Gå til innhold

Rareste/verste navnet dere har hørt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Villbringebær jeg lurer, hva er så feil med de to navnene du nevnte? Er jo vanlige navn ikke rare navne mikser eller oppfunnet navn som endel nå til dags har problemer med. Ja en av mine har et av navnene og de er begge nydelige navn, var faktisk de to det sto mellom på barnet hehe. Har du noen du kjenner med de navnene du ikke liker ? Bare nysgjerrig for en ting at noen ikke kaller ungene sine det men har aldri hørt noen som synes det er de to verste navnene i verden for noen. Er jo gamle navn, og med historie enn til navnet Gabriel finner du ikke overalt.

 

Anonymous poster hash: 0490c...6da

Ikke noe feil med de, men spørsmålet var rareste/værste navnene dere har hørt?

 

Jeg syntes de navnene er stygge! Jålete og helt grusomt stygge. Jeg vet mange liker disse navnene, men jeg liker de ikke. Å kalle opp barnet sitt etter en engel syntes jeg heller ikke noe om.

 

Jeg slipper å forholde meg til disse navnene på dagli basis da veldig få her jeg bor kaller barna den slags navn, men har familie på bygda som elsker disse navnene og døper barna sine det.

 

Jeg svarte bare på hvilke navn jeg syntes er styggest, kan ikke gi deg bedre svar enn at jeg syntes de er stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg er helt enig i at Liam er et litt pinlig navn å velge om dagen. Er skikkelig motenavn som kommer til å miste sin høydeare om noen år. Veldig rart å velge motenavn i grunn.

 

Anonymous poster hash: 41779...2cc

Det er ikke noe rart med det. Man velger de navnene man liker. Det er ingenting pinlig med å velge et slikt navn, for en teit ting å si.

At du ikke liker det er helt greit, men det er åpenbart nnoe som gjør det.

 

Anonymous poster hash: 6f2e8...94c

Liam er et veldig vanlig navn, f.eks i usa og Storbritannia. Jeg har en jente som heter thea. Noe som et "poppis" navn, men det er jo det navnet jeg liker best! Elsker min lille Thea. Det er jo en grunn til at de populære navnene er det, fordi mange liker dem. Liam er jo ikke et navn som bare er funnet på... Det er et gammelt navn som har blitt mer vanlig i Norge de siste årene...

 

 

Anonymous poster hash: 3b1ac...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hadde en lærerinne som het Kjellfrid :danse:

 

Anonymous poster hash: f09ff...baa

Hun har jeg også hatt! 😁

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathaniel, Cassander/Carosander/Clissander er ikke bra. Tjostolv og Skjalg er heller ikke bra. Men det verste er følgende kombinasjoner (norske søsken): Sophian Phoenix og Milan Frost.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathaniel, Cassander/Carosander/Clissander er ikke bra. Tjostolv og Skjalg er heller ikke bra. Men det verste er følgende kombinasjoner (norske søsken): Sophian Phoenix og Milan Frost.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Det er vel ingen som faktisk kaller ungen Carosander o.l???

 

Anonymous poster hash: 13a7e...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nathaniel, Cassander/Carosander/Clissander er ikke bra. Tjostolv og Skjalg er heller ikke bra. Men det verste er følgende kombinasjoner (norske søsken): Sophian Phoenix og Milan Frost.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Det er vel ingen som faktisk kaller ungen Carosander o.l???

 

Anonymous poster hash: 13a7e...e1d

Jo. Utrolig, men sant. Carosander og Chrisander, som jeg liker å referere til som Clissander.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Nathaniel, Cassander/Carosander/Clissander er ikke bra. Tjostolv og Skjalg er heller ikke bra. Men det verste er følgende kombinasjoner (norske søsken): Sophian Phoenix og Milan Frost.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Det er vel ingen som faktisk kaller ungen Carosander o.l???

 

Anonymous poster hash: 13a7e...e1d

Jo. Utrolig, men sant. Carosander og Chrisander, som jeg liker å referere til som Clissander.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Jeg som hele tida har trodd det var en dårlig spøk..

