Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #26 Skrevet 13. juli 2015 Jeg også kjenner igjen stua! Helt sant asså.. Akk.. Alt man må passe på😂 Anonymous poster hash: ce0b0...a7d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #27 Skrevet 13. juli 2015 Bare til info så skulle hun legge ut dette på kjøp og salg på face...ikke har hun noe å skjemmes over med den stua heller..! HI Anonymous poster hash: ed5b1...abf Forskjell på å legge ut bildet på face selv, og at du legger det ut og spør om hun LURER deg. Forstår du ikke forskjellen på det, så er det ikke annet enn å himle med øynene!!! Anonymous poster hash: 52cc1...f2d Folk legger vel ut bilder av stua si daglig p finn.no. Det hadde vel hun vært nødt til også hvis hun har en møbel til salgs. Slutt å mas om det! Svar på spørsmålet isteden. Anonymous poster hash: 03ff5...085 Du synes det hadde vært greit om din familie, venner, kollegaer og/ eller sjef ser bildet av stua di, med teksten: Lurer hun meg? Tviler på at du hadde synes det var helt greit, fordi du hadde planer om å legge ut på finn? Anonymous poster hash: 52cc1...f2d
Stridsmøy Skrevet 13. juli 2015 #28 Skrevet 13. juli 2015 Du kunne fint ha spurt uten å legge ut akkurat bildet hvor man kan kjenne igjen stua hvis man kjenner vedkommende... Navnet på sofaen er nok til at folk som selv har den skjønner hvilken sofa det er snakk om. Og ang. prisen så blir du ikke lurt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #29 Skrevet 13. juli 2015 Jeg må bare si at jeg aldri mente å støte noen! Og jeg må få legge til at det virkelig ikke er rart det blir krig i verden når dere klarer å lage så mye bråk for et bilde av ei stue og et spørsmål! Noen av dere er også direkte ufine og nedlatende! Dere oppfører dere så barnslig, og ondskapsfulle. (henviser da spesielt til hun som skrev at det var synd jeg var så fattig....i en meget nedlatende tone) Rett og slett skummelt å tenke på at noen av dere har barn som skal oppdras og kopiere deres verdier og oppførsel! Skam dere. HI Anonymous poster hash: ed5b1...abf
petitt Skrevet 13. juli 2015 #30 Skrevet 13. juli 2015 Vi kjøpte den sofaen på salg for 1 1/2 år siden, vi betalte da 10 000,- for den, så om hun bare skal ha 3000 for den får du den billig.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #31 Skrevet 13. juli 2015 Jeg må bare si at jeg aldri mente å støte noen! Og jeg må få legge til at det virkelig ikke er rart det blir krig i verden når dere klarer å lage så mye bråk for et bilde av ei stue og et spørsmål! Noen av dere er også direkte ufine og nedlatende! Dere oppfører dere så barnslig, og ondskapsfulle. (henviser da spesielt til hun som skrev at det var synd jeg var så fattig....i en meget nedlatende tone) Rett og slett skummelt å tenke på at noen av dere har barn som skal oppdras og kopiere deres verdier og oppførsel! Skam dere. HI Anonymous poster hash: ed5b1...abf Krig i verdenen? Originalt! Anonymous poster hash: 52cc1...f2d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #32 Skrevet 13. juli 2015 Jeg må bare si at jeg aldri mente å støte noen! Og jeg må få legge til at det virkelig ikke er rart det blir krig i verden når dere klarer å lage så mye bråk for et bilde av ei stue og et spørsmål! Noen av dere er også direkte ufine og nedlatende! Dere oppfører dere så barnslig, og ondskapsfulle. (henviser da spesielt til hun som skrev at det var synd jeg var så fattig....i en meget nedlatende tone) Rett og slett skummelt å tenke på at noen av dere har barn som skal oppdras og kopiere deres verdier og oppførsel! Skam dere. HI Anonymous poster hash: ed5b1...abf Krig i verdenen? Originalt! Anonymous poster hash: 52cc1...f2d Du, den frasen brukes om slike ting. Herlighet! Anonymous poster hash: 609de...17d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #33 Skrevet 14. juli 2015 3000 kr for 3+2 er BILLIG! Du er rett og slettfrekk som oppretter en tråd som dette! Ville aldri solgt til deg, HI! Anonymous poster hash: 18938...4a6
petitt Skrevet 14. juli 2015 #34 Skrevet 14. juli 2015 3000 kr for 3+2 er BILLIG! Du er rett og slettfrekk som oppretter en tråd som dette! Ville aldri solgt til deg, HI! Anonymous poster hash: 18938...4a6 Dette er ikke en 3+2 sofa, det er en U sofa. Og så lurer jeg på hvorfor i all verden et menneske ikke kan bare få spørre her inne uten å bli anklaget for å være frekk? Jeg blir rett og slett overrasket over den lave toleransen som vises her inne. Det er altså de minste ting som setter igang en storm av dritt og ukvemsord fra mange anonyme brukere og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Det må jo bare være skikkelig perfekte, empatiske (selv om det ikke ser slik ut, men dere tror det sikkert selv) mennesker her inne siden regelen å feie for sin egen dør før man påpeker dritten foran den andres bør være gjeldende. Nuvel, det må iallefall være lov til å spørre, HI er neppe et forferdelig menneske, hun bare spør da slike ting er vanskelig, særlig når man ikke finner noe info om sofaen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #35 Skrevet 14. juli 2015 Men hvorfor tror du at selger lurer deg? Er det noe med sofaen som gjør at du tror den ikke er verd 3000 kr? Det er jo uansett en god pris for en fin sofa, så om den kostet 6000 eller 16 000 ny har det vel ikke så mye å si? Jeg syns også det er litt frekt å legge ut andres bilder (og ikke minst ulovlig mtp opphavsrett) og antyde at selger er en kjeltring. Dårlig folkeskikk, rett og slett. Anonymous poster hash: b9d8d...d15
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #36 Skrevet 14. juli 2015 Men hvorfor tror du at selger lurer deg? Er det noe med sofaen som gjør at du tror den ikke er verd 3000 kr? Det er jo uansett en god pris for en fin sofa, så om den kostet 6000 eller 16 000 ny har det vel ikke så mye å si? Jeg syns også det er litt frekt å legge ut andres bilder (og ikke minst ulovlig mtp opphavsrett) og antyde at selger er en kjeltring. Dårlig folkeskikk, rett og slett. Anonymous poster hash: b9d8d...d15 Amen! Anonymous poster hash: 52cc1...f2d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #37 Skrevet 14. juli 2015 3000 kr for 3+2 er BILLIG! Du er rett og slettfrekk som oppretter en tråd som dette! Ville aldri solgt til deg, HI! Anonymous poster hash: 18938...4a6 Dette er ikke en 3+2 sofa, det er en U sofa. Og så lurer jeg på hvorfor i all verden et menneske ikke kan bare få spørre her inne uten å bli anklaget for å være frekk? Jeg blir rett og slett overrasket over den lave toleransen som vises her inne. Det er altså de minste ting som setter igang en storm av dritt og ukvemsord fra mange anonyme brukere og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Det må jo bare være skikkelig perfekte, empatiske (selv om det ikke ser slik ut, men dere tror det sikkert selv) mennesker her inne siden regelen å feie for sin egen dør før man påpeker dritten foran den andres bør være gjeldende. Nuvel, det må iallefall være lov til å spørre, HI er neppe et forferdelig menneske, hun bare spør da slike ting er vanskelig, særlig når man ikke finner noe info om sofaen. Fordi hun identifiserer selger, og anklager vedkommende for svindel. Ikke bare frekt, men forbudt ved flere lover faktisk. Anonymous poster hash: 48b5d...35e
petitt Skrevet 14. juli 2015 #38 Skrevet 14. juli 2015 3000 kr for 3+2 er BILLIG! Du er rett og slettfrekk som oppretter en tråd som dette! Ville aldri solgt til deg, HI! Anonymous poster hash: 18938...4a6 Dette er ikke en 3+2 sofa, det er en U sofa. Og så lurer jeg på hvorfor i all verden et menneske ikke kan bare få spørre her inne uten å bli anklaget for å være frekk? Jeg blir rett og slett overrasket over den lave toleransen som vises her inne. Det er altså de minste ting som setter igang en storm av dritt og ukvemsord fra mange anonyme brukere og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Det må jo bare være skikkelig perfekte, empatiske (selv om det ikke ser slik ut, men dere tror det sikkert selv) mennesker her inne siden regelen å feie for sin egen dør før man påpeker dritten foran den andres bør være gjeldende. Nuvel, det må iallefall være lov til å spørre, HI er neppe et forferdelig menneske, hun bare spør da slike ting er vanskelig, særlig når man ikke finner noe info om sofaen. Fordi hun identifiserer selger, og anklager vedkommende for svindel. Ikke bare frekt, men forbudt ved flere lover faktisk. Anonymous poster hash: 48b5d...35e Hvor identifiserer hun selgeren? Om hun har lagt ut et bilde av sofaen selgeren har sendt så er det uansett fjernet og hun tenkte ikke på det selv at hun ikke burde lagt det ut her. Det var nok ikke noe hun gjorde for å henge ut noen, men for å vise bilde av en sofa. Og hun anklager ingen for svindel, hun spør om sofaen er verdt det siden hun ikke finner noen opplysninger om den på nett. Dette burde jo være lov? Kan ikke skjønne hvorfor man skal bli så arge på en stakkar pga. dette. Hun har heldigvis fått normale svar om sofaen for de av oss som visste noe om den dog.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #39 Skrevet 14. juli 2015 Fy fader damer. Dere er klin gærne! Skremmende at verden er full av hekser som dere. Anonymous poster hash: 03ff5...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå