Gå til innhold

Gleder meg til bhg starter igjen på mandag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal vi stå utenfor bhg kl07.00!😝

4 åringen har da hatt ferie i 5 uker og de ukene har det bare vært mamma, mamma, mamma, mammmmmaaaa.....

Se på meg mamma, mamma skal gjøre det, hvor er mamma, skal bare si mamma noe.. Uansett hvor jeg går er han der.

Vi var en uke på Mallorca og prøvde å ha han på miniklubb, men neida, han ville bare være sammen meg.

Vi har hatt en flott ferie med masse opplevelser og jeg elsker lille rampen min , men i dag når han spurte om ikke mannen kunne flytte inn på rommet hans og han ta plassen til pappaen i senga vår, da er det nok!

Nå trenger både jeg og han en pause fra hverandre!

Veldig koselig med ferie, men gud så deilig når bhg starter igjen!😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.... var tidelig... her åpner ikke bhg før fellesferien er over.

Anonymous poster hash: 97002...ffe
Skrevet

Hva er det du sier på selvete dib? Vent til høneflokken ser innlegget ditt!

Skrevet

Hehe ser den altså :D Ennå 1 uke igjen av ferien til mini her. Så deretter 2 uker fri igjen i aug. MAAAAAAMMMMAAAAA.... er alt jeg hører om dagen selv.

Skrevet

Han får kanskje for lite oppmerksomhet av deg resten av året?

Anonymous poster hash: ded36...de1

Skrevet

Barnehagetid på mandag her også, men faktisk så kunne jeg tenkt meg noen uker til! :-)

Så det tar vi oss tid til 😃

Anonymous poster hash: 5797a...ac8

Skrevet

Han får kanskje for lite oppmerksomhet av deg resten av året?

Anonymous poster hash: ded36...de1

Han får masse oppmerksomhet året rundt. Bla leverer jeg han sent i bhg nesten hver dag sånn at vi har godt tid om morningen.

Skrevet

Her har vi hatt fri fra 30. juni og skal ha de hjemme til 27. juli. Da er det to uker hos far og så er det to uker hos meg igjen.

Heldigvis har jeg to tette, så det er ikke bare mammaaaaaa

Anonymous poster hash: 5f4cf...9e3

Skrevet

Vi gleder oss og litt til barnehagestart på mandag, men fordi vi sliter litt med å aktivisere ungen. Han er 1,5 år så kan ikke gjøre alt en f.eks 7-åring kan gjøre, og vi må fotfølge han over alt. Og jeg sliter med helsa så er delvis sengeliggende., så ferie til utlandet går ikke, får sykepenger. Syns også at det at han sover fra 11.30 - 13.00 ødelegger for å planlegge lengre turer. Ja også drittvær, regn regn regn, så f.eks stranda er ikke et alternativ. Vi er ute uansett men hadde fristet å være mer ute om det var brukbart vær. Tror neste sommer blir bedre for oss :)

Hmm.... var tidelig... her åpner ikke bhg før fellesferien er over.

Anonymous poster hash: 97002...ffe

Vår barnehage er åpen hele sommeren så man kan ha ferie når man vil, mange barnehager har det sånn.

Anonymous poster hash: e7973...ed4

Skrevet

Som å lese om min 4 åring. Bhg åpner neste mandag og det blir godt for oss begge. Å tro at barn blir slik pga for lite oppmerksomhet ellers i året er sprøyt.

Alle som har og har hatt små barn vet at det er helt normalt med slike faser.

Skrevet

Skjønner deg godt :-D 

Anonymous poster hash: 6dc2b...a32
Skrevet

Snupp her har fri i 7 uker. Hun maser og skravler hull i hodet på meg. Meg gruer meg til ferien er slutt 😭😭😭

Anonymous poster hash: f7f66...508

Skrevet

Startet ferie igår og gleder meg selvfølgelig til å tilbringe masse fin tid sammen m barna på 2 1/2 og 4 men er litt spent også. Hun på 4 er som din: mamma mamma,mammaaa, mamma.... Lørdag trodde jeg at jeg ble sprø, tror hun sa mamma minst 1000 ganger fra hun våknet kl 6.15 til hun la seg klokka 19.30. Skal spørre om ALT og sette ord på alt hun gjør og tenker.... Anser meg selv å være tålmodig pedagog, men ikke ett minutts stillhet tar på!! ;)

Håper bare hun ikke er like intens sammen med personalet i barnehagen og øvrig familie, det går i ett, men er jo det fineste jeg har da! <3 Godt å høre at jeg ikke er alene med å få dosen min enkelte dager! Priser meg lykkelig over at de sover fra 19.30 til minst 6.00 hver natt! :)

Skrevet

4 åringen har da hatt ferie i 5 uker og de ukene har det bare vært mamma, mamma, mamma, mammmmmaaaa.....

Se på meg mamma, mamma skal gjøre det, hvor er mamma, skal bare si mamma noe.. Uansett hvor jeg går er han der.

Vi var en uke på Mallorca og prøvde å ha han på miniklubb, men neida, han ville bare være sammen meg.

