Gå til innhold

Oktober 2015


Livmor

Anbefalte innlegg

Etter vi startet med grøt har vi kunnet sove hele natten. Legger han mellom 19-21 en gang, kanskje oppe for å gi han en flaske i 00-02 tiden, eller så sover han helt fint til 07 :) Sliter litt med legging nå om dagen da, mistenker det er noen tannebisser som klør og er ubehagelige, siklet renner og alt mulig skal bites, inkludert oss voksne :) Vi startet med grøt når han var 3,5 mnd siden det virket som han aldri ble mett. Gikk ned 150-180ml hver tredje time hele døgnet omtrent, mens nå er det helt greit med 3-5 time mellom måltider og noen ganger enda lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det går fint med dere! :)

Her har det vært litt trøblete frem til hun ble 3 mnd, med melkeproteinallergi, altfor stramt tungebånd som ble klippet skeivt, innleggelser på sykehus og det ene med det andre. Men nå på nyåret har alt løsnet og ting går veldig bra! :)

Hun klarer ikke ta bryst pga tungebåndet så her fullpumpes det. Gjort det i snart 12 uker nå så er sliten så det holder, men vi kjører på :) Vi har trøblet med søvn på dagtid og mye styr, men nå ser det ut til å ha løsnet også og hun sover endelig litt i både vogn og seng. Hun har begynt å sove i egen seng på rommet vårt også til min store sorg. Men hun trives best med det selv så da må jeg vel bare finne meg i det :P Vi venter med fast føde en stund til, tenker hun skal få smaksprøver når hun runder 5 mnd. Ellers så er det dåp neste helg så da skal vi ut å fly! Er kjempespent og nervøs for hvordan det skal gå å reise nordover, men det blir sikkert bra. Mamma har enda ikke møtt mini så det blir stort :)

 

Hun ruller rundt begge veier, prøver å krype og har til og med stått oppreist ett par ganger for egen maskin så her er det full fart. Utviklingen går rasende fort, skulle gjerne sett at det roet ned bittelitt for jeg får virkelig kjørt meg. ^^

Jeg raser også ned i vekt pga dietten siden hun ikke tåler melkeprotein så jeg er kjempefornøyd her jeg gnafser i meg potetgull på hverdager og fortsatt går ned en halvkilo i uka :P Har så smått begynt å ri igjen nå og kan endelig trille turer siden mini aksepterer vogna og tempen er ok ute nå så nå nytes mamma-tilværelsen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her er lillemann snart 4 mnd! Ruller fra mage til rygg og nesten rygg til mage☺️ Han er en stor gutt på 8 kg og 67 cm.

Har vært litt slitsomt med kolikk og melkeproteinallergi! Men etter noen runder hos kiropraktor og osteopat er det blitt mye bedre :-) ellers er han bli og fornøyd og ler å smiler 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...