 

Anonymous poster hash: 13a7e...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Nathaniel, Cassander/Carosander/Clissander er ikke bra. Tjostolv og Skjalg er heller ikke bra. Men det verste er følgende kombinasjoner (norske søsken): Sophian Phoenix og Milan Frost.Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Det er vel ingen som faktisk kaller ungen Carosander o.l???Anonymous poster hash: 13a7e...e1d
Jo. Utrolig, men sant. Carosander og Chrisander, som jeg liker å referere til som Clissander.Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Jeg som hele tida har trodd det var en dårlig spøk..Anonymous poster hash: 13a7e...e1d

Carosander trodde jeg også var kødd. Er det noen som heter det altså? Ser for meg foreldre som er mer enn gjennomsnittet bilinteressert :D

Når det er sagt, navnet skjemmer ingen og har svært liten betydning for hvordan livet blir. Skummelt med navnetråder, da noen tar det så ille opp at navn blir kritisert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Nathaniel, Cassander/Carosander/Clissander er ikke bra. Tjostolv og Skjalg er heller ikke bra. Men det verste er følgende kombinasjoner (norske søsken): Sophian Phoenix og Milan Frost.Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Det er vel ingen som faktisk kaller ungen Carosander o.l???Anonymous poster hash: 13a7e...e1d
Jo. Utrolig, men sant. Carosander og Chrisander, som jeg liker å referere til som Clissander.Anonymous poster hash: 8db12...dd9
Jeg som hele tida har trodd det var en dårlig spøk..Anonymous poster hash: 13a7e...e1d
Carosander trodde jeg også var kødd. Er det noen som heter det altså? Ser for meg foreldre som er mer enn gjennomsnittet bilinteressert :D

Når det er sagt, navnet skjemmer ingen og har svært liten betydning for hvordan livet blir. Skummelt med navnetråder, da noen tar det så ille opp at navn blir kritisert....

Ja, eller veldig unge...😄

Når det gjelder navn, så er jo smaken veldig forskjellig. Trist at flere er så fintfølende at de ikke tåler at andre synes navnet er stygt eller rart.

 

Min bestemor syntes navnet til broren min var det styggeste hun hadde hørt😜 men mine foreldre ville ha det uansett, så hun ble jo vandt til det..

 

Gud forby at noen er ulike!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hadde en lærerinne som het Kjellfrid :danse:

 

Anonymous poster hash: f09ff...baa

Jeg også! 😄

 

Anonymous poster hash: 94192...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke være hårsår i tråder som dette. Navnet til min sønn er en gjenganger i disse trådene, helt ok-alle kan ikke like det samme. Regner med folk ikke sier hva de syns rett ut irl, men holder det til disse trådene :)

Jeg synes Tønder er et sært navn, ikke stygt men...ja, sært.

Endret av Sol Skippertaksdronning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange av disse navna dere har skrevet opp her er fine jeg..og hvert navn har sin skjarm..sikkert noen som ikke liker våre navn også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tidligere kollega het Kjellrunn. (Dame).

Veldig rart navn!

 

Anonymous poster hash: b5739...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rareste sammensetning av søskennavn jeg har hørt er Storm og Villvind... Bror og søster og Storm er et sterkt navn i seg selv, men sammensetningen er rar...

 

Anonymous poster hash: 461d3...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som topper det for meg er Mio Matheo. Litt usikker på om det er ett oppheng på Mio min Mio, eller om foreldrene er veldig glad i å si M....

 

Anonymous poster hash: 470f7...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd og Randi for de som reiser til USA og Anders for de som reiser til Tyskland. :) sikkert flere, men det var disse jeg kom på i farten.

 

Anonymous poster hash: 202fa...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nathaniel, Cassander/Carosander/Clissander er ikke bra. Tjostolv og Skjalg er heller ikke bra. Men det verste er følgende kombinasjoner (norske søsken): Sophian Phoenix og Milan Frost.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Det er vel ingen som faktisk kaller ungen Carosander o.l???

 

Anonymous poster hash: 13a7e...e1d

Jo. Utrolig, men sant. Carosander og Chrisander, som jeg liker å referere til som Clissander.

 

Anonymous poster hash: 8db12...dd9

Ifølge Ssb er det færre enn 4 personer eller ingen som heter Carosander, 140 som har Chrisander som eneste fornavn, 120 som har det som første fornavn, 10 som heter Cassander. Så langt i fra mange som kaller barna sine dette.

 

Anonymous poster hash: 29288...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av "vanlige" navn er jeg dessverre enig i Liam, nathaniel og carossander.

 

Ellers var det vel en gærning som startet en tråd her for ca 1 år siden om hun kunde døpe sønnen sin til Lucifer?! Håper hun kom på bedre tanker.

 

Anonymous poster hash: b5739...4f6

Ingen eller færre enn 4 personer i Norge heter Carossander/Carosander. Skjønner ikke hvorfor dette kommer opp i alle navnetråder, ingen heter det!!

 

Anonymous poster hash: 29288...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...