Vi har hatt en flott ferie med masse opplevelser og jeg elsker lille rampen min , men i dag når han spurte om ikke mannen kunne flytte inn på rommet hans og han ta plassen til pappaen i senga vår, da er det nok!

Oi, så fælt å være deg og ha et barn som er overlykkelig over å få være sammen med deg så lenge og prøver å utnytte tida så godt han bare kan!

Jada, kall meg dibhøne osv, men å lese sånne innlegg gjør meg bare trist!

Anonymous poster hash: e8d17...161

Skrevet

Hei hei.

Tror du vil få masse pes her, er ikke helt lov å klage over ungene på et mammaforum som dette.

Men jeg skjønner akkurat hva du mener. Det er intenst å være ilag med barna hele dagen, har ei på tre som er akkurat slik du sier. Mamma hele tiden og veldig avhengig av meg.

Storebror klarer seg selv og er hos venner.

Anonymous poster hash: afb88...953
Skrevet

Min er også kun mamma, bare jeg skal gjøre det og det og det. Ingen andre. Ikke gått på do alene uten at jeg blir ropt etter hehe . Men jeg gruer egentlig til bhg start jeg. Kommer til å bli rart å ikke ha slike lange deilige dager sammen hver dag.

Skrevet

Åhhh jeg har enda 4 uker igjen, mannen tar ferie om ca 14 dager, vi drar på ferie om 1 uke, har vært alene med barna i 14 dager allerede!

Så nå at mine barn har alt for lang ferie ☺

Men men☺☺

Skrevet

Blæ, jeg kjenner meg så godt igjen! Både mannen og jeg er drit lei mammmmmmmmmmmmmaaaaaaaa! Og jeg har 2 små barn som begge er sånn. Og nei, de ser meg ikke for lite. Det er bare sånn det er akkurat nå. Jeg forsøker å overse der jeg kan. Jeg oppmuntrer de til å forsøke selv. Noen ganger ber jeg de si papppppppaaaaaaaa! 😆 Vi starter ferien mandag 😆

Skrevet

Nurket har hatt ferie i snart en uke. Vi har kost oss masse, men jeg merker at han liksom "passer på" med.

Vil helst sitte oppe på meg i sofaen, kose, rulle, nusse, klatre og er i det hele tatt totalt intimitetsjunkie :)

Tror det er en ganske normal reaksjon når de først er sammen med oss.

Skrevet

Oi, så fælt å være deg og ha et barn som er overlykkelig over å få være sammen med deg så lenge og prøver å utnytte tida så godt han bare kan!

Hvorfor er det trist? Han har hatt en super sommer med masse lek og morro. Han har fått masse oppmerksomhet og kos. Men har ikke hatt noen andre på sin egen alder å leke med, så det blir godt for han å komme i bhg og få leke med vennene sine igjen. Det hadde blitt fryktelig kjedelig for han i lengden om han skulle henge i skjørtekanten min hele tiden og faktisk så kan jeg ikke underholde han 24/7 for det er andre ting som også må gjøres..

Skrevet

Jeg gleder meg også til bhg begynner igjen, selv om vi bare er halvveis i ferien. :P Og i løpet av de to ukene har han til og med vært 2 dager hos en venn og 3 dager på tur med besteforeldrene.

Anonymous poster hash: 91d36...e0d
Skrevet

Barnehagen her er åpen hele sommerferien, men man må ta ungen ut i ferie i 3 uker. Nå er det den siste uken for sønnen min med ferie og han gleder seg stort til det er barnehage igjen. Det er jo unger å leke med der og idag så spurte han om vi ikke skulle dra i barnehagen. Han vil jo treffe kompisene sine igjen :) Vi har ikke vært på ferie siden jeg skal inn å føde nå på lørdag så det har nok blitt litt langdrygt for ham iallefall nå den siste uken. Så det skal bli godt tenker jeg.

Skrevet

Da får du bare være trist! Så kan vi som forstår at både mor og barn har godt av litt andre impulser også leve godt med det, og både være glade og fornøyde!

Anonymous poster hash: 8d5d8...a85

Skrevet

Kan pappaen trå til litt, og du ta deg noen pauser innimellom? Evt arrangere noen playdates med venner med barn? Hvis han alltid går helt oppi deg hele dagen kan det hende han trenger litt veiledning og selvstendighetstrening.

Anonymous poster hash: 9c4da...1b6

Skrevet

Intet annet ord kan gjøre deg så glad, og samtidig drive deg så til vanvidd, som ordet mammaaaa! :P

Mine er hos faren nå, så akkurat nå savner jeg å høre ordet mamma. Men når det stormer som verst så er det hakket før det klikker for meg ;)

Jeg elsker ungene mine, og jeg elsker å være sammen med dem. Men jeg er verken døv eller blind. Erting, krangling, slåssing, sladring, hyyyling, det er en del av hverdagen. Akkurat som ro, harmoni, søskenkjærlighet og kos. Mine gullunger kan også være noen skikkelig trollunger, og det er lov å bli sliten og lei. Man er ikke lei av ungene, men lei av situasjonen.. Stor forskjell ;)

Anonymous poster hash: 29ea0...74d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...