌟💪👙 Jeg er 161cm og 88 kg 😳 Tenker at mange nok ser på meg og tenker fyysj. Men jeg må jo ut med ungene. Later som jeg veier 30 kg mindre. Jeg har veldig fint hår da. Og er brun. Aldri hatt hull i tennene heller. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #21 Skrevet 16. juli 2015 Halleminn, nå må vi damer se til å være glad for at vi har en kropp å være glad i!! Som jeg sier til min 8 åring, noen har store rumper, noen har små, noen har store pupper, noen ingen, noen henger og noen er rynkete, noen har hår både her og der, noen har ikke hår i det heile tatt. Det finnes ikke et eneste menneske som er helt likt (så fremt de ikke er enegggede og kler seg klin likt) Men kropp er kropp, det er hjertet inne i kroppen som betyr noe, Og sin egen kropp skal en være veldig glad i, at den vil være med å fungere hver eneste dag! Så strutt med rumper, puppene, mage eller ikke mage! Gå med hodet hevet, og være glad at du har en kropp som bare er din, uvanlig sjelden og flott! Og drit i hva andre måtte mene om akkurat din form,farge,type,bredde eller lengde. De er bare usikre på seg selv de som har meninger om andre. Klem til deg, dette fikser du, og ingenting er mer sexy enn en kvinne som går i sitt eget skinn, uansett størrelse. Anonymous poster hash: d5ec6...5db Takk ❤ Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #22 Skrevet 16. juli 2015 Seriøst kaftan? Ser jo ut som man er på vi i bryllup i Iran eller Tyrkia 😅😅😅 Aldri sett det. Men hørtes glamørøst ut. Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #23 Skrevet 16. juli 2015 Googlet kaftan. Ikke helt meg. Hadde nok sett ut som et telt 😖 Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #24 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har sånn kjempestort skjerf/tørkle, vet egentlig ikke hva det heter, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Det knytter jeg rundt meg, og vips! Påkledd utenpå bikinien. 😁 Kjekt når man f.eks. skal hente litt mer kald drikke. Anonymous poster hash: 4b1e0...dd9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #25 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har sånn kjempestort skjerf/tørkle, vet egentlig ikke hva det heter, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Det knytter jeg rundt meg, og vips! Påkledd utenpå bikinien. 😁 Kjekt når man f.eks. skal hente litt mer kald drikke. Anonymous poster hash: 4b1e0...dd9 Hvor kan man kjøpe det? Hi Anonymous poster hash: 20aba...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå