Gå til innhold

Redd hun lurer meg ang sofakjøp..


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er interessert i å kjøpe en to+tre sofa i grått stoff brukt for en rimelig penge.. Er ei som har tatt kontakt med meg og sier hun skal selge sin som heter saturday, og er handlet på bonus i 2013. Jeg finner ikke sofaen på nettet og dermed aner jeg ikke hva hun faktisk betalte for den.

Kan noen av dere prøve å hjelpe meg?

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Endret av Jigglewiggle
Brudd på opphavsrett
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil ha 3000 kroner for denne forresten.

HI



Anonymous poster hash: ed5b1...abf
Skrevet

Du kan jo ringe Bohus og be de sjekke hva disse ble solgt for

Skrevet

 

Hun vil ha 3000 kroner for denne forresten.

HI

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Enten så vil du har sofaen, eller så vil du ikke! Hvor vanskelig er det??

 

Anonymous poster hash: 52cc1...f2d

Skrevet

Jeg er interessert i å kjøpe en to+tre sofa i grått stoff brukt for en rimelig penge.. Er ei som har tatt kontakt med meg og sier hun skal selge sin som heter saturday, og er handlet på bonus i 2013. Jeg finner ikke sofaen på nettet og dermed aner jeg ikke hva hun faktisk betalte for den.

Kan noen av dere prøve å hjelpe meg?

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Så frekk du er som legger ut bilde av en annen sin stue? Noen folk altså....!!

 

Anonymous poster hash: 52cc1...f2d

Skrevet

Vi har en stor Saturday hjørnesofa med sjeselong kjøpt på Bohus for to år siden. Mener vi betalte 8000,- (ikke mindre ihvertfall)



Anonymous poster hash: c9c94...f48
Skrevet

Jeg har den sofaen! Kjøpe den i 2008 og den er like fin enda. Ganske myk i putene og lang i setene. Best som en sofa du skal krype litt opp i. Vi har den på tv-stua.

 

 

Tror jeg betalte 12000 den gangen for 2+3

 

Anonymous poster hash: bdf76...7e8

Skrevet

Når jeg søker på bohus og nettet generelt finner jeg ikke denne sofaen....det er bare kjedelig hvis dette er en sofa som er verdt langt mindre enn 3000. Det er nemlig sånn til dere sure som kritiserer meg at jeg ikke har all verden å rutte med, og at jeg gjerne er nøye med de kjøp jeg foretar meg! Og selv om jeg må kjøpe sånne ting som dette brukt vil jeg jo gjerne ha kvalitet. 3000 kroner er faktisk mye penger for meg.

 

HI



Anonymous poster hash: ed5b1...abf
Skrevet

Jeg har den sofaen! Kjøpe den i 2008 og den er like fin enda. Ganske myk i putene og lang i setene. Best som en sofa du skal krype litt opp i. Vi har den på tv-stua.

 

 

Tror jeg betalte 12000 den gangen for 2+3

 

Anonymous poster hash: bdf76...7e8

Ok, takk :D

 

HI

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Skrevet

 

Når jeg søker på bohus og nettet generelt finner jeg ikke denne sofaen....det er bare kjedelig hvis dette er en sofa som er verdt langt mindre enn 3000. Det er nemlig sånn til dere sure som kritiserer meg at jeg ikke har all verden å rutte med, og at jeg gjerne er nøye med de kjøp jeg foretar meg! Og selv om jeg må kjøpe sånne ting som dette brukt vil jeg jo gjerne ha kvalitet. 3000 kroner er faktisk mye penger for meg.

 

HI

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Nå får du ikke kjøpt særlig mange sofaer til under 3000 da.. nye mener jeg. Stol på henne du😊

 

 

Anonymous poster hash: 686be...c5c

Skrevet

 

Når jeg søker på bohus og nettet generelt finner jeg ikke denne sofaen....det er bare kjedelig hvis dette er en sofa som er verdt langt mindre enn 3000. Det er nemlig sånn til dere sure som kritiserer meg at jeg ikke har all verden å rutte med, og at jeg gjerne er nøye med de kjøp jeg foretar meg! Og selv om jeg må kjøpe sånne ting som dette brukt vil jeg jo gjerne ha kvalitet. 3000 kroner er faktisk mye penger for meg.

 

HI

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Beklager at du er fattig, men det gir deg likevel ikke rett til å legge ut noen andre sin stue på dib. Og i tillegg spørre her om selger evt lurer deg! Frekt frekt frekt! Hadde jeg vært selger, og sett dette her, så kan jeg garantere deg at du ikke hadde kjøpt sofa av meg ihvertfall!! Regner med at selger ikke er like fattig som deg, siden det er hun som selger. Frekt!

 

Anonymous poster hash: 52cc1...f2d

Skrevet

Oi, den stua kjenner jeg igjen.........



Anonymous poster hash: 357a3...b4c
Skrevet

Hahahahah, nice try !!

 

Anonymous poster hash: 3aa10...671

Skrevet

Hahahahah, nice try !!

 

Anonymous poster hash: 3aa10...671

Meg?

 

Anonymous poster hash: 357a3...b4c

Skrevet

Man får ikke en ny 2+3 sofa til under 3000. Ikke til under 5000 heller. Kjøp og vær glad at du fikk den så billig.

 

Anonymous poster hash: d4aba...b6a

Skrevet

Hun lurer deg ikke. Hadde noe likende selv og betalte 11.000 på Skeidar.

Skrevet

Det var lite lurt av deg å legge ut bilde av noen andres stue.. jeg kjenner godt til den stua der.

 

Anonymous poster hash: 2d440...534

Skrevet

Den er helt klart verd 3000 kr!

 

Anonymous poster hash: cd25a...aa3

Skrevet

Noen av dere MÅ bare lage problem ut av ALT, hæææ? "kjenne igjen denne stua" BULLSHIT :D :D :D :D :D

Skrevet

Bare til info så skulle hun legge ut dette på kjøp og salg på face...ikke har hun noe å skjemmes over med den stua heller..!

HI



Anonymous poster hash: ed5b1...abf
Skrevet

Tror nok dette er en god pris, i hvertfall ikke urimelig



Anonymous poster hash: c78ae...d30
Skrevet

 

Bare til info så skulle hun legge ut dette på kjøp og salg på face...ikke har hun noe å skjemmes over med den stua heller..!

HI

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Forskjell på å legge ut bildet på face selv, og at du legger det ut og spør om hun LURER deg. Forstår du ikke forskjellen på det, så er det ikke annet enn å himle med øynene!!!

 

Anonymous poster hash: 52cc1...f2d

Skrevet

 

 

Bare til info så skulle hun legge ut dette på kjøp og salg på face...ikke har hun noe å skjemmes over med den stua heller..!

HI

 

Anonymous poster hash: ed5b1...abf

Forskjell på å legge ut bildet på face selv, og at du legger det ut og spør om hun LURER deg. Forstår du ikke forskjellen på det, så er det ikke annet enn å himle med øynene!!!

 

Anonymous poster hash: 52cc1...f2d

Folk legger vel ut bilder av stua si daglig p finn.no. Det hadde vel hun vært nødt til også hvis hun har en møbel til salgs.

 

Slutt å mas om det! Svar på spørsmålet isteden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 03ff5...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...