Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #26 Skrevet 14. juli 2015 Takk for tips. Ser det er best å komme med hvite løgner. Problemet oppstår som sagt ved at hun selv merker at folk ikke synes hennes barn er fine, og at hun fisker etter komplimenter. Det blir litt sånn "joda, de er så fine så", uten at det er helt oppriktig. Jeg lurer egentlig på hva det betyr at jeg er en drittkjerring bare fordi jeg påpeker at et barn er uheldig fra naturens side. Jeg sier såklart ting som at barna er flinke, ect. Men hun ønsker at vi skal si at de er fine, og dessverre er de alt annet enn. De er rett og slett skikkelig stygge:/ Huff, håper de gror seg litt til slik at det ikke blir en greie senere. HI Anonymous poster hash: 2b08b...9b2 Vil tro hun fisker fordi hun merker holdningene som du og andre har. Om man kommer med oppriktige kompliment av barna så vil hun merke det - dere greier tydeligvis ikke det. Det er alltid et eller annet fint å si om alle, uansett! Som en over skrev... så fine øyne, så herlig smil, så fint hår, så mykt hår, så fin hud, så fin øyefarge, så fine barnehender... hva som helst, egentlig. Om dere er villig til å kikke - eller om dere har evnen. Og det virker ikke som om dere hverken greier eller vil... Om du sier "joda, de er så fine, så"... da virker det som om du egentlig sier "joda, siden du fisker så jeg sier at de er fine, men bare fordi det er det du vil høre, men ingen av oss tror at jeg mener det"... Jeg mener problemet er mer ditt enn hennes (eller barnas). Du mener at helhetsinntrykket ikke er pent, og du ser ikke etter det som ER vakkert med disse barna... for noe er det om du er villig til å åpne øynene dine! Gjennom jobben har jeg sett en del syndrombarn som man virkelig kan si har vært uheldig med utseendet. Likevel kan jeg finne utrolig mye vakkert med også disse barna. Det kommer an på hvilken holdning man har til de man møter. Anonymous poster hash: b46f7...d02
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #27 Skrevet 14. juli 2015 2b08b...9b2 [/acronym] Barn kan være ondskapsfulle ja, spesielt når de lærer det av voksne.. Kjenner jeg blir kvalm asså, det er BARN!! Har utseende virkelig så mye å si? Jeg blir mer trist på vegne av folk som bryr seg så mye om utseende til andre, enn at folk liksom er så "stygge"... Handler ikke om å være politisk korrekt, jeg skjønner rett og slett ikke at det går an, som voksen, og henge seg opp i utseende til en BABY.. Anonymous poster hash: a0717...fab
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #28 Skrevet 14. juli 2015 Tja, nå er ikke jeg den eneste som synes det. Jeg tror t.o.m faren synes at barna hans ser veldig rare ut. Jeg har løyet i 3 år nå, og aldri sagt et eneste stygt ord. Det er hun som hele tiden MÅ ha bekreftelse på at de er vakre. Fra alle. Jeg tror ikke mannen har snakket med henne om dette, det er mer en følelse jeg får siden hun er desperat på bekreftelse og han aldri gir henne det. Her er det mora sin feil om disse barna merker noe, ikke min. Hun krever at alle sier hvor fine de er. Og ja; jeg synes de er virkelig stygge uavhengige av alt annet. Gode som gull, men jeg synes det endog. Og siden hun er så ettersøkende etter bekreftelse er det flere som synes det samme uten å nødvendigvis si det. HI Anonymous poster hash: 2b08b...9b2
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #29 Skrevet 14. juli 2015 Hva er det som er så stygt på disse barna da? Anonymous poster hash: d6e80...1a2
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #30 Skrevet 14. juli 2015 Da bør du prøve å være voksen/en god venninne og si fine ting om barna henne og kanskje trykke l"iker" på noen bilder. Selvom de kanskje ikke er de vakreste er det sikkert masse fint du kan si om dem likevel. Jeg har motsatt "problem", har en venninne med 3 barn som er verdens vakreste (bortsett fra mine da så klart!). Helt nydelige jenter, men de er så bortskjemte og så vant til å høre hvor vakre de er at for meg har de ingen sjarm i det hele tatt. De er pene å se på, men de oppfører seg forferdelig, tåler ikke å ikke få viljen sin eller ikke være i fokus i 5 minutter. Moren setter ingen grenser og de får holde på som de vil. Anonymous poster hash: 6f3bf...b67
petitt Skrevet 14. juli 2015 #31 Skrevet 14. juli 2015 Tja, nå er ikke jeg den eneste som synes det. Jeg tror t.o.m faren synes at barna hans ser veldig rare ut. Jeg har løyet i 3 år nå, og aldri sagt et eneste stygt ord. Det er hun som hele tiden MÅ ha bekreftelse på at de er vakre. Fra alle. Jeg tror ikke mannen har snakket med henne om dette, det er mer en følelse jeg får siden hun er desperat på bekreftelse og han aldri gir henne det. Her er det mora sin feil om disse barna merker noe, ikke min. Hun krever at alle sier hvor fine de er. Og ja; jeg synes de er virkelig stygge uavhengige av alt annet. Gode som gull, men jeg synes det endog. Og siden hun er så ettersøkende etter bekreftelse er det flere som synes det samme uten å nødvendigvis si det. HI Anonymous poster hash: 2b08b...9b2 Da er de jo fine da!For meg er det nemlig sånn at når en unge eller en voksen er god som gull da er de så fine og vakre. Så jeg hadde ikke behøvd å lyve til henne engang. Så lenge man kjenner et menneske og beskriver det som "god som gull" da er de også underbare i min verden i allefall. Men så kjenner jeg mange utrolig utseendemessig vakre mennesker som er som troll i oppførsel og da er de så stygge. De er ikke pene lenger - enkelt og greit. Alt avhenger hvordan du vil se det.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #32 Skrevet 15. juli 2015 Tja, nå er ikke jeg den eneste som synes det. Jeg tror t.o.m faren synes at barna hans ser veldig rare ut. Jeg har løyet i 3 år nå, og aldri sagt et eneste stygt ord. Det er hun som hele tiden MÅ ha bekreftelse på at de er vakre. Fra alle. Jeg tror ikke mannen har snakket med henne om dette, det er mer en følelse jeg får siden hun er desperat på bekreftelse og han aldri gir henne det. Her er det mora sin feil om disse barna merker noe, ikke min. Hun krever at alle sier hvor fine de er. Og ja; jeg synes de er virkelig stygge uavhengige av alt annet. Gode som gull, men jeg synes det endog. Og siden hun er så ettersøkende etter bekreftelse er det flere som synes det samme uten å nødvendigvis si det. HI Anonymous poster hash: 2b08b...9b2 Da er de jo fine da!For meg er det nemlig sånn at når en unge eller en voksen er god som gull da er de så fine og vakre. Så jeg hadde ikke behøvd å lyve til henne engang. Så lenge man kjenner et menneske og beskriver det som "god som gull" da er de også underbare i min verden i allefall. Men så kjenner jeg mange utrolig utseendemessig vakre mennesker som er som troll i oppførsel og da er de så stygge. De er ikke pene lenger - enkelt og greit. Alt avhenger hvordan du vil se det. Enig. Og man kan jo si fine ting om babyen, som å de deilige tottelottene, jeg skulle gjerne bite deg, babyers små fingre fascinerer meg alltid osv. Anonymous poster hash: ffec0...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå